דף 22 מתוך 26
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 17 יוני 2026, 18:38
על ידי DelPiero
ab1729 כתב: 17 יוני 2026, 14:02
DelPiero כתב: 17 יוני 2026, 11:22
ab1729 כתב: 17 יוני 2026, 10:22
מצד אחד זה נכון (גם עלי ברשימה), מצד שני - כמה שחקנים "טובים להרכב" היו לדעתך בבאר שבע? בבית"ר?
לא מעניין אותי קבוצות אחרות
בואו נפסיק להזיז את הדיון הצידה כי זה די ברור שמה שעובד במקומות אחרים לא בהכרח רלוונטי כאן
חוץ מזה עלי כבר לא כשיר להיות שחקן הרכב וזה עצוב שנירמלו פה את המצב לרמה שאנחנו בונים על שחקנים שפצועים רוב העונה
קבוצות אחרות רלוונטיות כדי להבין את קנה המידה.
אם בשתי המתחרות על האליפות היו 5-6 שחקנים ״טובים״ כל אחת, זה כנראה אומר שהסטנדרט שלך גבוה מדי וצריך להיות מודעים לזה.
לא הבנתי.
מה שאתה אומר זה שיש לנו שלד סביר וצריך רק חיזוק נקודתי ?
אתה באמת מאמין בזה ?
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 17 יוני 2026, 18:48
על ידי רק מכבי
https://m.sport5.co.il/articles.aspx?Fo ... cID=547997
קשר אחורי. שחקן חופשי. יכול לשחק כישראלי.
ליאור ייעשה מהלך?
.
.
.
.
.
תגובות של כאלה שיגיבו שהוא לא מתאים מקצועית בעוד 3..2..1
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 17 יוני 2026, 19:55
על ידי ab1729
DelPiero כתב: 17 יוני 2026, 18:38
ab1729 כתב: 17 יוני 2026, 14:02
DelPiero כתב: 17 יוני 2026, 11:22
לא מעניין אותי קבוצות אחרות
בואו נפסיק להזיז את הדיון הצידה כי זה די ברור שמה שעובד במקומות אחרים לא בהכרח רלוונטי כאן
חוץ מזה עלי כבר לא כשיר להיות שחקן הרכב וזה עצוב שנירמלו פה את המצב לרמה שאנחנו בונים על שחקנים שפצועים רוב העונה
קבוצות אחרות רלוונטיות כדי להבין את קנה המידה.
אם בשתי המתחרות על האליפות היו 5-6 שחקנים ״טובים״ כל אחת, זה כנראה אומר שהסטנדרט שלך גבוה מדי וצריך להיות מודעים לזה.
לא הבנתי.
מה שאתה אומר זה שיש לנו שלד סביר וצריך רק חיזוק נקודתי ?
אתה באמת מאמין בזה ?
אני טוען שאם יגיעו פלאניץ'/סק וסבע (לא הם ספציפית, בלם ו10 ברמתם כשחתמו פה) - יהיה לנו סגל דומה ברמתו לסגל של בית"ר ובאר שבע השנה
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 19 יוני 2026, 11:46
על ידי HaifaWave
למה לא חותכים את חזיזה?
יש מישהו במערכת שחושב שהוא עוד יכול לתרום פה?
אולי אבדנו עד כדי כך שבגלל התחסדות מסוימת הם חושבים שזה לא ראוי לחתוך את השחקן שיושב על חוזה של 400 אלף דולר נטו בעונה?
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 19 יוני 2026, 14:07
על ידי greenguy
פעם שישי היה יום של החתמות
עכשיו אנחנו צריכים יום של שיחרורים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 19 יוני 2026, 14:16
על ידי tago064
HaifaWave כתב: 19 יוני 2026, 11:46
למה לא חותכים את חזיזה?
יש מישהו במערכת שחושב שהוא עוד יכול לתרום פה?
אולי אבדנו עד כדי כך שבגלל התחסדות מסוימת הם חושבים שזה לא ראוי לחתוך את השחקן שיושב על חוזה של 400 אלף דולר נטו בעונה?
הוא גם הישראלי הכי יקר בקבוצה, הבא אחריו זה שון גולדברג שמגרד את ה-300 טיפה מלמעלה, שגם הוא שחקן די גמור, כל האחרים בכלל לא מתקרבים לזה, אולי רק קאני שמרוויח איזה 280 אלף.
פעם היה אפשר להגיד שהתקציב גדול כי יש ישראלים כמו אצילי וסבע שיושבים על חוזים כבדים, הרי מה שמשולם להם זה מס של עוד 75%. עכשיו גם זה אין
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 19 יוני 2026, 14:36
על ידי KevinDurant
tago064 כתב: 19 יוני 2026, 14:16
HaifaWave כתב: 19 יוני 2026, 11:46
למה לא חותכים את חזיזה?
יש מישהו במערכת שחושב שהוא עוד יכול לתרום פה?
אולי אבדנו עד כדי כך שבגלל התחסדות מסוימת הם חושבים שזה לא ראוי לחתוך את השחקן שיושב על חוזה של 400 אלף דולר נטו בעונה?
הוא גם הישראלי הכי יקר בקבוצה, הבא אחריו זה שון גולדברג שמגרד את ה-300 טיפה מלמעלה, שגם הוא שחקן די גמור, כל האחרים בכלל לא מתקרבים לזה, אולי רק קאני שמרוויח איזה 280 אלף.
