מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

Daniel123
חבר בבורד
הודעות: 6283
הצטרף: 07 מאי 2022, 18:03
הודה ל־: 12 פעמים
קיבל תודה: 100 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי Daniel123 »

Shocking4U כתב: 21 יוני 2026, 16:39 אני חושב שמועדון בריא צריך גם לדעת לשמר שחקן כזה שאולי נמצא מעבר לשיא אבל יש לו מה לתרום גם מחוץ למגרש וגם מדי פעם על המגרש
והיה אפשר לסחוב איתו בהחלט עוד שנה עד שנגמר לו החוזה
אבל מכבי חיפה מועדון לא בריא, אז מודיעים לו שהוא לא בתוכניות וישר רצים להדליף את זה
חחח על מה ולמה לשמר את חזיזה שפרש לפני 2 עונות????????????????
דיי דיי אין לי כוחות.
סמל אישי של משתמש
Shocking4U
מנהל הבורד
הודעות: 20205
הצטרף: 23 אפריל 2022, 17:22
הודה ל־: 29 פעמים
קיבל תודה: 254 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי Shocking4U »

Daniel123 כתב: 21 יוני 2026, 16:45
Shocking4U כתב: 21 יוני 2026, 16:39 אני חושב שמועדון בריא צריך גם לדעת לשמר שחקן כזה שאולי נמצא מעבר לשיא אבל יש לו מה לתרום גם מחוץ למגרש וגם מדי פעם על המגרש
והיה אפשר לסחוב איתו בהחלט עוד שנה עד שנגמר לו החוזה
אבל מכבי חיפה מועדון לא בריא, אז מודיעים לו שהוא לא בתוכניות וישר רצים להדליף את זה
חחח על מה ולמה לשמר את חזיזה שפרש לפני 2 עונות????????????????
דיי דיי אין לי כוחות.
אני חושב שלהשאיר אותו חלק מהסגל בידיעה שהוא יהיה שחקן רוטציה שמדי פעם יקבל דקות ומבין את מעמדו ובמקביל שחקן שמבין מה זה מכבי חיפה זה החלטה הגיונית מלרוץ לשחרר שחקן שיש לו עוד שנה בחוזה
NOSFERATU ZODD
אלוף המדינה
הודעות: 2783
הצטרף: 04 יוני 2022, 13:02
הודה ל־: 3 פעמים
קיבל תודה: 20 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי NOSFERATU ZODD »

התנהגות לא מכובדת של המועדון בנושא חזיזה.
אם חושבים שאפשר להצליח בלי שחקנים ותיקים בחדר הלבשה זה מראה שאין הבנה.
סמל אישי של משתמש
רק מכבי
סמל ירוק
הודעות: 5848
הצטרף: 29 מאי 2023, 14:45
הודה ל־: 121 פעמים
קיבל תודה: 455 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי רק מכבי »

נגיד זאת כך:
קודם כל כבר היו שחקנים שהודיעו להם שהם לא בתוכנית ובסוף המשיכו כאן.
ההודעה הזאת היא מתן אפשרות לחזיזה למצוא קבוצה אחרת, שתשתתף בשכר הגבוה שלו ותיקח אותו.
ככה שזה לא סוף פסוק לכאן או לכאן.

ברמת ההחלטה:
אפשר להסכים ולהגיד שחזיזה מיצה כאן. מיצה מקצועית ואולי אפילו חברתית. הוא מייצג את העבר. הוא לא שווה שיבנו עליו ואי אפשר באמת לבנות עליו. הוא לא יחזור להיות קרוב לשחקן שהוא היה. ובגיל 30 את המקום של על הספסל, עדיף שיתפוס שחקן צעיר עם פוטנציאל התקדמות. מה גם שכל הנושא ההתנהגות על המגרש, הלחפש לריב עם שחקן יריב או עם השופט מיצה עצמו מזמן. ונזכיר שבסוף הוא יושב על משכורת לא קטנה. בטח ביחס לתמורה שלו.

