Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 20 יוני 2026, 12:14
הקבוצה הזאת עוד תגמור את כולנו.
כי היא לא גמרה את כולנו ב16 שנים האחרונות?
לא שאני אומר שהרדיו הזה שחקן רע כי אני לא מכיר אותו.KevinDurant כתב: 20 יוני 2026, 11:59 אני לא חושב שהוא יגיע אבל אני רק אפנה אתכם לדיופ של ב''ש שלקח אליפות השנה, תבדקו מאיפה הוא הגיע.
מחפשים מחליף לפדראו.greenguy כתב: 20 יוני 2026, 12:16 שמישהו יציל את המועדון הגמור הזה
בדיוק ראיתי בטלגרם את גליון הפציעות שלו. בדוק מחתימים אותו
מישהו שיבוא כבר במצבו הנוכחי של פדראוNOSFERATU ZODD כתב: 20 יוני 2026, 12:40מחפשים מחליף לפדראו.greenguy כתב: 20 יוני 2026, 12:16 שמישהו יציל את המועדון הגמור הזה
בדיוק ראיתי בטלגרם את גליון הפציעות שלו. בדוק מחתימים אותו
בלם חלש מאוד ולקח פה אליפות.כובע קש כתב: 20 יוני 2026, 12:39לא שאני אומר שהרדיו הזה שחקן רע כי אני לא מכיר אותו.KevinDurant כתב: 20 יוני 2026, 11:59 אני לא חושב שהוא יגיע אבל אני רק אפנה אתכם לדיופ של ב''ש שלקח אליפות השנה, תבדקו מאיפה הוא הגיע.
אבל דיופ בלם חלש מאוד
ואולי בגלל זה הכדורגל האנגלי מלא במיוחד בשחקנים פציעים.KevinDurant כתב: 20 יוני 2026, 13:12בלם חלש מאוד ולקח פה אליפות.כובע קש כתב: 20 יוני 2026, 12:39לא שאני אומר שהרדיו הזה שחקן רע כי אני לא מכיר אותו.KevinDurant כתב: 20 יוני 2026, 11:59 אני לא חושב שהוא יגיע אבל אני רק אפנה אתכם לדיופ של ב''ש שלקח אליפות השנה, תבדקו מאיפה הוא הגיע.
אבל דיופ בלם חלש מאוד
בלי קשר, לא הייתי ממהר לשפוט שחקנים על פי ליגה וכו'
הליגות באנגליה ליגות חזקות ובעיקר מאוד פיזיות. הליגה השלישית שם גם ליגה טובה בעיקר בגלל כל הכסף שנכנס שם גם לליגה השנייה ויש שם הרבה כישרון.
אני לא בא לפאר זרים אחרים בליגה ולהגיד שהם שוברי שוויון אבל אם נניח נסתכל על שחקנים כמו פלקאו (ליגה שנייה בברזיל), צ'יקו (תחתית ליגה ראשונה בברזיל), קרבאלי (קולומביה), גדראני שעד שהגיע לקייראט וסבל מפציעה קשה שם שיחק באיראן, לטביה וקזחסטן וגם דיופ שהגיע מליגה שנייה בשוויץ.
יש שחקנים טובים בכל מקום ובכל ליגה, השאלה אם אתה עושה סקאוטינג טוב ויודע לשלוף אותם. אצלנו, בבירור זה לא קרה בשנים האחרונות
מסכים לגבי הליגות, בכל מקום אפשר למצוא מציאות.KevinDurant כתב: 20 יוני 2026, 13:12בלם חלש מאוד ולקח פה אליפות.כובע קש כתב: 20 יוני 2026, 12:39לא שאני אומר שהרדיו הזה שחקן רע כי אני לא מכיר אותו.KevinDurant כתב: 20 יוני 2026, 11:59 אני לא חושב שהוא יגיע אבל אני רק אפנה אתכם לדיופ של ב''ש שלקח אליפות השנה, תבדקו מאיפה הוא הגיע.
