דף 21 מתוך 26
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 16 יוני 2026, 22:36
על ידי ab1729
Apoc כתב: 16 יוני 2026, 22:24
ab1729 כתב: 16 יוני 2026, 22:04
tago064 כתב: 16 יוני 2026, 21:38
אגב אני לא מבין את האסטרטגיה המטומטמת שלהם: נניח וההגנה סגורה מלבד בלם זר שאמור להגיע במקום פדראו. ראיתם איך הקישור ומעלה נראים: לא שוחרר עדיין אף אחד. רטנר, עלי מוחמד, איתן אזולאי, דון, חזיזה, בנסון, גורה, סייף, על זה תוסיפו גם את ירין לוי וחלאיילי שחוזרים ופתאום רוצים להשאיר גם את אהוד שהייתה עליו הצעה מנתניה ועוד רוצים להביא 10 שאין. כמובן שאגבה גפ כן עדיין בסגל. ובהתקפה גם רוצים להביא חלוץ שיש עדיין את קאני, סטיוארט שגם כן לא סגורים לגביו מלמד ועכשיו גם את הצעיר שהחתימו.
בקישור ספרתי 6 שחקנים, כולם ביחד שמונה שערים העונה. צעירים זה טוב ויפה אבל אין פה בכלל איכות. רוצים לקדם אותם, תשחררו את חזיזה, קאני וסייף ושימו אותם ליד שני זרים איכותיים. רוצים סתם להעמיס, אל תתפלאו שבסוף יהיה פלייאוף תחתון. אי אפשר לשלב את כל הקבוצת נוער. 3-4 כן, אבל לא בכמות כזאת. מתלהבים לי מקישור של רטנר וירין לוי, אבל מי פה מביא את האקס פקטור מהקישור? גם לגבי ה-10 עדיין לא ברורה איכותו של השחקן. בכנפיים גם כן אין לנו כלום, צד שמאל של חלאיילי וגורה זה גם כן מאד חלש. צד ימין של קאני ובנסון זה גם כן לא משהו לבנות עליו. באמת שלא מובן לי
דווקא הרוב די ברור:
1. עמדת המגן השמאלי היא חריגה ובעייתית. מצד אחד, יש 2 שחקנים בכירים שם, אבל מצד שני שניהם פצועים. כנראה שמתלבטים מה לעשות שם, בין היתר כי קשה להביא שחקן שיודע שזה המצב
2. שתי העמדות שבהן ברור שיגיע חיזוק בדמות שחקן בכיר הן הבלם וה10. כנראה זרים.
3. בעמדת החלוץ רוצים להחליף את סטיוארט בזר אחר. כנראה שזה תלוי ביכולת למכור את סטיוארט.
4. בכנפיים אנחנו סגורים. גורה, מרדכי בשמאל. בנסון בימין. יחד עם אלה יש גיבוי של חזיזה, קני, קאני, חלאיילי.
5. באמצע המצב מסובך. מצד אחד יש כמות (ירין, רטנר, עלי, דון, אזולאי, איתי אהוד) ומצד שני מרגיש שכולם בינוניים. אולי ממתינים לראות אותם באימונים / יגיע שחקן רק אם יחשבו שהוא שדרוג משמעותי
הזרים יהיו: בטאי, בלם, דון, בנסון, 10, חלוץ.
בנוסף, אולי עוד שחקן אמצע / מגן שמאלי.
הסגל הישראלי שלנו כזה עילוי שיהיו רק 6 זרים לדעתך?
1. כדי להסתפק ב6 זרים, צריך 5 עמדות עם ישראלים טובים, ויש לנו כאלה: ירמקוב, מגן שמאלי (כשהם בריאים), עלי, גורה ובלם (שטייפמן \ עיסאת).
2. זה לא רק עניין הכמות. גם השנה היו לנו 2 חלוצים זרים אז מן הסתם הניחו שאחד מהם יהיה מחליף. כנראה שיהיו לנו 8 זרים גם השנה, אבל לא כולם יהיו שחקנים שמיועדים להיות שחקני הרכב מובילים.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 16 יוני 2026, 22:59
על ידי HaifaWave
יש שני שחקנים שהם באמת איכותיים להרכב: בטאי וירמקוב. כל שאר העמדות תלויות באוויר.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 16 יוני 2026, 23:07
על ידי Apoc
ab1729 כתב: 16 יוני 2026, 22:36
Apoc כתב: 16 יוני 2026, 22:24
ab1729 כתב: 16 יוני 2026, 22:04
דווקא הרוב די ברור:
1. עמדת המגן השמאלי היא חריגה ובעייתית. מצד אחד, יש 2 שחקנים בכירים שם, אבל מצד שני שניהם פצועים. כנראה שמתלבטים מה לעשות שם, בין היתר כי קשה להביא שחקן שיודע שזה המצב
2. שתי העמדות שבהן ברור שיגיע חיזוק בדמות שחקן בכיר הן הבלם וה10. כנראה זרים.
3. בעמדת החלוץ רוצים להחליף את סטיוארט בזר אחר. כנראה שזה תלוי ביכולת למכור את סטיוארט.
4. בכנפיים אנחנו סגורים. גורה, מרדכי בשמאל. בנסון בימין. יחד עם אלה יש גיבוי של חזיזה, קני, קאני, חלאיילי.