מנגד, אני מקבל לגמרי את האמירה שהסגל שלנו מלא בצעירים. אין כאן כמעט ישראלים עם ניסיון. בטח לא כאלה שלקחו אליפות או זכו בתארים. אי אפשר לרוץ עם קבוצה שאין בה מינימום של ניסיון ו-ותק. בנוסף, חזיזה היה דמות מרכזית בחדר הלבשה. לטוב ולרע. יש שיגידו מנהיג. יש שיגידו קרוב לכך. קפטן. בכל מקרה, אפשר לבוא ולהגיד שבנקודת הזמן הזאת כשיש לו עוד שנה בחוזה היה נכון להשאיר אותו, לסייעות עם הצעירים, ובסיום העונה להיפרד בצורה טובה.

לא משנה אם אתם מסכימים או לא זאת החלטה לגטימית של ליאור רפאלוב.
Daniel123
חבר בבורד
הודעות: 6283
הצטרף: 07 מאי 2022, 18:03
הודה ל־: 12 פעמים
קיבל תודה: 100 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי Daniel123 »

Shocking4U כתב: 21 יוני 2026, 16:46
Daniel123 כתב: 21 יוני 2026, 16:45
Shocking4U כתב: 21 יוני 2026, 16:39 אני חושב שמועדון בריא צריך גם לדעת לשמר שחקן כזה שאולי נמצא מעבר לשיא אבל יש לו מה לתרום גם מחוץ למגרש וגם מדי פעם על המגרש
והיה אפשר לסחוב איתו בהחלט עוד שנה עד שנגמר לו החוזה
אבל מכבי חיפה מועדון לא בריא, אז מודיעים לו שהוא לא בתוכניות וישר רצים להדליף את זה
חחח על מה ולמה לשמר את חזיזה שפרש לפני 2 עונות????????????????
דיי דיי אין לי כוחות.
אני חושב שלהשאיר אותו חלק מהסגל בידיעה שהוא יהיה שחקן רוטציה שמדי פעם יקבל דקות ומבין את מעמדו ובמקביל שחקן שמבין מה זה מכבי חיפה זה החלטה הגיונית מלרוץ לשחרר שחקן שיש לו עוד שנה בחוזה
מדובר בשחקן שהתרומה המקצועית שלו לקבוצה היא אפסית, מדובר בשחקן לא כשיר לכדורגל, מדובר בשחקן שהפציעות גמרו אותו, מדובר בשחקן שלא יכול לשחק יותר מ 2 משחקים ברציפות מבלי להיפצע ובקיצור בשחקן שלא יכול לתת יותר מ 7 משחקים מלאים בעונה.
אז תגיד לי שוב, על מה ולמה להשאיר שחקן כזה בסגל?
אתה רוצה שנחזור להיות מועדון מקצועני שמחזיק שחקנים כשירים בסגל ולא שחקני עבר פצועים נכון?
הוא אפילו לא מסוגל כבר לעבור קונוס ואיבד מהמהירות שלו.
סתם תופס מקום בסגל של שחקנים שיכולים לתרום יותר.
אנחנו נפרדים ממנו באיחור של 2 עונות.
ברק.י
אגדה ירוקה
הודעות: 4231
הצטרף: 06 מאי 2022, 15:24
הודה ל־: 232 פעמים
קיבל תודה: 53 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי ברק.י »

NOSFERATU ZODD כתב: 21 יוני 2026, 16:49 התנהגות לא מכובדת של המועדון בנושא חזיזה.
אם חושבים שאפשר להצליח בלי שחקנים ותיקים בחדר הלבשה זה מראה שאין הבנה.
מעבר לזה, הבעיה היא באופן שבו נפרדים מהשחקנים הותיקים.

במקום לשבת איתם, לשקף להם את המעמד המקצועי שלהם ולחשוב על אפשרויות שבהן יוכלו להשתלב במועדון או על האופן שבו ירצו להוציא הודעת פרידה נאותה ושלכל הפחות תראה הדדית, מדליפים שבאופן חד צדדי הם בחוץ.

