דף 2 מתוך 3
Re: שלב הבתים - נושא רשמי
נשלח: 16 יוני 2026, 21:55
על ידי hezildo
בהצלחה לסנגל
Re: שלב הבתים - נושא רשמי
נשלח: 16 יוני 2026, 22:00
על ידי רק מכבי
ההתקפה של צרפת כל כך איכותית. כמה עומק יש שם.
Re: שלב הבתים - נושא רשמי
נשלח: 16 יוני 2026, 22:24
על ידי lemmacantor
חזי, אתה מתרגש לקראת המשחק של הנבחרת שלך?
Re: שלב הבתים - נושא רשמי
נשלח: 16 יוני 2026, 22:54
על ידי hezildo
lemmacantor כתב: 16 יוני 2026, 22:24
חזי, אתה מתרגש לקראת המשחק של הנבחרת שלך?
ברזיל כבר שיחקו.
Re: שלב הבתים - נושא רשמי
נשלח: 17 יוני 2026, 00:00
על ידי Apoc
איזה דבר מרגש האמבפה הזה
Re: שלב הבתים - נושא רשמי
נשלח: 17 יוני 2026, 00:04
על ידי hezildo
הייתי צריך להמר על צרפת זוכה ואמבפה מלך השערים.
Re: שלב הבתים - נושא רשמי
נשלח: 17 יוני 2026, 04:27
על ידי רק מכבי
מסי במהלך גדול, אבל זה קודם כל גול של שוער.
מעבר לזה, ארגנטינה חלשה. תעוף מהר בנוק-אאוט.
נ. ב. נכון שהשופטים קיבלו הוראה פחות לשרוק ולהוציא כרטיסים, אבל יש מקרים מוגזמים. מסי היה חייב להיות מורחק.
Re: שלב הבתים - נושא רשמי
נשלח: 17 יוני 2026, 21:59
על ידי רק מכבי
אין אוברייטד כמו רוברטו מרטינס.
מאמן כל כך חלש.
חירב לבלגיה את דור הזהב ועכשיו מסרס את פורטוגל.
Re: שלב הבתים - נושא רשמי
נשלח: 17 יוני 2026, 23:30
על ידי lemmacantor
להזכירכם רפאלוב חתם בברוז' כתחליף לפרישיץ' והבחור עוד משחק במונדיאל 15 שנה אחרי.
Re: שלב הבתים - נושא רשמי
נשלח: 17 יוני 2026, 23:44
על ידי רק מכבי
lemmacantor כתב: 17 יוני 2026, 23:30
להזכירכם רפאלוב חתם בברוז' כתחליף לפרישיץ' והבחור עוד משחק במונדיאל 15 שנה אחרי.
זה בעיקר אומר על קרואטיה שלא מצליחה להצמיח דור חדש.
Re: שלב הבתים - נושא רשמי
נשלח: 17 יוני 2026, 23:50
על ידי Apoc
המשחק הכי טוב עד כה אנגליה קרואטיה
Re: שלב הבתים - נושא רשמי
נשלח: 18 יוני 2026, 00:00
על ידי lemmacantor
רק מכבי כתב: 17 יוני 2026, 23:44
lemmacantor כתב: 17 יוני 2026, 23:30
להזכירכם רפאלוב חתם בברוז' כתחליף לפרישיץ' והבחור עוד משחק במונדיאל 15 שנה אחרי.
זה בעיקר אומר על קרואטיה שלא מצליחה להצמיח דור חדש.
כמעט בלתי אפשרי להצמיח עוד דור כזה. גם אחרי הדור של ניינטיז הייתה ירידה. לא סתם רוסו זכה לשחק ביורו.
Re: שלב הבתים - נושא רשמי
נשלח: 18 יוני 2026, 00:34
על ידי hezildo
זה בהחלט המשחק הכי טוב עד עכשיו.
קרואטיה תשווה.
Re: שלב הבתים - נושא רשמי
נשלח: 18 יוני 2026, 01:25
על ידי רק מכבי
hezildo כתב: 18 יוני 2026, 00:34
זה בהחלט המשחק הכי טוב עד עכשיו.
קרואטיה תשווה.
בהסתמך על מצבך בטבלת הניחושים + הימורי זוכה + הניחוש פה על קרואטיה
אני מעכשיו כל מה שאתה אומר עושה ההפך. יש לי תחושה שזה מתכון מנצח
משחק מצוין. לאנגלים יש סיכוי טוב לזכות.
Re: שלב הבתים - נושא רשמי
נשלח: 18 יוני 2026, 01:28
על ידי hezildo
רק מכבי כתב: 18 יוני 2026, 01:25
hezildo כתב: 18 יוני 2026, 00:34
זה בהחלט המשחק הכי טוב עד עכשיו.
קרואטיה תשווה.
בהסתמך על מצבך בטבלת הניחושים + הימורי זוכה + הניחוש פה על קרואטיה
אני מעכשיו כל מה שאתה אומר עושה ההפך. יש לי תחושה שזה מתכון מנצח
משחק מצוין. לאנגלים יש סיכוי טוב לזכות.
שוב טעיתי

Re: שלב הבתים - נושא רשמי
נשלח: 18 יוני 2026, 03:46
על ידי רק מכבי
מרטינס של ק"ש עם הופעה טובה במדי פנמה.
יש לו מקום בקבוצה גדולה מק"ש.
Re: שלב הבתים - נושא רשמי
נשלח: 18 יוני 2026, 06:28
על ידי KevinDurant
רק מכבי כתב: 18 יוני 2026, 03:46
מרטינס של ק"ש עם הופעה טובה במדי פנמה.