5. באמצע המצב מסובך. מצד אחד יש כמות (ירין, רטנר, עלי, דון, אזולאי, איתי אהוד) ומצד שני מרגיש שכולם בינוניים. אולי ממתינים לראות אותם באימונים / יגיע שחקן רק אם יחשבו שהוא שדרוג משמעותי
הזרים יהיו: בטאי, בלם, דון, בנסון, 10, חלוץ.
בנוסף, אולי עוד שחקן אמצע / מגן שמאלי.
הסגל הישראלי שלנו כזה עילוי שיהיו רק 6 זרים לדעתך?
1. כדי להסתפק ב6 זרים, צריך 5 עמדות עם ישראלים טובים, ויש לנו כאלה: ירמקוב, מגן שמאלי (כשהם בריאים), עלי, גורה ובלם (שטייפמן \ עיסאת).
2. זה לא רק עניין הכמות. גם השנה היו לנו 2 חלוצים זרים אז מן הסתם הניחו שאחד מהם יהיה מחליף. כנראה שיהיו לנו 8 זרים גם השנה, אבל לא כולם יהיו שחקנים שמיועדים להיות שחקני הרכב מובילים.
וואלה שאני מתחיל שמירה במנג'ר עם מכבי חיפה אני מעיף את כל הישראלים מההרכב חוץ מירמקוב וקורנו. (גם כן "ישראלים", כן?)
הישראלי היחיד בכל הליגה הזאת ששווה משהו זה אצילי. (ורביבו ממכבי ת"א) כל זר שאפשר להביא לפה להרכב לשדרג אותו הייתי מביא ואם היה אפשר 20 זרים בסגל הייתי מייצר סגל עם 20 זרים.
גורה זה שחקן משלים סבבה לסגל ועלי זו כבר בדיחה שנמרחת יותר מדי הכשירות שלו.
בטאי, בלם זר, דון (כי צריך לתת צ'אנס), בנסון (גם), קשר 6, קשר 10, חלוץ והזר השמיני כנף.
אם ירמקוב הולך אז הזר השמיני שוער.
אין ברירה אחרת. יש פה סחלה.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 16 יוני 2026, 23:11
על ידי ברק.י
אתם שוכחים את דיקסון מוחמד.
יש מקום רק לעוד זר אחד.
לכו יש את ההתלבטות אם להביא מגן שמאלי או להמתין ולבחון את הצורך ב-6 או קיצוני.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 16 יוני 2026, 23:16
על ידי Apoc
ברק.י כתב: 16 יוני 2026, 23:11
אתם שוכחים את דיקסון מוחמד.
יש מקום רק לעוד זר אחד.
לכו יש את ההתלבטות אם להביא מגן שמאלי או להמתין ולבחון את הצורך ב-6 או קיצוני.
למה שוכחים? שמעתי שבן דור כתב שהוא יהיה הזר השמיני, אני בוחר לא להאמין.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 16 יוני 2026, 23:19
על ידי tago064
ab1729 כתב: 16 יוני 2026, 22:04
tago064 כתב: 16 יוני 2026, 21:38
אגב אני לא מבין את האסטרטגיה המטומטמת שלהם: נניח וההגנה סגורה מלבד בלם זר שאמור להגיע במקום פדראו. ראיתם איך הקישור ומעלה נראים: לא שוחרר עדיין אף אחד. רטנר, עלי מוחמד, איתן אזולאי, דון, חזיזה, בנסון, גורה, סייף, על זה תוסיפו גם את ירין לוי וחלאיילי שחוזרים ופתאום רוצים להשאיר גם את אהוד שהייתה עליו הצעה מנתניה ועוד רוצים להביא 10 שאין. כמובן שאגבה גפ כן עדיין בסגל. ובהתקפה גם רוצים להביא חלוץ שיש עדיין את קאני, סטיוארט שגם כן לא סגורים לגביו מלמד ועכשיו גם את הצעיר שהחתימו.
בקישור ספרתי 6 שחקנים, כולם ביחד שמונה שערים העונה. צעירים זה טוב ויפה אבל אין פה בכלל איכות. רוצים לקדם אותם, תשחררו את חזיזה, קאני וסייף ושימו אותם ליד שני זרים איכותיים. רוצים סתם להעמיס, אל תתפלאו שבסוף יהיה פלייאוף תחתון. אי אפשר לשלב את כל הקבוצת נוער. 3-4 כן, אבל לא בכמות כזאת. מתלהבים לי מקישור של רטנר וירין לוי, אבל מי פה מביא את האקס פקטור מהקישור? גם לגבי ה-10 עדיין לא ברורה איכותו של השחקן. בכנפיים גם כן אין לנו כלום, צד שמאל של חלאיילי וגורה זה גם כן מאד חלש. צד ימין של קאני ובנסון זה גם כן לא משהו לבנות עליו. באמת שלא מובן לי
דווקא הרוב די ברור:
1. עמדת המגן השמאלי היא חריגה ובעייתית. מצד אחד, יש 2 שחקנים בכירים שם, אבל מצד שני שניהם פצועים. כנראה שמתלבטים מה לעשות שם, בין היתר כי קשה להביא שחקן שיודע שזה המצב
2. שתי העמדות שבהן ברור שיגיע חיזוק בדמות שחקן בכיר הן הבלם וה10. כנראה זרים.
