דף 5 מתוך 5

Re: מכבי קינדה חיפה - נושא רשמי לעונת 2026/2027

נשלח: 25 יוני 2026, 17:45
על ידי yanivst9
בפעם האחרונה שהיינו בשלב הבתים בגביע הטוטו זה היה בעונת 2018/19 (היינו גם ב2020/21 אבל אז היה את הקורנה ולא היה קהל) מישהו זוכר אם היה תשלום בנפרד על המשחקים?