דף 2 מתוך 2
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
נשלח: 06 מאי 2026, 23:14
על ידי רק מכבי
לצערי עושה רושם שחזר מוקדם מידי.
וגם על הצוות המקצועי שהיה צריך לנהל לו דקות בצורה יותר טובה, ולא לזרוק אותו תוך כמה ימים למשחקים עצימים.
זה היה היה המשחק הרביעי שהוא פותח בהרכב תוך 12 יום.
חוסר אחריות של כל הצוות.
החלמה מהירה ילד.
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
נשלח: 06 מאי 2026, 23:45
על ידי HaifaWave
אם הייתי שחקן כדורגל פעיל לא הייתי מתקרב למועדון הזה גם אם היו מציעים לי פי 5 שכר
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
נשלח: 07 מאי 2026, 08:31
על ידי greenguy
ביש מזל אני מאוד אוהב אותו ואת האופי שלו,אם לא יהיה פריכית יכול לצאת ממנו שחקן גדול. מאז שהוא חזר אנחנו נראים טוב יותר זה לא מקרי
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
נשלח: 07 מאי 2026, 09:29
על ידי ברק.י
greenguy כתב: 07 מאי 2026, 08:31
ביש מזל אני מאוד אוהב אותו ואת האופי שלו,אם לא יהיה פריכית יכול לצאת ממנו שחקן גדול. מאז שהוא חזר אנחנו נראים טוב יותר זה לא מקרי
לתפיסתי, אנחנו נראים איתו טוב יותר משתי סיבות:
מקצועית - הוא אחד הבלמים הכי טכניים שהיו פה בעונות האחרונות ובקבוצה שמתקשה להניע כדור יש לו ערך משמעותי מאד
טקטית - ההגנה עומדת נמוך ומסודר יותר איתו, מאשר עם סק שמתפזר ומביא את בכר לדחוף את כולם גבוה.
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
נשלח: 10 מאי 2026, 05:30
על ידי רק מכבי
greenguy כתב: 07 מאי 2026, 08:31
ביש מזל אני מאוד אוהב אותו ואת האופי שלו,אם לא יהיה פריכית יכול לצאת ממנו שחקן גדול. מאז שהוא חזר אנחנו נראים טוב יותר זה לא מקרי
הוא פתח בהרכב בהפסד למכבי ת"א ובתבוסה להפועל ת"א, ככה שלהגיד שמאז שהוא חזר אנחנו נראית טוב יותר זו קצת גניבת דעת.
גם היום בלעדיו ההגנה הייתה בסדר גמור.
לא צריך להפיל על הילד דברים שהוא לא.
כרגע אני לוקח את שטייפמן לפניו. גם בשל הכשירות. אבל גם מקצועית יש לו יתרונות רבים.
מקווה שינוח עכשיו ויעבוד על חיזוק הברך לקראת העונה הבאה.
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
נשלח: 10 מאי 2026, 12:34
על ידי Daniel123
רק מכבי כתב: 10 מאי 2026, 05:30
greenguy כתב: 07 מאי 2026, 08:31
ביש מזל אני מאוד אוהב אותו ואת האופי שלו,אם לא יהיה פריכית יכול לצאת ממנו שחקן גדול. מאז שהוא חזר אנחנו נראים טוב יותר זה לא מקרי
הוא פתח בהרכב בהפסד למכבי ת"א ובתבוסה להפועל ת"א, ככה שלהגיד שמאז שהוא חזר אנחנו נראית טוב יותר זו קצת גניבת דעת.
גם היום בלעדיו ההגנה הייתה בסדר גמור.
לא צריך להפיל על הילד דברים שהוא לא.
כרגע אני לוקח את שטייפמן לפניו. גם בשל הכשירות. אבל גם מקצועית יש לו יתרונות רבים.
מקווה שינוח עכשיו ויעבוד על חיזוק הברך לקראת העונה הבאה.
נגד מכבי ת"א פתח, שיחק לצד גולדברג הגמור הזה והוא גם חזר בדיוק מפציעה לוקח זמן להתניע מה לעשות ..
ונגד הפועל ת"א הוא שיחק ליד סק אז לא עשינו בזה כלום.
אז כן חד משמעית שהוא פותח בלי סק, ההגנה נראת אחרת.
גם עם שטייפמן אותו הדבר.