אבל דיופ בלם חלש מאוד
בלי קשר, לא הייתי ממהר לשפוט שחקנים על פי ליגה וכו'
הליגות באנגליה ליגות חזקות ובעיקר מאוד פיזיות. הליגה השלישית שם גם ליגה טובה בעיקר בגלל כל הכסף שנכנס שם גם לליגה השנייה ויש שם הרבה כישרון.
אני לא בא לפאר זרים אחרים בליגה ולהגיד שהם שוברי שוויון אבל אם נניח נסתכל על שחקנים כמו פלקאו (ליגה שנייה בברזיל), צ'יקו (תחתית ליגה ראשונה בברזיל), קרבאלי (קולומביה), גדראני שעד שהגיע לקייראט וסבל מפציעה קשה שם שיחק באיראן, לטביה וקזחסטן וגם דיופ שהגיע מליגה שנייה בשוויץ.
יש שחקנים טובים בכל מקום ובכל ליגה, השאלה אם אתה עושה סקאוטינג טוב ויודע לשלוף אותם. אצלנו, בבירור זה לא קרה בשנים האחרונות
עלה גם אצל בן דור ונחמניApoc כתב: 20 יוני 2026, 13:14 לא הייתי מתרגש משם שעולה רק אצל גולדשטיין
היה עוד בלם זר גמור מפציעות שדיברו עליו יותר מוקדם שהשם שלו נעלם כמו שעלה
אני מנסה כמה שפחות להתייחס עד שיש משהו קונקרטי
הציפיות של הפועל תל אביב ובית"ר שונות משלנו. הפועל תל אביב בעונה טובה שלהם מסיימת רביעית בעוד שאנחנו מקום חמישי בין העונות הגרועות שלנו כולל העשור השחור. בית"ר ירושלים לא תרוץ לאליפות כל שנה כמו שקרה העונה ואין להם ציפיות כאלה, זה קרה רק בגלל שמכבי תל אביב היו חלשים יחסית. חוץ מזה בלי ישראלים ברמה של שועה ואצילי שלא יהיו אצלם כל הזמן ראינו מה הם שווים. אני לא מתלהב מזרים שהצליחו אצל הקבוצות האלה והגיעו לליגות נידחות. ליד אותם זרים גם היו שחקנים שוברי שוויון שאצלנ אין(לואיזו וטוריאל, אצילי ושועה) כשבונים לידם שחקנים יחסית יציבים אז זה נדבק. זה לא חוכמה למשל ירין לוי וזיו בן שימול כשהכל נדבק. אנחנו נראה השנה את ירין לוי איזה בלוף הוא יהיה כשלידו בקישור יהיו רטנר ואזולאי ומקדימה בנסון וגורה ולא שחקנים איכותיים שמספקים מספרים.KevinDurant כתב: 20 יוני 2026, 13:12בלם חלש מאוד ולקח פה אליפות.כובע קש כתב: 20 יוני 2026, 12:39לא שאני אומר שהרדיו הזה שחקן רע כי אני לא מכיר אותו.KevinDurant כתב: 20 יוני 2026, 11:59 אני לא חושב שהוא יגיע אבל אני רק אפנה אתכם לדיופ של ב''ש שלקח אליפות השנה, תבדקו מאיפה הוא הגיע.
אבל דיופ בלם חלש מאוד
בלי קשר, לא הייתי ממהר לשפוט שחקנים על פי ליגה וכו'
הליגות באנגליה ליגות חזקות ובעיקר מאוד פיזיות. הליגה השלישית שם גם ליגה טובה בעיקר בגלל כל הכסף שנכנס שם גם לליגה השנייה ויש שם הרבה כישרון.
אני לא בא לפאר זרים אחרים בליגה ולהגיד שהם שוברי שוויון אבל אם נניח נסתכל על שחקנים כמו פלקאו (ליגה שנייה בברזיל), צ'יקו (תחתית ליגה ראשונה בברזיל), קרבאלי (קולומביה), גדראני שעד שהגיע לקייראט וסבל מפציעה קשה שם שיחק באיראן, לטביה וקזחסטן וגם דיופ שהגיע מליגה שנייה בשוויץ.