3. בעמדת החלוץ רוצים להחליף את סטיוארט בזר אחר. כנראה שזה תלוי ביכולת למכור את סטיוארט.
4. בכנפיים אנחנו סגורים. גורה, מרדכי בשמאל. בנסון בימין. יחד עם אלה יש גיבוי של חזיזה, קני, קאני, חלאיילי.
5. באמצע המצב מסובך. מצד אחד יש כמות (ירין, רטנר, עלי, דון, אזולאי, איתי אהוד) ומצד שני מרגיש שכולם בינוניים. אולי ממתינים לראות אותם באימונים / יגיע שחקן רק אם יחשבו שהוא שדרוג משמעותי
הזרים יהיו: בטאי, בלם, דון, בנסון, 10, חלוץ.
בנוסף, אולי עוד שחקן אמצע / מגן שמאלי.
אז בהצלחה בפלייאוף התחתון בעונה הבאה
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 16 יוני 2026, 23:39
על ידי ab1729
Apoc כתב: 16 יוני 2026, 23:07
ab1729 כתב: 16 יוני 2026, 22:36
Apoc כתב: 16 יוני 2026, 22:24
הסגל הישראלי שלנו כזה עילוי שיהיו רק 6 זרים לדעתך?
1. כדי להסתפק ב6 זרים, צריך 5 עמדות עם ישראלים טובים, ויש לנו כאלה: ירמקוב, מגן שמאלי (כשהם בריאים), עלי, גורה ובלם (שטייפמן \ עיסאת).
2. זה לא רק עניין הכמות. גם השנה היו לנו 2 חלוצים זרים אז מן הסתם הניחו שאחד מהם יהיה מחליף. כנראה שיהיו לנו 8 זרים גם השנה, אבל לא כולם יהיו שחקנים שמיועדים להיות שחקני הרכב מובילים.
וואלה שאני מתחיל שמירה במנג'ר עם מכבי חיפה אני מעיף את כל הישראלים מההרכב חוץ מירמקוב וקורנו. (גם כן "ישראלים", כן?)
הישראלי היחיד בכל הליגה הזאת ששווה משהו זה אצילי. (ורביבו ממכבי ת"א) כל זר שאפשר להביא לפה להרכב לשדרג אותו הייתי מביא ואם היה אפשר 20 זרים בסגל הייתי מייצר סגל עם 20 זרים.
גורה זה שחקן משלים סבבה לסגל ועלי זו כבר בדיחה שנמרחת יותר מדי הכשירות שלו.
בטאי, בלם זר, דון (כי צריך לתת צ'אנס), בנסון (גם), קשר 6, קשר 10, חלוץ והזר השמיני כנף.
אם ירמקוב הולך אז הזר השמיני שוער.
אין ברירה אחרת. יש פה סחלה.
מבחינת ישראלים, השאלה היא בסוף מה האלטרנטיבה. אם מסתכלים על רמת הישראלים בליגה, גורה הוא יותר מ"שחקן משלים". בגדול, למרות שהוא רשום כישראלי - הוא הגיע לכאן כזר (במובן של שחקן שלא שיחק פה, לא מכיר את השפה, את התרבות וכו').
מבחינת הזרים, אנחנו רואים את הבציר. האם הזר הממוצע שהבאנו יותר טוב מגורה? לדעתי, לא (במיוחד אם מודדים שחקני כנף: בנסון, סברינה ונהואל).
מה אם נביא 20 זרים? בממוצע הם כנראה יהיו פחות טובים, אבל כשהכמות לא מוגבלת יש יותר מקום להימורים וטעויות.
בגדול אני מסכים איתך. מה שרשמתי שם הוא לא בהכרח מה אני חושב שצריך אלא מה לדעתי יהיה.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 16 יוני 2026, 23:42
על ידי ab1729
tago064 כתב: 16 יוני 2026, 23:19
ab1729 כתב: 16 יוני 2026, 22:04
tago064 כתב: 16 יוני 2026, 21:38
אגב אני לא מבין את האסטרטגיה המטומטמת שלהם: נניח וההגנה סגורה מלבד בלם זר שאמור להגיע במקום פדראו. ראיתם איך הקישור ומעלה נראים: לא שוחרר עדיין אף אחד. רטנר, עלי מוחמד, איתן אזולאי, דון, חזיזה, בנסון, גורה, סייף, על זה תוסיפו גם את ירין לוי וחלאיילי שחוזרים ופתאום רוצים להשאיר גם את אהוד שהייתה עליו הצעה מנתניה ועוד רוצים להביא 10 שאין. כמובן שאגבה גפ כן עדיין בסגל. ובהתקפה גם רוצים להביא חלוץ שיש עדיין את קאני, סטיוארט שגם כן לא סגורים לגביו מלמד ועכשיו גם את הצעיר שהחתימו.