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
נשלח: 10 מאי 2026, 20:48
על ידי ברק.י
לצערי, אני חושש שאחרי הפציעה הזו, הוא יעבור שיקום במועדון ובינואר 2027 ייצא להשאלה. מקווה שלא יתפספס כמו שקרה עם לנס.
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
נשלח: 11 מאי 2026, 09:38
על ידי KevinDurant
ברק.י כתב: 10 מאי 2026, 20:48
לצערי, אני חושש שאחרי הפציעה הזו, הוא יעבור שיקום במועדון ובינואר 2027 ייצא להשאלה. מקווה שלא יתפספס כמו שקרה עם לנס.
לא הוציאו זמן חזרה משוער אבל לפי הודעת המועדון הוא סובל ממתיחה ולא מקרע בברך. אני מאמין שזמן ההחלמה יהיה מצומצם יותר
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
נשלח: 11 מאי 2026, 15:33
על ידי ברק.י
KevinDurant כתב: 11 מאי 2026, 09:38
ברק.י כתב: 10 מאי 2026, 20:48
לצערי, אני חושש שאחרי הפציעה הזו, הוא יעבור שיקום במועדון ובינואר 2027 ייצא להשאלה. מקווה שלא יתפספס כמו שקרה עם לנס.
לא הוציאו זמן חזרה משוער אבל לפי הודעת המועדון הוא סובל ממתיחה ולא מקרע בברך. אני מאמין שזמן ההחלמה יהיה מצומצם יותר
כן? אני קראתי שזה קרע, לא זוכר איפה כבר.
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
נשלח: 11 מאי 2026, 15:37
על ידי רק מכבי
ברק.י כתב: 11 מאי 2026, 15:33
KevinDurant כתב: 11 מאי 2026, 09:38
ברק.י כתב: 10 מאי 2026, 20:48
לצערי, אני חושש שאחרי הפציעה הזו, הוא יעבור שיקום במועדון ובינואר 2027 ייצא להשאלה. מקווה שלא יתפספס כמו שקרה עם לנס.
לא הוציאו זמן חזרה משוער אבל לפי הודעת המועדון הוא סובל ממתיחה ולא מקרע בברך. אני מאמין שזמן ההחלמה יהיה מצומצם יותר
כן? אני קראתי שזה קרע, לא זוכר איפה כבר.
לא קרע.
מתיחה ברצועה.
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
נשלח: 23 יוני 2026, 19:19
על ידי Kandaurov
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
נשלח: 23 יוני 2026, 19:35
על ידי Shocking4U
זה מראה שהם מודים בעצמם שהמערך הרפואי של המועדון כושל ולא מסוגל לטפל בשחקן
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
נשלח: 23 יוני 2026, 19:37
על ידי hezildo
אני כתבתי כאן שהוא חזר מוקדם מדי מהפציעה הקשה שלו (קרע ברצועות), הצוות הרפואי שלנו פושע.
נ.ב אני מחכה שאלכס יבוא ויאשים את בכר.
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
נשלח: 23 יוני 2026, 19:48
על ידי Kandaurov
מניח שלמאמן גם יש חלק בעניין, אבל קודם כל הצוות הרפואי היה צריך לתת ברקס כי באמת החזירו אותו מהר מדי ואינטנסיבי מדי. חובבנים.
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
נשלח: 23 יוני 2026, 19:55
על ידי HaifaWave
לא מפתיע.
צריך להיות מטומטם כדי לשחק במועדון הזה.
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
נשלח: 24 יוני 2026, 01:15
על ידי lemmacantor
hezildo כתב: 23 יוני 2026, 19:37
אני כתבתי כאן שהוא חזר מוקדם מדי מהפציעה הקשה שלו (קרע ברצועות), הצוות הרפואי שלנו פושע.
נ.ב אני מחכה שאלכס יבוא ויאשים את בכר.
אתה בעצמך הרגע חיזקת את טענותי וזה תמיד קורה בקבוצות של בכר.
לדעתי מחזור 5 הוא כבר מאלתר הרכבים. אם עוד יעבוד כאן.
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
נשלח: 24 יוני 2026, 01:18
על ידי רק מכבי
הכתובת הייתה על הקיר. נמאס מהחלמאים האלה.
כל פעם אותו סיפור.
איך לא קם מישהו אחד בבוקר ואומר. די. מספיק. עד כאן. ומביא לכאן צוות רפואי זר.