יש לו מקום בקבוצה גדולה מק"ש.
בית''ר מדברים עליו כבר המון זמן, לגבינו הוא נראה עוד שמינייה שיש פה כבר בשפע.
Re: שלב הבתים - נושא רשמי
נשלח: 19 יוני 2026, 13:10
על ידי Smile
הפסקות השתיה משנות משחקים.
לא יודע אם זה טוב או רע וגם לא יודע איך זה משפיע על בריאות (פציעות) השחקנים, אם בכלל.
מה שבטוח זה מכניס הרבה כסף לפיפא, מעניין אם זה יזלוג גם לטורנירים של אופא ובהמשך גם לכל הליגות.
Re: שלב הבתים - נושא רשמי
נשלח: 19 יוני 2026, 15:18
על ידי רק מכבי
Smile כתב: 19 יוני 2026, 13:10
הפסקות השתיה משנות משחקים.
לא יודע אם זה טוב או רע וגם לא יודע איך זה משפיע על בריאות (פציעות) השחקנים, אם בכלל.
מה שבטוח זה מכניס הרבה כסף לפיפא, מעניין אם זה יזלוג גם לטורנירים של אופא ובהמשך גם לכל הליגות.
ברמת ''המומנטום'' זה מהווה שינוי משמעותי. זה משהו חדש בכדורגל. ראינו כבר כמה משחקים שההפסקה הזאת ממש השפיעה.
מצד שני, כל עולם הרפואה טוען שזה בהכרח יפחית את כמות הפציעות (בטח אחרי עונה עמוסה מאוד).
כל עוד יש בזה את ההיבט ששומר על השחקנים, שפיפא/אופ''א ימשיכו להכניס כסף.
קשה לי להאמין שזה ייכנס לכל הליגות. בטח לא בשלב ראשוני.
יש גם משמעות לכך שטורנירים גדולים בסוף עונה הם בקיץ. יותר חם. שחקנים מגיעים אחרי עונה עמוסה של משחקים.
לעשות הפסקה באיזה משחק בדצמבר-ינואר כשהעומס על הגוף עוד לא גבוה, וכשהגוף יכול להתקרר מההפסקה, נשמע הרבה פחות הגיוני.
בכל מקרה, היה בררו שהאמריקאים יכניסו את התרבות שלהם לתוך המונדיאל. בגדול עד עכשיו הם עושים עבודה טובה מאוד.
Re: שלב הבתים - נושא רשמי
נשלח: 20 יוני 2026, 11:31
על ידי Kandaurov
איזה כיף שהטורקים בחוץ.
Re: שלב הבתים - נושא רשמי
נשלח: 20 יוני 2026, 17:07
על ידי lemmacantor
דרור רודף אחרי חזי גם למונדיאל
Re: שלב הבתים - נושא רשמי
נשלח: 20 יוני 2026, 20:24
על ידי hezildo
lemmacantor כתב: 20 יוני 2026, 17:07
דרור רודף אחרי חזי גם למונדיאל
לא הבנתי.
בלי קשר, אחלה הולנד בינתיים.
Re: שלב הבתים - נושא רשמי
נשלח: 20 יוני 2026, 20:30
על ידי lemmacantor
hezildo כתב: 20 יוני 2026, 20:24
lemmacantor כתב: 20 יוני 2026, 17:07
דרור רודף אחרי חזי גם למונדיאל
לא הבנתי.
בלי קשר, אחלה הולנד בינתיים.
רפיניה
Re: שלב הבתים - נושא רשמי
נשלח: 20 יוני 2026, 21:02
על ידי hezildo
lemmacantor כתב: 20 יוני 2026, 20:30
hezildo כתב: 20 יוני 2026, 20:24
lemmacantor כתב: 20 יוני 2026, 17:07
דרור רודף אחרי חזי גם למונדיאל
לא הבנתי.
בלי קשר, אחלה הולנד בינתיים.
רפיניה
אה, חחחח.
לפחות אתה לא חוזר על השטות שהנבחרת שלי זו עיראק.
Re: שלב הבתים - נושא רשמי
נשלח: 20 יוני 2026, 21:28
על ידי lemmacantor
אבא של הכובש השוודי בישל את ה 2:2 של מאלמו בבלומפילד במשחק הארור ההוא.
Re: שלב הבתים - נושא רשמי
נשלח: 20 יוני 2026, 21:33
על ידי hezildo
אלנגה השבדי הופרדו מסטיוארט
Re: שלב הבתים - נושא רשמי
נשלח: 21 יוני 2026, 01:57
על ידי רק מכבי
כדורגל משחקים 90 דקות..ובסוף הגרמנים מנצחים.
חוף השנהב במשחק מרשים מחד ומנגד עם נאיביות טיפוסית.
Re: שלב הבתים - נושא רשמי
נשלח: 21 יוני 2026, 20:44
על ידי MH13 TILL I DIE
Apoc כתב: 17 יוני 2026, 00:00
איזה דבר מרגש האמבפה הזה
מרגש כמעט כמו השלט שעשו לו בחיפה
Re: שלב הבתים - נושא רשמי
נשלח: 21 יוני 2026, 23:31
על ידי hezildo
איראן עם בונקר שרק מטוסי B2 יכולים לפרוץ
Re: שלב הבתים - נושא רשמי
נשלח: 22 יוני 2026, 00:44
על ידי Shocking4U
בלגיה נבחרת ארורה שדפקה לי כבר 2 בטים