לא ברור לי למה לסיים עם סק וחזיזה ככה ובכנות, כואב לי עבורם שזו הדרך שבה הם מסיימים אחרי לא מעט שנים שבהן המחויבות למועדון הייתה הדבר המרכזי שאפשר להגיד שאפיין אותם.
lemmacantor
סמל ירוק
הודעות: 5717
הצטרף: 25 אפריל 2022, 00:13
הודה ל־: 102 פעמים
קיבל תודה: 227 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי lemmacantor »

NOSFERATU ZODD כתב: 21 יוני 2026, 16:49 התנהגות לא מכובדת של המועדון בנושא חזיזה.
אם חושבים שאפשר להצליח בלי שחקנים ותיקים בחדר הלבשה זה מראה שאין הבנה.
לותק עצמו אין משמעות. אדרבא שחקן ותיק צריך להוות דוגמא גם בפן מקצועי. לא צריך את המורשת קטן/דוידוביץ'. זה הכי גרוע שיש.
הנה המהפך, הנה המהפך, הנה הממממהההפפפךךךך!
tago064
הופעת בכורה בבוגרים
הודעות: 25
הצטרף: 12 יוני 2026, 21:43
הודה ל־: 1 פעם
קיבל תודה: 9 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי tago064 »

Shocking4U כתב: 21 יוני 2026, 16:46
Daniel123 כתב: 21 יוני 2026, 16:45
Shocking4U כתב: 21 יוני 2026, 16:39 אני חושב שמועדון בריא צריך גם לדעת לשמר שחקן כזה שאולי נמצא מעבר לשיא אבל יש לו מה לתרום גם מחוץ למגרש וגם מדי פעם על המגרש
והיה אפשר לסחוב איתו בהחלט עוד שנה עד שנגמר לו החוזה
אבל מכבי חיפה מועדון לא בריא, אז מודיעים לו שהוא לא בתוכניות וישר רצים להדליף את זה
חחח על מה ולמה לשמר את חזיזה שפרש לפני 2 עונות????????????????
דיי דיי אין לי כוחות.
אני חושב שלהשאיר אותו חלק מהסגל בידיעה שהוא יהיה שחקן רוטציה שמדי פעם יקבל דקות ומבין את מעמדו ובמקביל שחקן שמבין מה זה מכבי חיפה זה החלטה הגיונית מלרוץ לשחרר שחקן שיש לו עוד שנה בחוזה
נו באמת. הסגל שלך מלא במה שנקרא "שחקני רוטציה", אם כבר יש לך מלא צעירים בתפקיד הזה שזקוקים להכוונה של שחקן מנהיג ומנוסה ברמה המקצועית, הרי שחזיזה עצמו אולי מנוסה אבל לא מנהיג ובטח לא ברמה גבוהה מקצועית. אי אפשר מצד אחד לרצות לשלב שחקנים צעירים ומצד שני לשמר בינוניות בגלל מה שהוא היה לפני חמש שנים. זה תמהיל לא טוב ולא נכון.

כתבתי בנושא של חזיזה, אבל גם את שון גולדברג לא הייתי משאיר, הוא יישאר בגלל שהאריכו לו חוזה אבל הוא גם שחקן גמור. לפחות בעמדה שלו אין פקק של שחקנים כמו בעמדה של חזיזה.
Kaka
אלוף המדינה
הודעות: 2852
הצטרף: 25 אפריל 2022, 11:39
הודה ל־: 29 פעמים
קיבל תודה: 17 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי Kaka »

lemmacantor כתב: 21 יוני 2026, 17:22
NOSFERATU ZODD כתב: 21 יוני 2026, 16:49 התנהגות לא מכובדת של המועדון בנושא חזיזה.
אם חושבים שאפשר להצליח בלי שחקנים ותיקים בחדר הלבשה זה מראה שאין הבנה.
לותק עצמו אין משמעות. אדרבא שחקן ותיק צריך להוות דוגמא גם בפן מקצועי. לא צריך את המורשת קטן/דוידוביץ'. זה הכי גרוע שיש.
צודק.
יענקל'ך!
כובע קש
אגדה ירוקה
הודעות: 4838
הצטרף: 26 אפריל 2022, 10:40
הודה ל־: 122 פעמים
קיבל תודה: 90 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי כובע קש »