טעות על טעות על טעות.
לא משקמים כמו שצריך מהפציעה - - שחקן חוזר מוקדם ונפצע שוב - - לא מטפלים/מאבחנים נכון את הפציעה החדשה - - אחרי חודשיים נזכרים להבין שצריך לטפל בפציעה בצורה אחרת - - ושוב ההיעדרות ממושכת.
נטע, פדראו, אמיר, מוחמד קורנו.
זה ברמת בית כלא.
רק מכבי כתב: 06 מאי 2026, 21:13
כובע קש כתב: 06 מאי 2026, 21:04
רק מכבי כתב: 06 מאי 2026, 20:51
מועדון של מטורפים. הולכים להרוס לילד את הקריירה.
כל פעם אותו סיפור.
אמיר?
אני לא בא להגן על המועדון אבל הוא נפל לא טוב על הברך, לא יודע כמה זה קשור לצוות הרפואי במקרה הזה
אני אסביר:
החזרה המוקדמת מאוד שלו, הפתיעה אותי לחלוטין.
אז הלכתי ודיברתי עם כמה וכמה אנשי מקצוע בהקשר שלו.
שמעתי מהם (פה אחד) שהחזרה שלו מוקדמות מאוד, ולא ברור איך הוא חוזר כל כך מהר(בייחוד שעה שאין באמת על מה להילחם).
אז כן, כמו שהם החזירו את נטע מוקדם מידי והוא נפצע שוב באותו מקום, כמו שהם החזירו את פדראו מוקדם מידי, וכמו עלי מוחמד שגם אותו לפני 2 עונות החזירו מוקדם מידי, והוא החמיר את הקרסול. וכן הלאה עוד הרבה מקרים, הם שוב עושים את זה.
ברור שיש סיכוי לפציעה חוזרת, אבל ככל שתחזק את המקום, הסיכוי לפציעה קטן. ולכן נכון שהוא נפל, אבל לפחות לפי ההבנה שלי יש הבדל בין נפילה כשהשריר במצב מסוים לבין מצב שבו השריר בדרגת "כשירות" אחרת.
ולכן, גם במקרה הזה. מדובר בחוסר אחריות של הצוות הרפואי.
נ. ב. אתם יודעים שהוא חוזר מפציעה קשה, אפשר היה לנהל לו את הדקות. ולא להעמיס 2 משחקים תוך כמה ימים. גם לזה יש משמעות.
דיסקליימר: לא בדקתי את אמיר. וגם מי שדיברתי איתו בתחום לא בדק אותו. ככה שהכל זה מהבנה על סמך מקרי עבר, ומה קורה בדרך כלל בפציעות הללו, תוך התחשבות בגיל וכו'.
ואני גם לא יודע מה הפציעה שלו כרגע. אבל בשורה התחתונה זה מריח כמו עוד החלטה לא טובה וחסרת אחריות של הצוות המקצועי
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
נשלח: 24 יוני 2026, 09:19
על ידי lemmacantor
רק מכבי כתב: 24 יוני 2026, 01:18
הכתובת הייתה על הקיר. נמאס מהחלמאים האלה.
כל פעם אותו סיפור.
איך לא קם מישהו אחד בבוקר ואומר. די. מספיק. עד כאן. ומביא לכאן צוות רפואי זר.
טעות על טעות על טעות.
לא משקמים כמו שצריך מהפציעה - - שחקן חוזר מוקדם ונפצע שוב - - לא מטפלים/מאבחנים נכון את הפציעה החדשה - - אחרי חודשיים נזכרים להבין שצריך לטפל בפציעה בצורה אחרת - - ושוב ההיעדרות ממושכת.
נטע, פדראו, אמיר, מוחמד קורנו.
זה ברמת בית כלא.
רק מכבי כתב: 06 מאי 2026, 21:13
כובע קש כתב: 06 מאי 2026, 21:04
אמיר?
אני לא בא להגן על המועדון אבל הוא נפל לא טוב על הברך, לא יודע כמה זה קשור לצוות הרפואי במקרה הזה
אני אסביר:
החזרה המוקדמת מאוד שלו, הפתיעה אותי לחלוטין.
אז הלכתי ודיברתי עם כמה וכמה אנשי מקצוע בהקשר שלו.