בקישור ספרתי 6 שחקנים, כולם ביחד שמונה שערים העונה. צעירים זה טוב ויפה אבל אין פה בכלל איכות. רוצים לקדם אותם, תשחררו את חזיזה, קאני וסייף ושימו אותם ליד שני זרים איכותיים. רוצים סתם להעמיס, אל תתפלאו שבסוף יהיה פלייאוף תחתון. אי אפשר לשלב את כל הקבוצת נוער. 3-4 כן, אבל לא בכמות כזאת. מתלהבים לי מקישור של רטנר וירין לוי, אבל מי פה מביא את האקס פקטור מהקישור? גם לגבי ה-10 עדיין לא ברורה איכותו של השחקן. בכנפיים גם כן אין לנו כלום, צד שמאל של חלאיילי וגורה זה גם כן מאד חלש. צד ימין של קאני ובנסון זה גם כן לא משהו לבנות עליו. באמת שלא מובן לי
דווקא הרוב די ברור:
1. עמדת המגן השמאלי היא חריגה ובעייתית. מצד אחד, יש 2 שחקנים בכירים שם, אבל מצד שני שניהם פצועים. כנראה שמתלבטים מה לעשות שם, בין היתר כי קשה להביא שחקן שיודע שזה המצב
2. שתי העמדות שבהן ברור שיגיע חיזוק בדמות שחקן בכיר הן הבלם וה10. כנראה זרים.
3. בעמדת החלוץ רוצים להחליף את סטיוארט בזר אחר. כנראה שזה תלוי ביכולת למכור את סטיוארט.
4. בכנפיים אנחנו סגורים. גורה, מרדכי בשמאל. בנסון בימין. יחד עם אלה יש גיבוי של חזיזה, קני, קאני, חלאיילי.
5. באמצע המצב מסובך. מצד אחד יש כמות (ירין, רטנר, עלי, דון, אזולאי, איתי אהוד) ומצד שני מרגיש שכולם בינוניים. אולי ממתינים לראות אותם באימונים / יגיע שחקן רק אם יחשבו שהוא שדרוג משמעותי
הזרים יהיו: בטאי, בלם, דון, בנסון, 10, חלוץ.
בנוסף, אולי עוד שחקן אמצע / מגן שמאלי.
אז בהצלחה בפלייאוף התחתון בעונה הבאה
מה שרשמתי שם הוא לא בהכרח מה שאני חושב שנחוץ, אלא איך שאני רואה את האסטרטגיה של המועדון.
אני לא פסימי כמוך. לדעתי אם מצליחים להביא סבע ופלאניץ' (מבחינת איכות, לא אותם פרסונלית) - אנחנו מועמדים לאליפות.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 16 יוני 2026, 23:46
על ידי Apoc
ab1729 כתב: 16 יוני 2026, 23:39
Apoc כתב: 16 יוני 2026, 23:07
ab1729 כתב: 16 יוני 2026, 22:36
1. כדי להסתפק ב6 זרים, צריך 5 עמדות עם ישראלים טובים, ויש לנו כאלה: ירמקוב, מגן שמאלי (כשהם בריאים), עלי, גורה ובלם (שטייפמן \ עיסאת).
2. זה לא רק עניין הכמות. גם השנה היו לנו 2 חלוצים זרים אז מן הסתם הניחו שאחד מהם יהיה מחליף. כנראה שיהיו לנו 8 זרים גם השנה, אבל לא כולם יהיו שחקנים שמיועדים להיות שחקני הרכב מובילים.
וואלה שאני מתחיל שמירה במנג'ר עם מכבי חיפה אני מעיף את כל הישראלים מההרכב חוץ מירמקוב וקורנו. (גם כן "ישראלים", כן?)
הישראלי היחיד בכל הליגה הזאת ששווה משהו זה אצילי. (ורביבו ממכבי ת"א) כל זר שאפשר להביא לפה להרכב לשדרג אותו הייתי מביא ואם היה אפשר 20 זרים בסגל הייתי מייצר סגל עם 20 זרים.
גורה זה שחקן משלים סבבה לסגל ועלי זו כבר בדיחה שנמרחת יותר מדי הכשירות שלו.
בטאי, בלם זר, דון (כי צריך לתת צ'אנס), בנסון (גם), קשר 6, קשר 10, חלוץ והזר השמיני כנף.
אם ירמקוב הולך אז הזר השמיני שוער.
אין ברירה אחרת. יש פה סחלה.
מבחינת ישראלים, השאלה היא בסוף מה האלטרנטיבה. אם מסתכלים על רמת הישראלים בליגה, גורה הוא יותר מ"שחקן משלים". בגדול, למרות שהוא רשום כישראלי - הוא הגיע לכאן כזר (במובן של שחקן שלא שיחק פה, לא מכיר את השפה, את התרבות וכו').
מבחינת הזרים, אנחנו רואים את הבציר. האם הזר הממוצע שהבאנו יותר טוב מגורה? לדעתי, לא (במיוחד אם מודדים שחקני כנף: בנסון, סברינה ונהואל).
מה אם נביא 20 זרים? בממוצע הם כנראה יהיו פחות טובים, אבל כשהכמות לא מוגבלת יש יותר מקום להימורים וטעויות.
בגדול אני מסכים איתך. מה שרשמתי שם הוא לא בהכרח מה אני חושב שצריך אלא מה לדעתי יהיה.
אבל כשיש 8 זרים אתה מייצר אלטרנטיבה ל8/11 עמדות במגרש שהיא לא בקבוצת ה"זה מה יש בליגה" אלא "זה מה יש בעולם". גורה לא מספיק טוב כדי להיות שחקן הרכב במצב הזה. קשר 8 ישראלי (ירין לוי / אזולאי / רטנר / מוחמד בימים שהוא כשיר ולא גרוע ממש) לצד ירמקוב וקורנו, זה האידיאל כרגע.