Shocking4U כתב: 21 יוני 2026, 16:39 אני חושב שמועדון בריא צריך גם לדעת לשמר שחקן כזה שאולי נמצא מעבר לשיא אבל יש לו מה לתרום גם מחוץ למגרש וגם מדי פעם על המגרש
והיה אפשר לסחוב איתו בהחלט עוד שנה עד שנגמר לו החוזה
אבל מכבי חיפה מועדון לא בריא, אז מודיעים לו שהוא לא בתוכניות וישר רצים להדליף את זה
טופ הטרלות שהיו פה בפורום אי פעם
סמל אישי של משתמש
Smile
מנהל הבורד
הודעות: 3940
הצטרף: 23 אפריל 2022, 16:41
הודה ל־: 83 פעמים
קיבל תודה: 153 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי Smile »

רק מכבי כתב: 21 יוני 2026, 16:44 אומר בבירור: החלטה של ליאור.
החלטה טובה, הדרך פחות.
מבין שהוא יושב על משכורת שמנה.
יכלו להגיד לו שמע אולי תחתוך בשכר כי הוא לא הולם את התפקוד הנוכחי שלך, למרות שלדעתי זו גם לא דרך נכונה, אבל לפחות עדיפה על מה שעושים לו כרגע.

חוץ מזה, במקום להתעסק במי עוזב/מעזיבים, שיתחילו להתעסק במי מביאים.
עוד חודש משחק רשמי ראשון ומלבד ירין לוי שחוזר מהשאלה ומרדכי מק"ש אין באמת חדש.
עד כה החליפו בינוניות בבינוניות אחרת.
סמל אישי של משתמש
רק מכבי
סמל ירוק
הודעות: 5848
הצטרף: 29 מאי 2023, 14:45
הודה ל־: 121 פעמים
קיבל תודה: 455 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי רק מכבי »

רשמי:
בפגישה מקצועית שנערכה היום בין המנהל הספורטיבי, ליאור רפאלוב והמאמן, ברק בכר לשחקן הקבוצה דולב חזיזה, נאמר לקשר כי הוא אינו נמצא בתכניות המקצועית לעונה הקרובה.

דולב נחשב לאחד השחקנים המשמעותיים של מכבי חיפה בשנים האחרונות והיה חלק בלתי נפרד מתקופה גדולה ומרגשת בתולדות המועדון. מאז הצטרפותו בקיץ 2019, הוא תרם רבות להישגי הקבוצה, לחדר ההלבשה ולחיבור עם הקהל הירוק.

המנהל הספורטיבי, ליאור רפאלוב: "דולב נתן הרבה מאוד למכבי חיפה וזוכה בצדק להערכה גדולה על התקופה שלו במועדון. במסגרת בניית הסגל לעונה הבאה התקבלה החלטה מקצועית, והדברים נמסרו לדולב בצורה ישירה ומכבדת. נמשיך לנהל את התהליך מולו ומול נציגיו מתוך כבוד מלא אליו ולתרומתו למועדון".

כמו שאמרתי, זה של ליאור. ברק לא התנגד שהוא יישאר.
סמל אישי של משתמש
Shocking4U
מנהל הבורד
הודעות: 20205
הצטרף: 23 אפריל 2022, 17:22
הודה ל־: 29 פעמים
קיבל תודה: 254 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי Shocking4U »

רק מכבי כתב: 21 יוני 2026, 17:52 רשמי:
בפגישה מקצועית שנערכה היום בין המנהל הספורטיבי, ליאור רפאלוב והמאמן, ברק בכר לשחקן הקבוצה דולב חזיזה, נאמר לקשר כי הוא אינו נמצא בתכניות המקצועית לעונה הקרובה.

דולב נחשב לאחד השחקנים המשמעותיים של מכבי חיפה בשנים האחרונות והיה חלק בלתי נפרד מתקופה גדולה ומרגשת בתולדות המועדון. מאז הצטרפותו בקיץ 2019, הוא תרם רבות להישגי הקבוצה, לחדר ההלבשה ולחיבור עם הקהל הירוק.

המנהל הספורטיבי, ליאור רפאלוב: "דולב נתן הרבה מאוד למכבי חיפה וזוכה בצדק להערכה גדולה על התקופה שלו במועדון. במסגרת בניית הסגל לעונה הבאה התקבלה החלטה מקצועית, והדברים נמסרו לדולב בצורה ישירה ומכבדת. נמשיך לנהל את התהליך מולו ומול נציגיו מתוך כבוד מלא אליו ולתרומתו למועדון".