יש שחקנים טובים בכל מקום ובכל ליגה, השאלה אם אתה עושה סקאוטינג טוב ויודע לשלוף אותם. אצלנו, בבירור זה לא קרה בשנים האחרונות
ראיתי עכשיו אצל בן דור, רשם כבדרך אגב שהוא "ברשימות". זה שם קוד ל"הוא סתם היה אצל אחד הסקאוטים בפנקס ולא תשמעו עליו יותר", אבל בוא נראה.Shocking4U כתב: 20 יוני 2026, 16:19עלה גם אצל בן דור ונחמניApoc כתב: 20 יוני 2026, 13:14 לא הייתי מתרגש משם שעולה רק אצל גולדשטיין
היה עוד בלם זר גמור מפציעות שדיברו עליו יותר מוקדם שהשם שלו נעלם כמו שעלה
אני מנסה כמה שפחות להתייחס עד שיש משהו קונקרטי
אתה צודק מאוד, זה ששחקנים מסוימים לא מצליחים במקום אחד ו/או נמצאים בקבוצה קטנה או בליגה נידחת לא אמור לגרום לנו לפסול אותם. 100/100.KevinDurant כתב: 20 יוני 2026, 13:12בלם חלש מאוד ולקח פה אליפות.כובע קש כתב: 20 יוני 2026, 12:39לא שאני אומר שהרדיו הזה שחקן רע כי אני לא מכיר אותו.KevinDurant כתב: 20 יוני 2026, 11:59 אני לא חושב שהוא יגיע אבל אני רק אפנה אתכם לדיופ של ב''ש שלקח אליפות השנה, תבדקו מאיפה הוא הגיע.
אבל דיופ בלם חלש מאוד
בלי קשר, לא הייתי ממהר לשפוט שחקנים על פי ליגה וכו'
הליגות באנגליה ליגות חזקות ובעיקר מאוד פיזיות. הליגה השלישית שם גם ליגה טובה בעיקר בגלל כל הכסף שנכנס שם גם לליגה השנייה ויש שם הרבה כישרון.
אני לא בא לפאר זרים אחרים בליגה ולהגיד שהם שוברי שוויון אבל אם נניח נסתכל על שחקנים כמו פלקאו (ליגה שנייה בברזיל), צ'יקו (תחתית ליגה ראשונה בברזיל), קרבאלי (קולומביה), גדראני שעד שהגיע לקייראט וסבל מפציעה קשה שם שיחק באיראן, לטביה וקזחסטן וגם דיופ שהגיע מליגה שנייה בשוויץ.
יש שחקנים טובים בכל מקום ובכל ליגה, השאלה אם אתה עושה סקאוטינג טוב ויודע לשלוף אותם. אצלנו, בבירור זה לא קרה בשנים האחרונות
הכל נכון. אני בכלל לא חושב שהוא מועמד רציני או יגיע או משהו כזה.Kozmo כתב: 20 יוני 2026, 17:04אתה צודק מאוד, זה ששחקנים מסוימים לא מצליחים במקום אחד ו/או נמצאים בקבוצה קטנה או בליגה נידחת לא אמור לגרום לנו לפסול אותם. 100/100.KevinDurant כתב: 20 יוני 2026, 13:12בלם חלש מאוד ולקח פה אליפות.כובע קש כתב: 20 יוני 2026, 12:39
לא שאני אומר שהרדיו הזה שחקן רע כי אני לא מכיר אותו.
אבל דיופ בלם חלש מאוד
בלי קשר, לא הייתי ממהר לשפוט שחקנים על פי ליגה וכו'
הליגות באנגליה ליגות חזקות ובעיקר מאוד פיזיות. הליגה השלישית שם גם ליגה טובה בעיקר בגלל כל הכסף שנכנס שם גם לליגה השנייה ויש שם הרבה כישרון.