שמעתי מהם (פה אחד) שהחזרה שלו מוקדמות מאוד, ולא ברור איך הוא חוזר כל כך מהר(בייחוד שעה שאין באמת על מה להילחם).
אז כן, כמו שהם החזירו את נטע מוקדם מידי והוא נפצע שוב באותו מקום, כמו שהם החזירו את פדראו מוקדם מידי, וכמו עלי מוחמד שגם אותו לפני 2 עונות החזירו מוקדם מידי, והוא החמיר את הקרסול. וכן הלאה עוד הרבה מקרים, הם שוב עושים את זה.
ברור שיש סיכוי לפציעה חוזרת, אבל ככל שתחזק את המקום, הסיכוי לפציעה קטן. ולכן נכון שהוא נפל, אבל לפחות לפי ההבנה שלי יש הבדל בין נפילה כשהשריר במצב מסוים לבין מצב שבו השריר בדרגת "כשירות" אחרת.
ולכן, גם במקרה הזה. מדובר בחוסר אחריות של הצוות הרפואי.
נ. ב. אתם יודעים שהוא חוזר מפציעה קשה, אפשר היה לנהל לו את הדקות. ולא להעמיס 2 משחקים תוך כמה ימים. גם לזה יש משמעות.
דיסקליימר: לא בדקתי את אמיר. וגם מי שדיברתי איתו בתחום לא בדק אותו. ככה שהכל זה מהבנה על סמך מקרי עבר, ומה קורה בדרך כלל בפציעות הללו, תוך התחשבות בגיל וכו'.
ואני גם לא יודע מה הפציעה שלו כרגע. אבל בשורה התחתונה זה מריח כמו עוד החלטה לא טובה וחסרת אחריות של הצוות המקצועי
כי מכבי חיפה לא עסק. אם הייתה כזה, העניין מזמן היה מטופל.
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
נשלח: 24 יוני 2026, 11:00
על ידי Kandaurov
עושה רושם שיחמיץ את העונה הנוכחית או את רוב העונה.
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
נשלח: 24 יוני 2026, 11:14
על ידי רק מכבי
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
נשלח: 24 יוני 2026, 11:51
על ידי lemmacantor
lemmacantor כתב: 24 יוני 2026, 09:19
רק מכבי כתב: 24 יוני 2026, 01:18
הכתובת הייתה על הקיר. נמאס מהחלמאים האלה.
כל פעם אותו סיפור.
איך לא קם מישהו אחד בבוקר ואומר. די. מספיק. עד כאן. ומביא לכאן צוות רפואי זר.
טעות על טעות על טעות.
לא משקמים כמו שצריך מהפציעה - - שחקן חוזר מוקדם ונפצע שוב - - לא מטפלים/מאבחנים נכון את הפציעה החדשה - - אחרי חודשיים נזכרים להבין שצריך לטפל בפציעה בצורה אחרת - - ושוב ההיעדרות ממושכת.
נטע, פדראו, אמיר, מוחמד קורנו.
זה ברמת בית כלא.
רק מכבי כתב: 06 מאי 2026, 21:13
אני אסביר:
החזרה המוקדמת מאוד שלו, הפתיעה אותי לחלוטין.
אז הלכתי ודיברתי עם כמה וכמה אנשי מקצוע בהקשר שלו.
שמעתי מהם (פה אחד) שהחזרה שלו מוקדמות מאוד, ולא ברור איך הוא חוזר כל כך מהר(בייחוד שעה שאין באמת על מה להילחם).
אז כן, כמו שהם החזירו את נטע מוקדם מידי והוא נפצע שוב באותו מקום, כמו שהם החזירו את פדראו מוקדם מידי, וכמו עלי מוחמד שגם אותו לפני 2 עונות החזירו מוקדם מידי, והוא החמיר את הקרסול. וכן הלאה עוד הרבה מקרים, הם שוב עושים את זה.
ברור שיש סיכוי לפציעה חוזרת, אבל ככל שתחזק את המקום, הסיכוי לפציעה קטן. ולכן נכון שהוא נפל, אבל לפחות לפי ההבנה שלי יש הבדל בין נפילה כשהשריר במצב מסוים לבין מצב שבו השריר בדרגת "כשירות" אחרת.
ולכן, גם במקרה הזה. מדובר בחוסר אחריות של הצוות הרפואי.