פעם היה אפשר להגיד שהתקציב גדול כי יש ישראלים כמו אצילי וסבע שיושבים על חוזים כבדים, הרי מה שמשולם להם זה מס של עוד 75%. עכשיו גם זה אין
גולדברג לא מרוויח 300 מלמעלה וקאני לא מרוויח 280, מאיפה אתה מביא את הסכומים האלה?
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 19 יוני 2026, 14:50
על ידי tago064
KevinDurant כתב: 19 יוני 2026, 14:36
tago064 כתב: 19 יוני 2026, 14:16
HaifaWave כתב: 19 יוני 2026, 11:46
למה לא חותכים את חזיזה?
יש מישהו במערכת שחושב שהוא עוד יכול לתרום פה?
אולי אבדנו עד כדי כך שבגלל התחסדות מסוימת הם חושבים שזה לא ראוי לחתוך את השחקן שיושב על חוזה של 400 אלף דולר נטו בעונה?
הוא גם הישראלי הכי יקר בקבוצה, הבא אחריו זה שון גולדברג שמגרד את ה-300 טיפה מלמעלה, שגם הוא שחקן די גמור, כל האחרים בכלל לא מתקרבים לזה, אולי רק קאני שמרוויח איזה 280 אלף.
פעם היה אפשר להגיד שהתקציב גדול כי יש ישראלים כמו אצילי וסבע שיושבים על חוזים כבדים, הרי מה שמשולם להם זה מס של עוד 75%. עכשיו גם זה אין
גולדברג לא מרוויח 300 מלמעלה וקאני לא מרוויח 280, מאיפה אתה מביא את הסכומים האלה?
אז תבדוק, גולדברג מרוויח באזור ה-300, לקאני הכפילו את השכר בעת המעבר, מה חשבת? ירכשו אותו במיליון אירו ויתנו לו את ה-140 אלף שהרוויח בבית"ר ?
חוץ מזה נגיד והסכומים שקראתי לא מדויקים, אז זה רק מחזק את מה שאני כותב, אין לנו ישראלים איכותיים ויקרים חוץ מחזיזה שגם ככה לא עושה כלום.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 19 יוני 2026, 15:15
על ידי ab1729
HaifaWave כתב: 19 יוני 2026, 11:46
למה לא חותכים את חזיזה?
יש מישהו במערכת שחושב שהוא עוד יכול לתרום פה?
אולי אבדנו עד כדי כך שבגלל התחסדות מסוימת הם חושבים שזה לא ראוי לחתוך את השחקן שיושב על חוזה של 400 אלף דולר נטו בעונה?
מה זה יעזור לחתוך אותו? את השכר בכל מקרה נצטרך לשלם - זו עלות שקועה.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 19 יוני 2026, 18:20
על ידי KevinDurant
tago064 כתב: 19 יוני 2026, 14:50
KevinDurant כתב: 19 יוני 2026, 14:36
tago064 כתב: 19 יוני 2026, 14:16
הוא גם הישראלי הכי יקר בקבוצה, הבא אחריו זה שון גולדברג שמגרד את ה-300 טיפה מלמעלה, שגם הוא שחקן די גמור, כל האחרים בכלל לא מתקרבים לזה, אולי רק קאני שמרוויח איזה 280 אלף.
פעם היה אפשר להגיד שהתקציב גדול כי יש ישראלים כמו אצילי וסבע שיושבים על חוזים כבדים, הרי מה שמשולם להם זה מס של עוד 75%. עכשיו גם זה אין
גולדברג לא מרוויח 300 מלמעלה וקאני לא מרוויח 280, מאיפה אתה מביא את הסכומים האלה?
אז תבדוק, גולדברג מרוויח באזור ה-300, לקאני הכפילו את השכר בעת המעבר, מה חשבת? ירכשו אותו במיליון אירו ויתנו לו את ה-140 אלף שהרוויח בבית"ר ?
חוץ מזה נגיד והסכומים שקראתי לא מדויקים, אז זה רק מחזק את מה שאני כותב, אין לנו ישראלים איכותיים ויקרים חוץ מחזיזה שגם ככה לא עושה כלום.
גולדברג מרוויח באזור ה200. קאני לא מרוויח 280 ורחוק מזה.
בכל מקרה אני לא רואה חשבון, לא צריך את טבלת השכר שחקנים כדי להבין שאין פה ישראלים בכירים, מספיק להסתכל על הסגל וסגל הנבחרת
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 19 יוני 2026, 18:40
על ידי Apoc
אין פה ישראלים בכירים מהסיבה שכל ישראלי שנראה פה קצת טוב קורה לו אחד מהשניים או שהוא עובר למקום שמוכן לשלם לו את הכסף שאנחנו לא (אצילי, דינדה, לביא, ג'אבר, פאני, סבע) או שהוא יורד ברמה באופן מיידי (גולדברג, חזיזה).
אם היו מוכנים לשלם פה 500 אלף יורו חוזה לשחקן ישראלי, היו פה לפחות עוד כמה ישראלים בכירים. בדיוק הסיבה שפרץ לא ממשיך בת"א, כי גם שם כבר לא משלמים את זה.