אני לא בא לפאר זרים אחרים בליגה ולהגיד שהם שוברי שוויון אבל אם נניח נסתכל על שחקנים כמו פלקאו (ליגה שנייה בברזיל), צ'יקו (תחתית ליגה ראשונה בברזיל), קרבאלי (קולומביה), גדראני שעד שהגיע לקייראט וסבל מפציעה קשה שם שיחק באיראן, לטביה וקזחסטן וגם דיופ שהגיע מליגה שנייה בשוויץ.
יש שחקנים טובים בכל מקום ובכל ליגה, השאלה אם אתה עושה סקאוטינג טוב ויודע לשלוף אותם. אצלנו, בבירור זה לא קרה בשנים האחרונות
סקאוט אקטיבי טוב יידע למצוא התאמה לקבוצה, לדרישות, לדנ״א ולאסטרטגיה שמנחילים בה. ככה יוכל שחקן שלא כיכב במקום כמו שהוזכר דווקא כן להצליח במקום בו יחפשו את ההתאמה הנכונה.
הבעיה? במכבי חיפה אין מערך סקאוט או יותר גרוע- יש על הנייר, אבל חובבנים מאוד. שחקנים מגיעים לפה לפי דחיפות סוכנים או שחקנים עם שמות (יובאנוביץ) שלא בהכרח מתאימים לקבוצה משלל סיבות (כושר/גליון פציעות/אי התאמה לשיטה שהקבוצה משחקת בה).
עריכה:
ולכן בהנתן מה שכתבתי- שחקן שנקודת הפתיחה שלו היא ליגה נמוכה, גליון פציעות, שחקן עבר ומעל הכל- קבוצה שעברה זעזועים רבים(אנחנו) ורף הלחץ גבוה מאוד- אתה מבין שהסיכוי להצליח נמוך מלכתחילה.
מאיפה הוא הגיע גבר?KevinDurant כתב: 20 יוני 2026, 11:59 אני לא חושב שהוא יגיע אבל אני רק אפנה אתכם לדיופ של ב''ש שלקח אליפות השנה, תבדקו מאיפה הוא הגיע.
ירד ליגה בשוויץ גבר.Daniel123 כתב: 20 יוני 2026, 21:02מאיפה הוא הגיע גבר?KevinDurant כתב: 20 יוני 2026, 11:59 אני לא חושב שהוא יגיע אבל אני רק אפנה אתכם לדיופ של ב''ש שלקח אליפות השנה, תבדקו מאיפה הוא הגיע.
שים פה את הרזומה שלו בשנים האחרונות אני רוצה לראות, זה בטוח פחות גרוע משחקן שבור מהליגה השלישית באנגליה.
נו אז מה? הוא שיחק בליגה הראשונה בשוויץ באותה עונה.KevinDurant כתב: 21 יוני 2026, 09:49ירד ליגה בשוויץ גבר.Daniel123 כתב: 20 יוני 2026, 21:02מאיפה הוא הגיע גבר?KevinDurant כתב: 20 יוני 2026, 11:59 אני לא חושב שהוא יגיע אבל אני רק אפנה אתכם לדיופ של ב''ש שלקח אליפות השנה, תבדקו מאיפה הוא הגיע.
שים פה את הרזומה שלו בשנים האחרונות אני רוצה לראות, זה בטוח פחות גרוע משחקן שבור מהליגה השלישית באנגליה.
הוא במועדון די גדול באנגליה (בסדר גודל של הליגות האלה), שרכש אותו ב1.5 מיליון יורו אחרי הופעות טובות בכרונינגן.
הנה גולדשטיין העלה את הכתבת סתם היומית שלו על מכבי חיפה ולא ציין שם דבר על השחקן המועמד לכאורהDelPiero כתב: 21 יוני 2026, 11:29 למה מתווכחים על שחקנים שלא מגיעים לפה כנראה? כמו שכתבו למעלה הכתבות האלה רק להראות שכביכול עובדים
יוני עוד שניה נגמר, כולם עדיין רגועים ובטוחים שיהיה בסדר?
אגב יוצאים למחנה תיכף לא?