נ. ב. אתם יודעים שהוא חוזר מפציעה קשה, אפשר היה לנהל לו את הדקות. ולא להעמיס 2 משחקים תוך כמה ימים. גם לזה יש משמעות.
דיסקליימר: לא בדקתי את אמיר. וגם מי שדיברתי איתו בתחום לא בדק אותו. ככה שהכל זה מהבנה על סמך מקרי עבר, ומה קורה בדרך כלל בפציעות הללו, תוך התחשבות בגיל וכו'.
ואני גם לא יודע מה הפציעה שלו כרגע. אבל בשורה התחתונה זה מריח כמו עוד החלטה לא טובה וחסרת אחריות של הצוות המקצועי
כי מכבי חיפה לא עסק. אם הייתה כזה, העניין מזמן היה מטופל.
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
נשלח: 24 יוני 2026, 19:25
על ידי hezildo
lemmacantor כתב: 24 יוני 2026, 01:15
hezildo כתב: 23 יוני 2026, 19:37
אני כתבתי כאן שהוא חזר מוקדם מדי מהפציעה הקשה שלו (קרע ברצועות), הצוות הרפואי שלנו פושע.
נ.ב אני מחכה שאלכס יבוא ויאשים את בכר.
אתה בעצמך הרגע חיזקת את טענותי וזה תמיד קורה בקבוצות של בכר.
לדעתי מחזור 5 הוא כבר מאלתר הרכבים. אם עוד יעבוד כאן.
לא, זה לא תמיד קורה בקבוצות של בכר, אתה ממציא דברים שיתאימו לאג'נדה שלך. כבר הוכחתי שטעית לגבי כמות הפציעות
בעונת 23 בפגרה של ליגת האלופות, אבל אתה ממשיך לקשקש.
המאמן לא אשם שהצוות הרפואי אומר לו שהשחקן כשיר ויכול לשחק.בכר גם לא העמיס עליו יותר מדי מאז שהוא חזר מהפציעה הראשונה,
הפציעה השנייה קרתה כי הוא חזר מוקדם מדי מהראשונה, לא בגלל עומס.
עריכה: במחזור 5 ובלי אירופה אין שום עומס. אם יהיו פצועים במצב כזה זו הוכחה חד-משמעית שהבעיה היא לא בכר.
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
נשלח: 24 יוני 2026, 21:12
על ידי greenguy
עוד שחקן מוכשר שסיים קריירה בגללנו
מסכן
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
נשלח: 24 יוני 2026, 21:37
על ידי lemmacantor
hezildo כתב: 24 יוני 2026, 19:25
lemmacantor כתב: 24 יוני 2026, 01:15
hezildo כתב: 23 יוני 2026, 19:37
אני כתבתי כאן שהוא חזר מוקדם מדי מהפציעה הקשה שלו (קרע ברצועות), הצוות הרפואי שלנו פושע.
נ.ב אני מחכה שאלכס יבוא ויאשים את בכר.
אתה בעצמך הרגע חיזקת את טענותי וזה תמיד קורה בקבוצות של בכר.
לדעתי מחזור 5 הוא כבר מאלתר הרכבים. אם עוד יעבוד כאן.
לא, זה לא תמיד קורה בקבוצות של בכר, אתה ממציא דברים שיתאימו לאג'נדה שלך. כבר הוכחתי שטעית לגבי כמות הפציעות
בעונת 23 בפגרה של ליגת האלופות, אבל אתה ממשיך לקשקש.
המאמן לא אשם שהצוות הרפואי אומר לו שהשחקן כשיר ויכול לשחק.בכר גם לא העמיס עליו יותר מדי מאז שהוא חזר מהפציעה הראשונה,
הפציעה השנייה קרתה כי הוא חזר מוקדם מדי מהראשונה, לא בגלל עומס.
עריכה: במחזור 5 ובלי אירופה אין שום עומס. אם יהיו פצועים במצב כזה זו הוכחה חד-משמעית שהבעיה היא לא בכר.
זה כן.חזקה מוקדמת מדי. זה מאוד נפוץ אצלו.
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
נשלח: 24 יוני 2026, 21:44
על ידי רק מכבי
גם בעונה של דגו היו פציעות קשות.
וגם אצל פלורס בזמן קצר היו מספר פציעות.
זה הרבה יותר רחב מברק בכר. אל תמות על הגבעה הזאת אלכס.