אבל זה כבר לא רלוונטי כמו פעם, לא צריך כבר ישראלים בכירים בליגה שמאפשרת 8 זרים בהרכב. הנבחרת צריכה להיות מורכבת רק מלגיונרים. כל ישראלי ששווה משהו, שייצא לחו"ל. שזה בערך רק שועה רביבו ופרץ ממה שנשאר פה בליגה בהנחה שאצילי לא ייצא יותר.
שהקבוצות יתרכזו באיך להביא לפה קנאגווה ו-ונטורה ובכמויות מסחריות, זה מה שיקפיץ פה את הרמה.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 19 יוני 2026, 19:46
על ידי tago064
Apoc כתב: 19 יוני 2026, 18:40
אין פה ישראלים בכירים מהסיבה שכל ישראלי שנראה פה קצת טוב קורה לו אחד מהשניים או שהוא עובר למקום שמוכן לשלם לו את הכסף שאנחנו לא (אצילי, דינדה, לביא, ג'אבר, פאני, סבע) או שהוא יורד ברמה באופן מיידי (גולדברג, חזיזה).
אם היו מוכנים לשלם פה 500 אלף יורו חוזה לשחקן ישראלי, היו פה לפחות עוד כמה ישראלים בכירים. בדיוק הסיבה שפרץ לא ממשיך בת"א, כי גם שם כבר לא משלמים את זה.
אבל זה כבר לא רלוונטי כמו פעם, לא צריך כבר ישראלים בכירים בליגה שמאפשרת 8 זרים בהרכב. הנבחרת צריכה להיות מורכבת רק מלגיונרים. כל ישראלי ששווה משהו, שייצא לחו"ל. שזה בערך רק שועה רביבו ופרץ ממה שנשאר פה בליגה בהנחה שאצילי לא ייצא יותר.
שהקבוצות יתרכזו באיך להביא לפה קנאגווה ו-ונטורה ובכמויות מסחריות, זה מה שיקפיץ פה את הרמה.
מה זה לא צריך כבר ישראלים בכירים בליגה כי יש 8 זרים? גם לאותם זרים כבר לא משלמים סכומים כאלה. לנו זה טוב שדור פרץ לא ימשיך שם, אבל אם קבוצות כמו צסק"א סופיה, דינמו זאגרב ורף כזה כבר מציעות 650 אלף יורו לעונה אנחנו בבעיה. הכדורגל הישראלי לא יגיע לשום מקום כי גם ברמת ההתנהלות והשכר הבעלים כאן לא מתקדמים לשום מקום. צריך להגיד את האמת: בעידן של אצטדיונים גדולים יש פוטנציאל גדול מאד להכנסה טבעית מלבד מכירת שחקנים, אין שום תרוץ לקמצנות של הקבוצות בארץ שמנוהלות על ידי ישראלים. קבוצות בדרג ג' של אירופה כבר משלמות סכומים גבוהים יותר מהחצי מיליון יורו הזה שאנחנו תקועים עליו, אם אברמוב הזה כבר מגיע לסכומים שאצלנו משלמים כמו ה-400 לאצילי וה-300 לשועה וליוספי, זה אומר הכל
עד לפני חמש שנים היית מכפיל שכר לשחקן שהיית מביא מקבוצה כמו דינמו זאגרב, היום הם כבר מגיעים לרף של 700 אלף לעונה ואתה תקוע כבר עשר על ה-500 הזה
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 19 יוני 2026, 19:51
על ידי KevinDurant
tago064 כתב: 19 יוני 2026, 19:46
Apoc כתב: 19 יוני 2026, 18:40
אין פה ישראלים בכירים מהסיבה שכל ישראלי שנראה פה קצת טוב קורה לו אחד מהשניים או שהוא עובר למקום שמוכן לשלם לו את הכסף שאנחנו לא (אצילי, דינדה, לביא, ג'אבר, פאני, סבע) או שהוא יורד ברמה באופן מיידי (גולדברג, חזיזה).
אם היו מוכנים לשלם פה 500 אלף יורו חוזה לשחקן ישראלי, היו פה לפחות עוד כמה ישראלים בכירים. בדיוק הסיבה שפרץ לא ממשיך בת"א, כי גם שם כבר לא משלמים את זה.
אבל זה כבר לא רלוונטי כמו פעם, לא צריך כבר ישראלים בכירים בליגה שמאפשרת 8 זרים בהרכב. הנבחרת צריכה להיות מורכבת רק מלגיונרים. כל ישראלי ששווה משהו, שייצא לחו"ל. שזה בערך רק שועה רביבו ופרץ ממה שנשאר פה בליגה בהנחה שאצילי לא ייצא יותר.
שהקבוצות יתרכזו באיך להביא לפה קנאגווה ו-ונטורה ובכמויות מסחריות, זה מה שיקפיץ פה את הרמה.