זה שאנחנו לא יודעים להביא זרים זה משהו אחר. אבל להגיד מראש בוא לא נביא זה לא אופציה מסכים?
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 17 יוני 2026, 00:05
על ידי ab1729
Apoc כתב: 16 יוני 2026, 23:46
ab1729 כתב: 16 יוני 2026, 23:39
Apoc כתב: 16 יוני 2026, 23:07
וואלה שאני מתחיל שמירה במנג'ר עם מכבי חיפה אני מעיף את כל הישראלים מההרכב חוץ מירמקוב וקורנו. (גם כן "ישראלים", כן?)
הישראלי היחיד בכל הליגה הזאת ששווה משהו זה אצילי. (ורביבו ממכבי ת"א) כל זר שאפשר להביא לפה להרכב לשדרג אותו הייתי מביא ואם היה אפשר 20 זרים בסגל הייתי מייצר סגל עם 20 זרים.
גורה זה שחקן משלים סבבה לסגל ועלי זו כבר בדיחה שנמרחת יותר מדי הכשירות שלו.
בטאי, בלם זר, דון (כי צריך לתת צ'אנס), בנסון (גם), קשר 6, קשר 10, חלוץ והזר השמיני כנף.
אם ירמקוב הולך אז הזר השמיני שוער.
אין ברירה אחרת. יש פה סחלה.
מבחינת ישראלים, השאלה היא בסוף מה האלטרנטיבה. אם מסתכלים על רמת הישראלים בליגה, גורה הוא יותר מ"שחקן משלים". בגדול, למרות שהוא רשום כישראלי - הוא הגיע לכאן כזר (במובן של שחקן שלא שיחק פה, לא מכיר את השפה, את התרבות וכו').
מבחינת הזרים, אנחנו רואים את הבציר. האם הזר הממוצע שהבאנו יותר טוב מגורה? לדעתי, לא (במיוחד אם מודדים שחקני כנף: בנסון, סברינה ונהואל).
מה אם נביא 20 זרים? בממוצע הם כנראה יהיו פחות טובים, אבל כשהכמות לא מוגבלת יש יותר מקום להימורים וטעויות.
בגדול אני מסכים איתך. מה שרשמתי שם הוא לא בהכרח מה אני חושב שצריך אלא מה לדעתי יהיה.
אבל כשיש 8 זרים אתה מייצר אלטרנטיבה ל8/11 עמדות במגרש שהיא לא בקבוצת ה"זה מה יש בליגה" אלא "זה מה יש בעולם". גורה לא מספיק טוב כדי להיות שחקן הרכב במצב הזה. קשר 8 ישראלי (ירין לוי / אזולאי / רטנר / מוחמד בימים שהוא כשיר ולא גרוע ממש) לצד ירמקוב וקורנו, זה האידיאל כרגע.
זה שאנחנו לא יודעים להביא זרים זה משהו אחר. אבל להגיד מראש בוא לא נביא זה לא אופציה מסכים?
אני לא טענתי שצריך לוותר מראש על האפשרות להביא 8 זרים רק כי יש ישראלים מספיק טובים. זו ממש לא כוונתי.
אמרתי שכמו שאני רואה את זה, יש 6 זרים ברורים לעונה הבאה (בטאי בנסון ודון שיש להם שם, פלוס בלם, 10, חלוץ שלא ידועים).
לגבי השניים האחרים, ברור שצריך להביא אבל יש לנו כל מיני אופציות:
- מגן שמאלי עד לחזרת הפצועים
- קשר 6
- שחקן צעיר עם פוטנציאל
- עוד שחקן רוטציה
- "תותח שאי אפשר להביא כרגע" שפתאום הפך לרלוונטי
ואני מניח שההחלטה על שני האחרונים תהיה בשלב מאוחר יותר, בהתאם להתפתחויות.
מבחינת מצב אופטימלי, הישראלים שכן מספיק טובים הם ירמקוב, שטייפמן (מאוד מחזיק ממנו), עלי (כשהוא בריא) וקורנו.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 17 יוני 2026, 06:59
על ידי DelPiero
זהו נדפק לנו המוח אני בכלל לא מבין על מה הדיון פה עכשיו.
אין שום עולם שבו יש לנו יותר משני שחקנים טובים להרכב כרגע, שהם ירמקוב ובטאיי, כמו שכתבו מעלי.
כשקורנו יחזור יהיו לנו שלושה. זהו.
תאמינו לי אני רוצה שנהיה במאבקי תחתית כי זה הדבר היחידי שיעיר פה אולי אנשים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 17 יוני 2026, 10:22
על ידי ab1729
DelPiero כתב: 17 יוני 2026, 06:59
זהו נדפק לנו המוח אני בכלל לא מבין על מה הדיון פה עכשיו.
אין שום עולם שבו יש לנו יותר משני שחקנים טובים להרכב כרגע, שהם ירמקוב ובטאיי, כמו שכתבו מעלי.
כשקורנו יחזור יהיו לנו שלושה. זהו.
תאמינו לי אני רוצה שנהיה במאבקי תחתית כי זה הדבר היחידי שיעיר פה אולי אנשים
מצד אחד זה נכון (גם עלי ברשימה), מצד שני - כמה שחקנים "טובים להרכב" היו לדעתך בבאר שבע? בבית"ר?