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
נשלח: 24 יוני 2026, 23:59
על ידי hezildo
lemmacantor כתב: 24 יוני 2026, 21:37
hezildo כתב: 24 יוני 2026, 19:25
lemmacantor כתב: 24 יוני 2026, 01:15
אתה בעצמך הרגע חיזקת את טענותי וזה תמיד קורה בקבוצות של בכר.
לדעתי מחזור 5 הוא כבר מאלתר הרכבים. אם עוד יעבוד כאן.
לא, זה לא תמיד קורה בקבוצות של בכר, אתה ממציא דברים שיתאימו לאג'נדה שלך. כבר הוכחתי שטעית לגבי כמות הפציעות
בעונת 23 בפגרה של ליגת האלופות, אבל אתה ממשיך לקשקש.
המאמן לא אשם שהצוות הרפואי אומר לו שהשחקן כשיר ויכול לשחק.בכר גם לא העמיס עליו יותר מדי מאז שהוא חזר מהפציעה הראשונה,
הפציעה השנייה קרתה כי הוא חזר מוקדם מדי מהראשונה, לא בגלל עומס.
עריכה: במחזור 5 ובלי אירופה אין שום עומס. אם יהיו פצועים במצב כזה זו הוכחה חד-משמעית שהבעיה היא לא בכר.
זה כן.חזקה מוקדמת מדי. זה מאוד נפוץ אצלו.
שוב אתה ממציא דברים.
מאמן לא קובע מתי שחקן יחזור מפציעה, זו החלטה רפואית בלבד.
אם זה כל כך נפוץ אצל בכר, תן לי 3 דוגמאות למקרים כאלה אצלו בקבוצות אחרות.
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
נשלח: 25 יוני 2026, 10:15
על ידי ברק.י
ליבי איתו. מקווה מאד שיחזור כמו שצריך ויצליח להשתלב פה.
חושב על לנס שסומן כאחד הכשרונות הגדולים של השנתון שלו, קיבל דקות בבוגרת ואז נפצע ומצא את עצמו נתקע בליגה הלאומית. מעריך שללא הפציעות הוא היה מקבל את המשבצת של עיסאת. באותו אופן, הפציעות של אמיר ידרשו ממנו להתחרות עכשיו מול באלקר ושטייפמן ויכול מאד להיות שזה יביא אותו להשאלה בינואר.
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
נשלח: 25 יוני 2026, 10:22
על ידי רק מכבי
ברק.י כתב: 25 יוני 2026, 10:15
ליבי איתו. מקווה מאד שיחזור כמו שצריך ויצליח להשתלב פה.
חושב על לנס שסומן כאחד הכשרונות הגדולים של השנתון שלו, קיבל דקות בבוגרת ואז נפצע ומצא את עצמו נתקע בליגה הלאומית. מעריך שללא הפציעות הוא היה מקבל את המשבצת של עיסאת. באותו אופן, הפציעות של אמיר ידרשו ממנו להתחרות עכשיו מול באלקר ושטייפמן ויכול מאד להיות שזה יביא אותו להשאלה בינואר.
אתה נותן פה תרחיש מאוד מאוד אופטימי שהוא יהיה כשיר.
יש סיכוי גדול שהוא יצטרך ניתוח והוא לא יהיה רלוונטי לרוב העונה הבאה.
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
נשלח: 25 יוני 2026, 21:58
על ידי ברק.י
רק מכבי כתב: 25 יוני 2026, 10:22
ברק.י כתב: 25 יוני 2026, 10:15
ליבי איתו. מקווה מאד שיחזור כמו שצריך ויצליח להשתלב פה.
חושב על לנס שסומן כאחד הכשרונות הגדולים של השנתון שלו, קיבל דקות בבוגרת ואז נפצע ומצא את עצמו נתקע בליגה הלאומית. מעריך שללא הפציעות הוא היה מקבל את המשבצת של עיסאת. באותו אופן, הפציעות של אמיר ידרשו ממנו להתחרות עכשיו מול באלקר ושטייפמן ויכול מאד להיות שזה יביא אותו להשאלה בינואר.
אתה נותן פה תרחיש מאוד מאוד אופטימי שהוא יהיה כשיר.
יש סיכוי גדול שהוא יצטרך ניתוח והוא לא יהיה רלוונטי לרוב העונה הבאה.
על אחת כמה וכמה אם יפסיד את רוב העונה.