מה זה לא צריך כבר ישראלים בכירים בליגה כי יש 8 זרים? גם לאותם זרים כבר לא משלמים סכומים כאלה. לנו זה טוב שדור פרץ לא ימשיך שם, אבל אם קבוצות כמו צסק"א סופיה, דינמו זאגרב ורף כזה כבר מציעות 650 אלף יורו לעונה אנחנו בבעיה. הכדורגל הישראלי לא יגיע לשום מקום כי גם ברמת ההתנהלות והשכר הבעלים כאן לא מתקדמים לשום מקום. צריך להגיד את האמת: בעידן של אצטדיונים גדולים יש פוטנציאל גדול מאד להכנסה טבעית מלבד מכירת שחקנים, אין שום תרוץ לקמצנות של הקבוצות בארץ שמנוהלות על ידי ישראלים. קבוצות בדרג ג' של אירופה כבר משלמות סכומים גבוהים יותר מהחצי מיליון יורו הזה שאנחנו תקועים עליו, אם אברמוב הזה כבר מגיע לסכומים שאצלנו משלמים כמו ה-400 לאצילי וה-300 לשועה וליוספי, זה אומר הכל
עד לפני חמש שנים היית מכפיל שכר לשחקן שהיית מביא מקבוצה כמו דינמו זאגרב, היום הם כבר מגיעים לרף של 700 אלף לעונה ואתה תקוע כבר עשר על ה-500 הזה
היית מכפיל שכר לשחקנים מדינמו זאגרב? לך תבדוק מי זאת דינמו זאגרב.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 19 יוני 2026, 19:56
על ידי Apoc
tago064 כתב: 19 יוני 2026, 19:46
Apoc כתב: 19 יוני 2026, 18:40
אין פה ישראלים בכירים מהסיבה שכל ישראלי שנראה פה קצת טוב קורה לו אחד מהשניים או שהוא עובר למקום שמוכן לשלם לו את הכסף שאנחנו לא (אצילי, דינדה, לביא, ג'אבר, פאני, סבע) או שהוא יורד ברמה באופן מיידי (גולדברג, חזיזה).
אם היו מוכנים לשלם פה 500 אלף יורו חוזה לשחקן ישראלי, היו פה לפחות עוד כמה ישראלים בכירים. בדיוק הסיבה שפרץ לא ממשיך בת"א, כי גם שם כבר לא משלמים את זה.
אבל זה כבר לא רלוונטי כמו פעם, לא צריך כבר ישראלים בכירים בליגה שמאפשרת 8 זרים בהרכב. הנבחרת צריכה להיות מורכבת רק מלגיונרים. כל ישראלי ששווה משהו, שייצא לחו"ל. שזה בערך רק שועה רביבו ופרץ ממה שנשאר פה בליגה בהנחה שאצילי לא ייצא יותר.
שהקבוצות יתרכזו באיך להביא לפה קנאגווה ו-ונטורה ובכמויות מסחריות, זה מה שיקפיץ פה את הרמה.
מה זה לא צריך כבר ישראלים בכירים בליגה כי יש 8 זרים? גם לאותם זרים כבר לא משלמים סכומים כאלה. לנו זה טוב שדור פרץ לא ימשיך שם, אבל אם קבוצות כמו צסק"א סופיה, דינמו זאגרב ורף כזה כבר מציעות 650 אלף יורו לעונה אנחנו בבעיה. הכדורגל הישראלי לא יגיע לשום מקום כי גם ברמת ההתנהלות והשכר הבעלים כאן לא מתקדמים לשום מקום. צריך להגיד את האמת: בעידן של אצטדיונים גדולים יש פוטנציאל גדול מאד להכנסה טבעית מלבד מכירת שחקנים, אין שום תרוץ לקמצנות של הקבוצות בארץ שמנוהלות על ידי ישראלים. קבוצות בדרג ג' של אירופה כבר משלמות סכומים גבוהים יותר מהחצי מיליון יורו הזה שאנחנו תקועים עליו, אם אברמוב הזה כבר מגיע לסכומים שאצלנו משלמים כמו ה-400 לאצילי וה-300 לשועה וליוספי, זה אומר הכל
עד לפני חמש שנים היית מכפיל שכר לשחקן שהיית מביא מקבוצה כמו דינמו זאגרב, היום הם כבר מגיעים לרף של 700 אלף לעונה ואתה תקוע כבר עשר על ה-500 הזה
בנסון מקבל את אותו הסדר גודל של מה שמציעים שם לדור לפרץ וגם סק קיבל פה סכום דומה ולפניו זרים אחרים.
אני כן מסכים כמובן שלא התקדמנו יותר מדי ברמת השכר שאנחנו מציעים לזרים ביחס לעולם שהתקדם יותר, אבל עדיין לא חסרים זרים בעולם שישמחו לקבל פה גם את ה300-400 אלף יורו לעונה והם יהיו בכמה רמות מעל הליגה שלנו. אז בטח את ה500-600.
לא הייתי מאמין לסכומים של בית"ר אגב אבל זאת הערת צד.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 19 יוני 2026, 21:28
על ידי DelPiero
הנקודה היא שצריכים לשפר את הניהול, לשנות את המנטליות, לעבודה קשה ולמצוא זרים שיגיעו בסכומים סבירים. וכמובן הגיע הזמן להפסיק לזיין את השכל על ישראלים בכירים שכביכול מגיע להם שכר גבוה, כשהוכח כבר מליון פעם שהשחקן הישראלי לא הוכיח שהוא שווה את המשכורות שהוא דורש.
הבעיה היא לא בכמה משלמים כי קבוצות בליגת שמשלמות פחות מאיתנו מביאות זרים טובים שמאלו שמגיעים לארץ. נכון, יש לנו את הבעיה שלמדינה יש שם רע ומצב ביטחוני ששוים אקסטרה פרימיום בשכר, אבל שינוי תפיסתי יעזור לגשר על הפערים.