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 17 יוני 2026, 10:43
על ידי KevinDurant
ab1729 כתב: 17 יוני 2026, 10:22
DelPiero כתב: 17 יוני 2026, 06:59
זהו נדפק לנו המוח אני בכלל לא מבין על מה הדיון פה עכשיו.
אין שום עולם שבו יש לנו יותר משני שחקנים טובים להרכב כרגע, שהם ירמקוב ובטאיי, כמו שכתבו מעלי.
כשקורנו יחזור יהיו לנו שלושה. זהו.
תאמינו לי אני רוצה שנהיה במאבקי תחתית כי זה הדבר היחידי שיעיר פה אולי אנשים
מצד אחד זה נכון (גם עלי ברשימה), מצד שני - כמה שחקנים "טובים להרכב" היו לדעתך בבאר שבע? בבית"ר?
ב''ש בקיץ אחד מעבר לונטורה וקנגוואה שכל הזמן מדברים רק עליהם, הביאה גם את גיא מזרחי, בלטקסה, אליאל פרץ, דן ביטון ובלוריאן חזר מהשאלה (וגם החליפו מאמן על הדרך).
אפשר להתווכח על האיכות של הרכש שהגיע שם וכמה הוא השפיע ושיחק, אבל על הנייר הם הביאו בקיץ אחד 6-7 שחקני הרכב חדשים.
כנראה שאם היו שואלים אותנו בקיץ 24 אם אנחנו לוקחים מישהו מהישראלים שהם הביאו להרכב כולנו היינו אומרים לא, אבל יש שם 4 שחקני ישראלים (אם אני מוריד את בלטקסה שהיה חלק מהרוטציה אבל לא שחקן מוביל) שהיו חלק מהשלד שם ושהיום כנראה שהיינו אומרים דברים אחרים לגביהם.
רוצה לומר, ונטורה וקנגוואה לבד זה לא מספיק.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 17 יוני 2026, 11:22
על ידי DelPiero
ab1729 כתב: 17 יוני 2026, 10:22
DelPiero כתב: 17 יוני 2026, 06:59
זהו נדפק לנו המוח אני בכלל לא מבין על מה הדיון פה עכשיו.
אין שום עולם שבו יש לנו יותר משני שחקנים טובים להרכב כרגע, שהם ירמקוב ובטאיי, כמו שכתבו מעלי.
כשקורנו יחזור יהיו לנו שלושה. זהו.
תאמינו לי אני רוצה שנהיה במאבקי תחתית כי זה הדבר היחידי שיעיר פה אולי אנשים
מצד אחד זה נכון (גם עלי ברשימה), מצד שני - כמה שחקנים "טובים להרכב" היו לדעתך בבאר שבע? בבית"ר?
לא מעניין אותי קבוצות אחרות
בואו נפסיק להזיז את הדיון הצידה כי זה די ברור שמה שעובד במקומות אחרים לא בהכרח רלוונטי כאן
חוץ מזה עלי כבר לא כשיר להיות שחקן הרכב וזה עצוב שנירמלו פה את המצב לרמה שאנחנו בונים על שחקנים שפצועים רוב העונה
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 17 יוני 2026, 12:54
על ידי רק מכבי
גולדשטיין מדווח כי שאלקה העולה הטרייה לבונדסליגה הגישה הצעה על עיסאת.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 17 יוני 2026, 13:00
על ידי greenguy
טוב עיסאת לא ישאר זה ברור כבר מפמפמים את זה תקופה. חבל רק אצלנו שחקנים עושים עונה וחצי טובות וישר מוכרים.
למה הם לא רוצים את רוי רביבו או את שוע. הכלבים?
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 17 יוני 2026, 13:02
על ידי Shocking4U
אם עיסאת ימכר צריך להביא בלם שמאל זר
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 17 יוני 2026, 13:03
על ידי KevinDurant
greenguy כתב: 17 יוני 2026, 13:00
טוב עיסאת לא ישאר זה ברור כבר מפמפמים את זה תקופה. חבל רק אצלנו שחקנים עושים עונה וחצי טובות וישר מוכרים.
למה הם לא רוצים את רוי רביבו או את שוע. הכלבים?
יש לו דרכון והוא שחקן נבחרת רומניה, יותר קל לשווק אותו בליגות מסוימות כשהוא רומני ולא ישראלי ובליגות עם מגבלת זרים כמו באיטליה נניח.
אז ימכרו את עיסאת ב2.5, יקבלו איזה 3 מיליון יורו על חלאיילי, עוד כמעט מיליון על שואו ואולי גם ימכרו את ירמקוב או ירין לוי וימשיכו לדבר אתנו על הגיבנת.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 17 יוני 2026, 13:05
על ידי רק מכבי
greenguy כתב: 17 יוני 2026, 13:00
טוב עיסאת לא ישאר זה ברור כבר מפמפמים את זה תקופה. חבל רק אצלנו שחקנים עושים עונה וחצי טובות וישר מוכרים.
למה הם לא רוצים את רוי רביבו או את שוע. הכלבים?
אם לרביבו היה דרכון זר הוא לא היה כאן כבר מזמן.
שועה מבוגר ולא מסוג השחקנים שמחפשים בחוץ מבחינת סקילס.
מה גם שיש לו שם רע ברמה המנטלית והאופי עם שלל פרשות ההתנהגות לאורך הקריירה.
עיסאת צעיר. שחקן נבחרת רומניה עם חשיפה גדולה.