כמו שאמרתי, זה של ליאור. ברק לא התנגד שהוא יישאר.
מנסים לקבוע עובדות בשטח, מכאן ועד זה שהוא באמת ילך יש עוד מרחק
סמל אישי של משתמש
רק מכבי
סמל ירוק
הודעות: 5848
הצטרף: 29 מאי 2023, 14:45
הודה ל־: 121 פעמים
קיבל תודה: 455 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי רק מכבי »

Shocking4U כתב: 21 יוני 2026, 17:55
רק מכבי כתב: 21 יוני 2026, 17:52 רשמי:
בפגישה מקצועית שנערכה היום בין המנהל הספורטיבי, ליאור רפאלוב והמאמן, ברק בכר לשחקן הקבוצה דולב חזיזה, נאמר לקשר כי הוא אינו נמצא בתכניות המקצועית לעונה הקרובה.

דולב נחשב לאחד השחקנים המשמעותיים של מכבי חיפה בשנים האחרונות והיה חלק בלתי נפרד מתקופה גדולה ומרגשת בתולדות המועדון. מאז הצטרפותו בקיץ 2019, הוא תרם רבות להישגי הקבוצה, לחדר ההלבשה ולחיבור עם הקהל הירוק.

המנהל הספורטיבי, ליאור רפאלוב: "דולב נתן הרבה מאוד למכבי חיפה וזוכה בצדק להערכה גדולה על התקופה שלו במועדון. במסגרת בניית הסגל לעונה הבאה התקבלה החלטה מקצועית, והדברים נמסרו לדולב בצורה ישירה ומכבדת. נמשיך לנהל את התהליך מולו ומול נציגיו מתוך כבוד מלא אליו ולתרומתו למועדון".

כמו שאמרתי, זה של ליאור. ברק לא התנגד שהוא יישאר.
מנסים לקבוע עובדות בשטח, מכאן ועד זה שהוא באמת ילך יש עוד מרחק
ככה זה עובד.
עכשיו נשמע את ההצעה של בני יהודה.
במקביל יגידו שרוני לוי רוצה אותו בנתניה.
וגם מסאיי מעוניין להתאחד איתו בהפועל רמת גן (שגם שם חזיזה שיחק בעבר).
greenguy
מכונת תארים
הודעות: 3308
הצטרף: 03 מאי 2022, 18:25
הודה ל־: 97 פעמים
קיבל תודה: 40 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי greenguy »

אני לא אתפלא אם יגיע לבית״ר הם רוצים כל שחקן שלנו
HaifaWave
חבר בבורד
הודעות: 6550
הצטרף: 01 אוגוסט 2022, 19:26
הודה ל־: 134 פעמים
קיבל תודה: 96 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי HaifaWave »

באיחור ניכר אמנם, אבל אני מקווה שזה מעיד על שינוי אמיתי בדפוס המחשבה.
Hulk
קפטן ירוק
הודעות: 2445
הצטרף: 27 מאי 2022, 21:23
הודה ל־: 21 פעמים
קיבל תודה: 27 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי Hulk »

שחקן עבר, אין בעיה שיילך.
ומנהיג הוא לא, אם היה לו אופי סטייל גרשון/גולדברג אפשר היה להשאיר אותו
סמל אישי של משתמש
רק מכבי
סמל ירוק
הודעות: 5848
הצטרף: 29 מאי 2023, 14:45
הודה ל־: 121 פעמים
קיבל תודה: 455 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי רק מכבי »

greenguy כתב: 21 יוני 2026, 18:05 אני לא אתפלא אם יגיע לבית״ר הם רוצים כל שחקן שלנו
לכאורה הוא לא מתאים לפילוסופיה של אלמוג כהן.
מה גם שהעמדה שלו לכאורה תפוסה. ולהיות שחקן ספסל שם אני לא בטוח שיעניין אותו.
אם כי אצילי וחזיזה חברים די טובים.
ואיחוד של חזיזה עם חזיזה מיני(בן שימול) נשמע מרגש.
סמל אישי של משתמש
Apoc
יו״ר הבורד
הודעות: 12603
הצטרף: 04 מאי 2022, 13:46
הודה ל־: 92 פעמים
קיבל תודה: 156 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי Apoc »