הבעיה הישראלית בספורט היא מנטלית - גם של השחקנים וגם של ההנהלות. כסף וגם כשרון יש בשפע, אבל לפעמים אנחנו מתבלבלים בהבנה של המציאות ואיפה אנחנו עומדים. כתוצאה מזה מקבלים החלטות שגויות וגם אמוציונלית, ולא מצליחים לצאת מהלופים האלה.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 19 יוני 2026, 22:06
על ידי tago064
Apoc כתב: 19 יוני 2026, 19:56
tago064 כתב: 19 יוני 2026, 19:46
Apoc כתב: 19 יוני 2026, 18:40
אין פה ישראלים בכירים מהסיבה שכל ישראלי שנראה פה קצת טוב קורה לו אחד מהשניים או שהוא עובר למקום שמוכן לשלם לו את הכסף שאנחנו לא (אצילי, דינדה, לביא, ג'אבר, פאני, סבע) או שהוא יורד ברמה באופן מיידי (גולדברג, חזיזה).
אם היו מוכנים לשלם פה 500 אלף יורו חוזה לשחקן ישראלי, היו פה לפחות עוד כמה ישראלים בכירים. בדיוק הסיבה שפרץ לא ממשיך בת"א, כי גם שם כבר לא משלמים את זה.
אבל זה כבר לא רלוונטי כמו פעם, לא צריך כבר ישראלים בכירים בליגה שמאפשרת 8 זרים בהרכב. הנבחרת צריכה להיות מורכבת רק מלגיונרים. כל ישראלי ששווה משהו, שייצא לחו"ל. שזה בערך רק שועה רביבו ופרץ ממה שנשאר פה בליגה בהנחה שאצילי לא ייצא יותר.
שהקבוצות יתרכזו באיך להביא לפה קנאגווה ו-ונטורה ובכמויות מסחריות, זה מה שיקפיץ פה את הרמה.
מה זה לא צריך כבר ישראלים בכירים בליגה כי יש 8 זרים? גם לאותם זרים כבר לא משלמים סכומים כאלה. לנו זה טוב שדור פרץ לא ימשיך שם, אבל אם קבוצות כמו צסק"א סופיה, דינמו זאגרב ורף כזה כבר מציעות 650 אלף יורו לעונה אנחנו בבעיה. הכדורגל הישראלי לא יגיע לשום מקום כי גם ברמת ההתנהלות והשכר הבעלים כאן לא מתקדמים לשום מקום. צריך להגיד את האמת: בעידן של אצטדיונים גדולים יש פוטנציאל גדול מאד להכנסה טבעית מלבד מכירת שחקנים, אין שום תרוץ לקמצנות של הקבוצות בארץ שמנוהלות על ידי ישראלים. קבוצות בדרג ג' של אירופה כבר משלמות סכומים גבוהים יותר מהחצי מיליון יורו הזה שאנחנו תקועים עליו, אם אברמוב הזה כבר מגיע לסכומים שאצלנו משלמים כמו ה-400 לאצילי וה-300 לשועה וליוספי, זה אומר הכל
עד לפני חמש שנים היית מכפיל שכר לשחקן שהיית מביא מקבוצה כמו דינמו זאגרב, היום הם כבר מגיעים לרף של 700 אלף לעונה ואתה תקוע כבר עשר על ה-500 הזה
בנסון מקבל את אותו הסדר גודל של מה שמציעים שם לדור לפרץ וגם סק קיבל פה סכום דומה ולפניו זרים אחרים.
אני כן מסכים כמובן שלא התקדמנו יותר מדי ברמת השכר שאנחנו מציעים לזרים ביחס לעולם שהתקדם יותר, אבל עדיין לא חסרים זרים בעולם שישמחו לקבל פה גם את ה300-400 אלף יורו לעונה והם יהיו בכמה רמות מעל הליגה שלנו. אז בטח את ה500-600.
לא הייתי מאמין לסכומים של בית"ר אגב אבל זאת הערת צד.
בנסון זה חריג, הוא גם הגיע ללא העברה ועם חוזה של עונה וקצת, אם היה דורש שנתיים וחצי בחיים לא היו נותנים לו 600 לעונה
אגב, גם להביא זר בהעברה חופשית אבל עם שכר של מיליון יורו לעונה, יוצא יותר זול מלהביא דביל כמו נהואל לשלם עליו דמי העברה ולתת לו חצי מיליון לעונה. אצלנו לא מבינים את זה, מקבלים חום כששומעים על סכומים של 700 וצפונה לעונה. בעונות של אצילי, שרי, סבע וכל השאר דיברו שאי אפשר להביא זר במיליון יורו לעונה כי אחרי זה יצטרכו לשדרג גם להם את המשכורות. כיום אין לנו כמעט שחקנים ששווים את המשכורת הזו כך שאפשר להביא זרים ביותר שכר.
כשאתה מגביל את עצמך לדמי העברה של מיליון וחצי יורו ושכר של חצי מיליון הסיכוי שתפגע בזר הוא נמוך.
