דף 3 מתוך 3

Re: שלב הבתים - נושא רשמי

נשלח: 22 יוני 2026, 01:45
על ידי Shocking4U
כובש השער של כף ורדה קווין לניני (פינה) היה מועמד אלינו בעונה של דגו

Re: שלב הבתים - נושא רשמי

נשלח: 22 יוני 2026, 02:41
על ידי רק מכבי
Shocking4U כתב: 22 יוני 2026, 00:44 בלגיה נבחרת ארורה שדפקה לי כבר 2 בטים
לגמרי. אין אמונה בהם. מעבר להיותם לוזרים נצחיים, דור הזהב סיים את הסוס והם לא מצליחים להמציא דור חדש.
באופן כללי אין שם רעב ופאשן לנבחרת בניגוד להרבה נבחרות אחרות. השחקנים שם תמיד נראים כאילו עושים טובה שבאים לנבחרת והסיפור עם דוקו הוא דוגמא טובה.

בעניין אחר, וארלה של מכבי ת"א כובש מול אורוגוואי (שער בכורה בנבחרת) ומעלה את המחיר שלו בכמה מאות אלפי יורו


Re: שלב הבתים - נושא רשמי

נשלח: 22 יוני 2026, 08:50
על ידי lemmacantor
מה הסיפור עם דוקו? שאישתו הולכת ללדת?

Re: שלב הבתים - נושא רשמי

נשלח: 22 יוני 2026, 22:39
על ידי greenguy
איזה שחקן זה מסי. מעל הטבע

Re: שלב הבתים - נושא רשמי

נשלח: 22 יוני 2026, 23:04
על ידי lemmacantor
הזוי שאוסטריה הניעה את הכדור בצורה איטית מאחורה במקום לנסות ולנצל יתרון גובה, בטח במחצית השנייה.

Re: שלב הבתים - נושא רשמי

נשלח: 23 יוני 2026, 00:21
על ידי רק מכבי
lemmacantor כתב: 22 יוני 2026, 23:04 הזוי שאוסטריה הניעה את הכדור בצורה איטית מאחורה במקום לנסות ולנצל יתרון גובה, בטח במחצית השנייה.
בהיותך אוהד יונייטד, אתה באמת מצפה למשהו מראנגניק?

Re: שלב הבתים - נושא רשמי

נשלח: 23 יוני 2026, 10:03
על ידי lemmacantor
רק מכבי כתב: 23 יוני 2026, 00:21
lemmacantor כתב: 22 יוני 2026, 23:04 הזוי שאוסטריה הניעה את הכדור בצורה איטית מאחורה במקום לנסות ולנצל יתרון גובה, בטח במחצית השנייה.
בהיותך אוהד יונייטד, אתה באמת מצפה למשהו מראנגניק?
רנגניק זה מינוי עקום מכבי חיפה סטייל. במקום לתת לו להיות מנהל מקצועי ולהקשיב לו באמת, נתנו לו לאמן בקבוצה שהוא לא הכין לעונה ולא מתאימה לשיטה שלו ועוד עם רונאלדו הזקן בחוד. לא הביאו לו רכש בינואר ועוד בגלל פרשה גרינווד, שהיה בערך השחקן הכי טוב בסגל, גמר עונה.
מה חשבו שיקרה? מועדונים חולים בכל מקום דומים.

לאוסטריה אני מניח שהוא מינוי טוב. ביורו נראו טוב.

Re: שלב הבתים - נושא רשמי

נשלח: 23 יוני 2026, 21:56
על ידי Kandaurov
וואלה אחלה מונדיאל עד עכשיו, אני מבסוט.

Re: שלב הבתים - נושא רשמי

נשלח: 24 יוני 2026, 01:16
על ידי lemmacantor
זה כמו עוד מוקדמות

Re: שלב הבתים - נושא רשמי

נשלח: 24 יוני 2026, 22:08
על ידי רק מכבי
נהנה מאוד לשמוע את דקל מפרשן. מנתח מקצועית בלי בלבולי שכל.

הוא עוד יאמן אצלנו. אני בטוח.

Re: שלב הבתים - נושא רשמי

נשלח: 24 יוני 2026, 23:25
על ידי Apoc
רק מכבי כתב: 24 יוני 2026, 22:08 נהנה מאוד לשמוע את דקל מפרשן. מנתח מקצועית בלי בלבולי שכל.

הוא עוד יאמן אצלנו. אני בטוח.
פרשן טוב לא בהכרח מעיד על מאמן טוב

Re: שלב הבתים - נושא רשמי

נשלח: 24 יוני 2026, 23:51
על ידי lemmacantor
רק מכבי כתב: 24 יוני 2026, 22:08 נהנה מאוד לשמוע את דקל מפרשן. מנתח מקצועית בלי בלבולי שכל.

הוא עוד יאמן אצלנו. אני בטוח.
מקווה שאחרי שחר אף ישראלי לא יאמן פה.

Re: שלב הבתים - נושא רשמי

נשלח: 26 יוני 2026, 01:20
על ידי hezildo
אחלה אקוודור.

Re: שלב הבתים - נושא רשמי

נשלח: 26 יוני 2026, 21:06
על ידי hezildo
סק בהרכב סנגל מול עיראק

Re: שלב הבתים - נושא רשמי

נשלח: 26 יוני 2026, 21:58
על ידי lemmacantor
הנורווגים הוציאו מחשבון

Re: שלב הבתים - נושא רשמי

נשלח: 26 יוני 2026, 22:07
על ידי Kandaurov
סקקקק כובששששש
צמרמורות!!!!

Re: שלב הבתים - נושא רשמי

נשלח: 26 יוני 2026, 22:11
על ידי lemmacantor