נתונים פיזיים שמתאימים לכדורגל האירופי. זה שחקן שמאוד קל להוציא החוצה.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 17 יוני 2026, 13:28
על ידי lemmacantor
greenguy כתב: 17 יוני 2026, 13:00
טוב עיסאת לא ישאר זה ברור כבר מפמפמים את זה תקופה. חבל רק אצלנו שחקנים עושים עונה וחצי טובות וישר מוכרים.
למה הם לא רוצים את רוי רביבו או את שוע. הכלבים?
את רביבו רצו. מכבי ת"א לא רוצה למכור. מכבי ת"א גם מרבה למכור, לרוב מדובר בפלופים גמורים.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 17 יוני 2026, 13:44
על ידי ירוק רפואי
Shocking4U כתב: 17 יוני 2026, 13:02
אם עיסאת ימכר צריך להביא בלם שמאל זר
שיכול לשחק גם מגן שמאלי
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 17 יוני 2026, 13:46
על ידי HaifaWave
לא מחזיק מעיסאת אבל למכור אותו פוגע מאוד בסגל, מכיוון שזה מחסיר ממצבת הישראלים עוד שחקן שנצטרך למצוא שחקן זר במקומו.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 17 יוני 2026, 14:02
על ידי ab1729
DelPiero כתב: 17 יוני 2026, 11:22
ab1729 כתב: 17 יוני 2026, 10:22
DelPiero כתב: 17 יוני 2026, 06:59
זהו נדפק לנו המוח אני בכלל לא מבין על מה הדיון פה עכשיו.
אין שום עולם שבו יש לנו יותר משני שחקנים טובים להרכב כרגע, שהם ירמקוב ובטאיי, כמו שכתבו מעלי.
כשקורנו יחזור יהיו לנו שלושה. זהו.
תאמינו לי אני רוצה שנהיה במאבקי תחתית כי זה הדבר היחידי שיעיר פה אולי אנשים
מצד אחד זה נכון (גם עלי ברשימה), מצד שני - כמה שחקנים "טובים להרכב" היו לדעתך בבאר שבע? בבית"ר?
לא מעניין אותי קבוצות אחרות
בואו נפסיק להזיז את הדיון הצידה כי זה די ברור שמה שעובד במקומות אחרים לא בהכרח רלוונטי כאן
חוץ מזה עלי כבר לא כשיר להיות שחקן הרכב וזה עצוב שנירמלו פה את המצב לרמה שאנחנו בונים על שחקנים שפצועים רוב העונה
קבוצות אחרות רלוונטיות כדי להבין את קנה המידה.
אם בשתי המתחרות על האליפות היו 5-6 שחקנים ״טובים״ כל אחת, זה כנראה אומר שהסטנדרט שלך גבוה מדי וצריך להיות מודעים לזה.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 17 יוני 2026, 14:03
על ידי KevinDurant
HaifaWave כתב: 17 יוני 2026, 13:46
לא מחזיק מעיסאת אבל למכור אותו פוגע מאוד בסגל, מכיוון שזה מחסיר ממצבת הישראלים עוד שחקן שנצטרך למצוא שחקן זר במקומו.
גם ככה צריך בלם זר, זה לא באמת משנה.
דווקא אם היו מביאים בלם זר וגם עיסאת, היינו כביכול עם 5 בלמים (זר, עיסאת, שטייפמן, אמיר וגולדברג).
לכאורה המכירה של עיסאת "מפנה" מקום ונהיה עם 4 בלמים.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 17 יוני 2026, 14:06
על ידי ab1729
KevinDurant כתב: 17 יוני 2026, 10:43
ab1729 כתב: 17 יוני 2026, 10:22
DelPiero כתב: 17 יוני 2026, 06:59
זהו נדפק לנו המוח אני בכלל לא מבין על מה הדיון פה עכשיו.
אין שום עולם שבו יש לנו יותר משני שחקנים טובים להרכב כרגע, שהם ירמקוב ובטאיי, כמו שכתבו מעלי.
כשקורנו יחזור יהיו לנו שלושה. זהו.
תאמינו לי אני רוצה שנהיה במאבקי תחתית כי זה הדבר היחידי שיעיר פה אולי אנשים
מצד אחד זה נכון (גם עלי ברשימה), מצד שני - כמה שחקנים "טובים להרכב" היו לדעתך בבאר שבע? בבית"ר?
ב''ש בקיץ אחד מעבר לונטורה וקנגוואה שכל הזמן מדברים רק עליהם, הביאה גם את גיא מזרחי, בלטקסה, אליאל פרץ, דן ביטון ובלוריאן חזר מהשאלה (וגם החליפו מאמן על הדרך).
אפשר להתווכח על האיכות של הרכש שהגיע שם וכמה הוא השפיע ושיחק, אבל על הנייר הם הביאו בקיץ אחד 6-7 שחקני הרכב חדשים.
כנראה שאם היו שואלים אותנו בקיץ 24 אם אנחנו לוקחים מישהו מהישראלים שהם הביאו להרכב כולנו היינו אומרים לא, אבל יש שם 4 שחקני ישראלים (אם אני מוריד את בלטקסה שהיה חלק מהרוטציה אבל לא שחקן מוביל) שהיו חלק מהשלד שם ושהיום כנראה שהיינו אומרים דברים אחרים לגביהם.