לגבי קבוצות אחרות שמביאות בפחות, הציפיות אצלנו בטח כשבונים את הקבוצה על אותם זרים שדורגים במדינה פעם ראשונה הרבה יותר גבוהות מאשר אצל הקבוצות הקטנות שמביאות בגרושים. לגבי בית"ר, כמה נראה לך שאצילי מרוויח? שועה? הם בין הישראלים היקרים בליגה, בטח אצילי שאצלנו הציעו לו 400 לעונה.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 19 יוני 2026, 22:10
על ידי tago064
DelPiero כתב: 19 יוני 2026, 21:28
הנקודה היא שצריכים לשפר את הניהול, לשנות את המנטליות, לעבודה קשה ולמצוא זרים שיגיעו בסכומים סבירים. וכמובן הגיע הזמן להפסיק לזיין את השכל על ישראלים בכירים שכביכול מגיע להם שכר גבוה, כשהוכח כבר מליון פעם שהשחקן הישראלי לא הוכיח שהוא שווה את המשכורות שהוא דורש.
הבעיה היא לא בכמה משלמים כי קבוצות בליגת שמשלמות פחות מאיתנו מביאות זרים טובים שמאלו שמגיעים לארץ. נכון, יש לנו את הבעיה שלמדינה יש שם רע ומצב ביטחוני ששוים אקסטרה פרימיום בשכר, אבל שינוי תפיסתי יעזור לגשר על הפערים.
הבעיה הישראלית בספורט היא מנטלית - גם של השחקנים וגם של ההנהלות. כסף וגם כשרון יש בשפע, אבל לפעמים אנחנו מתבלבלים בהבנה של המציאות ואיפה אנחנו עומדים. כתוצאה מזה מקבלים החלטות שגויות וגם אמוציונלית, ולא מצליחים לצאת מהלופים האלה.
אין דבר כזה. זה היצע וביקוש, לשחקנים ישראלים בכירים תמיד יהיה ביקש, אם לא מהגדולות שלנו אז בקפריסין/רומניה/יוון ישלמו להם את הסכומים האלה. הבעיה שאצלנו לא עושים מאמץ לשמור על השחקנים המובילים, כשיש הצעה מול שדרוג שכר תמיד יעדיפו למכור מתוך קמצנות וטיפשות. אגב אומרים שרי זה פוקס, אבל אני יודע מידיעה שסוכנים הציעו זרים ברזומה שלו ואפילו יותר בכירים אבל בשכר של מיליון יורו ופסלו את זה ישר. אז שלא יגידו לי שקשה למצוא שרי. בחצי מיליון כן, זה פוקס.
ברור שניהול זה בסופו של דבר הבעיה הראשונה כי חיים כל השנה באותו קו ולא מתגמשים בו.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 19 יוני 2026, 22:11
על ידי tago064
KevinDurant כתב: 19 יוני 2026, 19:51
tago064 כתב: 19 יוני 2026, 19:46
Apoc כתב: 19 יוני 2026, 18:40
אין פה ישראלים בכירים מהסיבה שכל ישראלי שנראה פה קצת טוב קורה לו אחד מהשניים או שהוא עובר למקום שמוכן לשלם לו את הכסף שאנחנו לא (אצילי, דינדה, לביא, ג'אבר, פאני, סבע) או שהוא יורד ברמה באופן מיידי (גולדברג, חזיזה).
אם היו מוכנים לשלם פה 500 אלף יורו חוזה לשחקן ישראלי, היו פה לפחות עוד כמה ישראלים בכירים. בדיוק הסיבה שפרץ לא ממשיך בת"א, כי גם שם כבר לא משלמים את זה.
אבל זה כבר לא רלוונטי כמו פעם, לא צריך כבר ישראלים בכירים בליגה שמאפשרת 8 זרים בהרכב. הנבחרת צריכה להיות מורכבת רק מלגיונרים. כל ישראלי ששווה משהו, שייצא לחו"ל. שזה בערך רק שועה רביבו ופרץ ממה שנשאר פה בליגה בהנחה שאצילי לא ייצא יותר.
שהקבוצות יתרכזו באיך להביא לפה קנאגווה ו-ונטורה ובכמויות מסחריות, זה מה שיקפיץ פה את הרמה.
מה זה לא צריך כבר ישראלים בכירים בליגה כי יש 8 זרים? גם לאותם זרים כבר לא משלמים סכומים כאלה. לנו זה טוב שדור פרץ לא ימשיך שם, אבל אם קבוצות כמו צסק"א סופיה, דינמו זאגרב ורף כזה כבר מציעות 650 אלף יורו לעונה אנחנו בבעיה. הכדורגל הישראלי לא יגיע לשום מקום כי גם ברמת ההתנהלות והשכר הבעלים כאן לא מתקדמים לשום מקום. צריך להגיד את האמת: בעידן של אצטדיונים גדולים יש פוטנציאל גדול מאד להכנסה טבעית מלבד מכירת שחקנים, אין שום תרוץ לקמצנות של הקבוצות בארץ שמנוהלות על ידי ישראלים. קבוצות בדרג ג' של אירופה כבר משלמות סכומים גבוהים יותר מהחצי מיליון יורו הזה שאנחנו תקועים עליו, אם אברמוב הזה כבר מגיע לסכומים שאצלנו משלמים כמו ה-400 לאצילי וה-300 לשועה וליוספי, זה אומר הכל
עד לפני חמש שנים היית מכפיל שכר לשחקן שהיית מביא מקבוצה כמו דינמו זאגרב, היום הם כבר מגיעים לרף של 700 אלף לעונה ואתה תקוע כבר עשר על ה-500 הזה
היית מכפיל שכר לשחקנים מדינמו זאגרב? לך תבדוק מי זאת דינמו זאגרב.
כן, לשחקן ספסל מדינמו זאגרב שהיה מועמד אלינו לפני כמה שנים הציעו 200 אלף יותר ממה שהוא מרוויח בקבוצה שלו ובסוף החליטו ללכת על שחקן אחר. לא כל השחקנים שלהם מרוויחים 500 וצפונה.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 19 יוני 2026, 22:46
על ידי ab1729
Apoc כתב: 19 יוני 2026, 18:40
אין פה ישראלים בכירים מהסיבה שכל ישראלי שנראה פה קצת טוב קורה לו אחד מהשניים או שהוא עובר למקום שמוכן לשלם לו את הכסף שאנחנו לא (אצילי, דינדה, לביא, ג'אבר, פאני, סבע) או שהוא יורד ברמה באופן מיידי (גולדברג, חזיזה).
אם היו מוכנים לשלם פה 500 אלף יורו חוזה לשחקן ישראלי, היו פה לפחות עוד כמה ישראלים בכירים. בדיוק הסיבה שפרץ לא ממשיך בת"א, כי גם שם כבר לא משלמים את זה.
אבל זה כבר לא רלוונטי כמו פעם, לא צריך כבר ישראלים בכירים בליגה שמאפשרת 8 זרים בהרכב. הנבחרת צריכה להיות מורכבת רק מלגיונרים. כל ישראלי ששווה משהו, שייצא לחו"ל. שזה בערך רק שועה רביבו ופרץ ממה שנשאר פה בליגה בהנחה שאצילי לא ייצא יותר.
שהקבוצות יתרכזו באיך להביא לפה קנאגווה ו-ונטורה ובכמויות מסחריות, זה מה שיקפיץ פה את הרמה.
מהרשימה שלך, פאני הוא היחיד שהיה נשאר תמורת חוזה של חצי מיליון.
אצילי קיבל הצעה של שני מיליון שאי אפשר היה להתחרות בה.
סבע קיבל פה מעל חצי מיליון.
והשאר - ג'אבר, דינדה ונטע - לא עזבו בגלל סיבות כספיות. גם קורנו, שהוא אמנם לא ישראלי בקטגוריה פה (לפני שחזר).
אם כבר, אחת הבעיות פה היא שמגבלת הזרים הביאה למצבבו הישראלים הבכירים מרוויחים יותר מדי.
כך, לשחנים כמו שועה קשה לצאת לחו"ל, כי השכר שהוא מקבל פה (350 אלף יורו) גבוה יותר ממה שיקבל בתחנה הראשונה.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 20 יוני 2026, 06:46
על ידי DelPiero
tago064 כתב: 19 יוני 2026, 22:10
DelPiero כתב: 19 יוני 2026, 21:28
הנקודה היא שצריכים לשפר את הניהול, לשנות את המנטליות, לעבודה קשה ולמצוא זרים שיגיעו בסכומים סבירים. וכמובן הגיע הזמן להפסיק לזיין את השכל על ישראלים בכירים שכביכול מגיע להם שכר גבוה, כשהוכח כבר מליון פעם שהשחקן הישראלי לא הוכיח שהוא שווה את המשכורות שהוא דורש.
הבעיה היא לא בכמה משלמים כי קבוצות בליגת שמשלמות פחות מאיתנו מביאות זרים טובים שמאלו שמגיעים לארץ. נכון, יש לנו את הבעיה שלמדינה יש שם רע ומצב ביטחוני ששוים אקסטרה פרימיום בשכר, אבל שינוי תפיסתי יעזור לגשר על הפערים.
הבעיה הישראלית בספורט היא מנטלית - גם של השחקנים וגם של ההנהלות. כסף וגם כשרון יש בשפע, אבל לפעמים אנחנו מתבלבלים בהבנה של המציאות ואיפה אנחנו עומדים. כתוצאה מזה מקבלים החלטות שגויות וגם אמוציונלית, ולא מצליחים לצאת מהלופים האלה.
אין דבר כזה. זה היצע וביקוש, לשחקנים ישראלים בכירים תמיד יהיה ביקש, אם לא מהגדולות שלנו אז בקפריסין/רומניה/יוון ישלמו להם את הסכומים האלה. הבעיה שאצלנו לא עושים מאמץ לשמור על השחקנים המובילים, כשיש הצעה מול שדרוג שכר תמיד יעדיפו למכור מתוך קמצנות וטיפשות. אגב אומרים שרי זה פוקס, אבל אני יודע מידיעה שסוכנים הציעו זרים ברזומה שלו ואפילו יותר בכירים אבל בשכר של מיליון יורו ופסלו את זה ישר. אז שלא יגידו לי שקשה למצוא שרי. בחצי מיליון כן, זה פוקס.
ברור שניהול זה בסופו של דבר הבעיה הראשונה כי חיים כל השנה באותו קו ולא מתגמשים בו.
אז שילחו לרומניה וקפריסין. לא מדבר על בכירים ממש, כאלו אין כמעט.