רוצה לומר, ונטורה וקנגוואה לבד זה לא מספיק.
לא דיברתי בכלל על כמות השינויים.
רק אמרתי שלפי הסטנדרט של הכותב, גם לאלופה ולסגנית יש 5 שחקנים ״טובים״. אז לטעון שיש לנו 2-3 בהשוואה ל5 זה לא כמו להגיד שיש לנו 2-3 בהשוואה ל11.
בכל מקרה, אם לוקחים את ההרכב של באר שבע, יש להם אולי בלם אחד (בלוריאן) שהיינו רוצים לקחת אלינו, את השלישייה המרכזית ואת דן ביטון.
זה מתחבר בערך למה שאני אמרתי: אנחנו צריכים בלם ו10 ״טובים״, כדי להיות עם סגל שדומה ברמתו לזה של באר שבע ובית״ר של שנה שעברה.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 17 יוני 2026, 14:09
על ידי HaifaWave
KevinDurant כתב: 17 יוני 2026, 14:03
HaifaWave כתב: 17 יוני 2026, 13:46
לא מחזיק מעיסאת אבל למכור אותו פוגע מאוד בסגל, מכיוון שזה מחסיר ממצבת הישראלים עוד שחקן שנצטרך למצוא שחקן זר במקומו.
גם ככה צריך בלם זר, זה לא באמת משנה.
דווקא אם היו מביאים בלם זר וגם עיסאת, היינו כביכול עם 5 בלמים (זר, עיסאת, שטייפמן, אמיר וגולדברג).
לכאורה המכירה של עיסאת "מפנה" מקום ונהיה עם 4 בלמים.
עיסאת מפנה מקום של בלם שאתה לפחות קצת יודע מה תקבל ממנו לעומת האחרים. גם אם הוא בלם בינוני שעושה שגיאות, לפחות אתה יודע שזה הכי גרוע שתקבל ממנו. לגבי שטייפמן ואמיר אתה לא באמת יודע מה תקבל מהם.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 17 יוני 2026, 14:10
על ידי KevinDurant
HaifaWave כתב: 17 יוני 2026, 14:09
KevinDurant כתב: 17 יוני 2026, 14:03
HaifaWave כתב: 17 יוני 2026, 13:46
לא מחזיק מעיסאת אבל למכור אותו פוגע מאוד בסגל, מכיוון שזה מחסיר ממצבת הישראלים עוד שחקן שנצטרך למצוא שחקן זר במקומו.
גם ככה צריך בלם זר, זה לא באמת משנה.
דווקא אם היו מביאים בלם זר וגם עיסאת, היינו כביכול עם 5 בלמים (זר, עיסאת, שטייפמן, אמיר וגולדברג).
לכאורה המכירה של עיסאת "מפנה" מקום ונהיה עם 4 בלמים.
עיסאת מפנה מקום של בלם שאתה לפחות קצת יודע מה תקבל ממנו לעומת האחרים. גם אם הוא בלם בינוני שעושה שגיאות, לפחות אתה יודע שזה הכי גרוע שתקבל ממנו. לגבי שטייפמן ואמיר אתה לא באמת יודע מה תקבל מהם.
מסכים עם הנק' שלך. אני ראיתי משטייפמן המון פוטנציאל ואני חושב ששווה להמר עליו (לצד בלם זר כמובן).
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 17 יוני 2026, 14:38
על ידי tago064
לגבי הב"ש שהביאה "רק" את ונטורה וקנגאווה, אתם שוכחים שהיא התמודדה על האליפות עם תל אביב רק כי אנחנו שוב נפלנו כרגיל ומכרנו חצי הרכב. אנחנו כרגע שמבחינת איכות אנחנו מקום חמישי, הטבלה לא שיקרה, ב"ש הייתה בגג של הגג באותה עונה מקום שלישי, אנחנו כרגע במצב שתל אביב עם התנהלות יותר טובה למרות הכל, ב"ש עם סגל שרץ כבר שנה שלישית רצוף, ובית"ר שלפחות בשנתיים האחרונות גם מחזיקה את הישראלים הכי טובים וגם שוברת שיאי שכר, והפועל תל אביב עם בעלים שבמקרה הרע לא נופל מהבעלים שלנו ובמקרה הטוב עולה עליו בשתי רמות. מי שחושב שפגע בשני זרים ופתאום נרוץ לאליפות או ניאבק עליה, הוזה ברמה הקשה ביותר
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 17 יוני 2026, 16:50
על ידי רק מכבי
מבדיקה שלי - הפרסום של גולדשטיין לגבי שאלקה לא נכון.
יש הצעות על עיסאת. שאלקה זה שם שגוי/טרם הגישו הצעה רשמית.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 17 יוני 2026, 18:29
על ידי רק מכבי
כובע קש כתב: 10 מאי 2026, 00:03
רק מכבי כתב: 10 מאי 2026, 00:02
כובע קש כתב: 09 מאי 2026, 23:58
לבוגרת?
בכנות, אני לא יודע להגיד.
איש שלנו נסע לראות אותו, ואנחנו מעוניינים לקדם רכישה, אבל הוא ''סחורה חמה'. יש הרבה התעניינות.
מעניין.
אוהב את הכיוון
נמכר לגנט תמורת למעלה מ-2 מיליון יורו.
למעשה זו ההעברה הכי יקרה בתולדות הליגה הלטבית.