מדבר על שלומי אזולאי ושות
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 20 יוני 2026, 10:24
על ידי NOSFERATU ZODD
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 20 יוני 2026, 10:53
על ידי HaifaWave
אני באמת חושב שאם הולכים לעונה פיננסית כמו שזה כרגע נשמע (תדרוכים דרך התקשורת) אז עדיף שלא יביאו אף שחקן או שמקסימום יביאו רק שניים שבאמת בטוחים לגביהם (או לפחות ישלמו רק על שניים כאלה).
אחרת נמצא את עצמנו בעונה הבאה עם רשימת מנודים ארוכה עוד יותר...
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 20 יוני 2026, 11:00
על ידי Daniel123
מועדון שהפך למושג ללעג וצחוק.
אמן נרד ליגה.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 20 יוני 2026, 11:03
על ידי lemmacantor
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 20 יוני 2026, 11:38
על ידי Apoc
HaifaWave כתב: 20 יוני 2026, 10:53
אני באמת חושב שאם הולכים לעונה פיננסית כמו שזה כרגע נשמע (תדרוכים דרך התקשורת) אז עדיף שלא יביאו אף שחקן או שמקסימום יביאו רק שניים שבאמת בטוחים לגביהם (או לפחות ישלמו רק על שניים כאלה).
אחרת נמצא את עצמנו בעונה הבאה עם רשימת מנודים ארוכה עוד יותר...
עונה פיננסית
איזה מושג מוזר להשתמש בו על מועדון כל כך רווחי
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 20 יוני 2026, 11:52
על ידי HaifaWave
Apoc כתב: 20 יוני 2026, 11:38
HaifaWave כתב: 20 יוני 2026, 10:53
אני באמת חושב שאם הולכים לעונה פיננסית כמו שזה כרגע נשמע (תדרוכים דרך התקשורת) אז עדיף שלא יביאו אף שחקן או שמקסימום יביאו רק שניים שבאמת בטוחים לגביהם (או לפחות ישלמו רק על שניים כאלה).
אחרת נמצא את עצמנו בעונה הבאה עם רשימת מנודים ארוכה עוד יותר...
עונה פיננסית
איזה מושג מוזר להשתמש בו על מועדון כל כך רווחי
אני לא חושב שהמועדון היה רווחי בשנתיים האחרונות
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 20 יוני 2026, 11:58
על ידי DelPiero
Apoc כתב: 20 יוני 2026, 11:38
HaifaWave כתב: 20 יוני 2026, 10:53
אני באמת חושב שאם הולכים לעונה פיננסית כמו שזה כרגע נשמע (תדרוכים דרך התקשורת) אז עדיף שלא יביאו אף שחקן או שמקסימום יביאו רק שניים שבאמת בטוחים לגביהם (או לפחות ישלמו רק על שניים כאלה).
אחרת נמצא את עצמנו בעונה הבאה עם רשימת מנודים ארוכה עוד יותר...
עונה פיננסית
איזה מושג מוזר להשתמש בו על מועדון כל כך רווחי
רוצים להגדיל את הרווח
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 20 יוני 2026, 11:59
על ידי lemmacantor
Apoc כתב: 20 יוני 2026, 11:38
HaifaWave כתב: 20 יוני 2026, 10:53
אני באמת חושב שאם הולכים לעונה פיננסית כמו שזה כרגע נשמע (תדרוכים דרך התקשורת) אז עדיף שלא יביאו אף שחקן או שמקסימום יביאו רק שניים שבאמת בטוחים לגביהם (או לפחות ישלמו רק על שניים כאלה).
אחרת נמצא את עצמנו בעונה הבאה עם רשימת מנודים ארוכה עוד יותר...
עונה פיננסית
איזה מושג מוזר להשתמש בו על מועדון כל כך רווחי
כיסוי תחת לכישלון. גם ב 1996.
אין משמעות לרווח או הפסד כספי במכבי חיפה. היא לא באמת עסק ויותר מזה שחר יותר נהנה לשרוף כסף מלהרוויח.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 20 יוני 2026, 11:59
על ידי KevinDurant
אני לא חושב שהוא יגיע אבל אני רק אפנה אתכם לדיופ של ב''ש שלקח אליפות השנה, תבדקו מאיפה הוא הגיע.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 20 יוני 2026, 12:00
על ידי KevinDurant
Apoc כתב: 20 יוני 2026, 11:38
HaifaWave כתב: 20 יוני 2026, 10:53
אני באמת חושב שאם הולכים לעונה פיננסית כמו שזה כרגע נשמע (תדרוכים דרך התקשורת) אז עדיף שלא יביאו אף שחקן או שמקסימום יביאו רק שניים שבאמת בטוחים לגביהם (או לפחות ישלמו רק על שניים כאלה).
אחרת נמצא את עצמנו בעונה הבאה עם רשימת מנודים ארוכה עוד יותר...
עונה פיננסית
איזה מושג מוזר להשתמש בו על מועדון כל כך רווחי
זה כמו שמכניסים את שואו לכל כתבות הגיבנת, פלונטרים והשחקנים שתקועים אתם כשיש עליו הצעה של 750 אלף יורו ורוצים 1.5 והרווח מהעסקה הזאת שלא ציפו לו בכלל סוגר את כל "הגיבנות".