טוב מאוד שמשחררים את חזיזה. באיחור של שנתיים מבחינתי.
וגם לא מסכים שזה נעשה בצורה לא מכבדת.
אופטימיות במכבי חיפה
כובע קש
אגדה ירוקה
הודעות: 4838
הצטרף: 26 אפריל 2022, 10:40
הודה ל־: 122 פעמים
קיבל תודה: 90 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי כובע קש »

זה נעשה בצורה הכי מכובדת שיש
סמל אישי של משתמש
רק מכבי
סמל ירוק
הודעות: 5848
הצטרף: 29 מאי 2023, 14:45
הודה ל־: 121 פעמים
קיבל תודה: 455 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי רק מכבי »

שואל בכנות - מה יכול להיות יותר מכבד מזה?

ברור שזו סיטואציה לא נעימה מבחינת השחקן.
אבל, ברגע שהוחלט שאין לו מקום מקצועית, אז עשו איתו פגישה והודיעו לו את זה. והכל בשלב מוקדם של הקיץ.

זה לא שאמרו לו את זה בדקה ה-90 כשהוא לא יכול למצוא קבוצה.
וזה לא שהחליטו אחרי שהחלון סגור שהוא מחוץ לעניינים ואז הוא צריך לשבת ביציע, והוא יכול להגיד "אם הייתם אומרים מראש, לא הייתי נשאר".

לעשות את זה מכובד, זה לא אומר להשאיר אותו במועדון בכל מקרה בגלל שיש לו חוזה. להשאיר בכל מחיר זה לא לכבד.

אני חושב שבאופן יחסי ההתנהלות היא בסדר גמור ואף למעלה מכך. הם גם הוציאו את הודעה די מהר וחתכו את הנושא.
סמל אישי של משתמש
DelPiero
אלוף המדינה
הודעות: 2901
הצטרף: 11 מאי 2022, 05:53
מיקום: Berlin
הודה ל־: 148 פעמים
קיבל תודה: 86 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי DelPiero »

חזיזה לא התאים מקצועית וגם לא לחדר הלבשה. בטח שלא להיות קפטן.
זה מה שאתם רוצים ללמד את הצעירים - לריב עם שחקנים יריבים וליפול על הדשא?

אוהב אותו מאוד וחושב שהרוויח ביושר את הכבוד שנתנו לו אבל מזמן היה צריך לעזוב

לא הסתכלתי על ההודעה אבל אם הודיעו לו קודם בפגישה שהוא שלא בתוכניות בצורה מסודרת ולא עשו את השטיק הרגיל של לשלוח את בן דור להעביר מסרים בתקשורת זה נשמע לי בסדר.
:!: יענקלך
סמל אישי של משתמש
Shocking4U
מנהל הבורד
הודעות: 20205
הצטרף: 23 אפריל 2022, 17:22
הודה ל־: 29 פעמים
קיבל תודה: 254 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי Shocking4U »

רק מכבי כתב: 21 יוני 2026, 18:35 שואל בכנות - מה יכול להיות יותר מכבד מזה?

ברור שזו סיטואציה לא נעימה מבחינת השחקן.
אבל, ברגע שהוחלט שאין לו מקום מקצועית, אז עשו איתו פגישה והודיעו לו את זה. והכל בשלב מוקדם של הקיץ.

זה לא שאמרו לו את זה בדקה ה-90 כשהוא לא יכול למצוא קבוצה.
וזה לא שהחליטו אחרי שהחלון סגור שהוא מחוץ לעניינים ואז הוא צריך לשבת ביציע, והוא יכול להגיד "אם הייתם אומרים מראש, לא הייתי נשאר".

לעשות את זה מכובד, זה לא אומר להשאיר אותו במועדון בכל מקרה בגלל שיש לו חוזה. להשאיר בכל מחיר זה לא לכבד.

אני חושב שבאופן יחסי ההתנהלות היא בסדר גמור ואף למעלה מכך. הם גם הוציאו את הודעה די מהר וחתכו את הנושא.
ההודעה של המועדון הייתה צריכה לצאת לפני שזה יצא אצל הכתבים. אני גם עדיין חושב שהיה מקום לתת לו לסיים את החוזה בקבוצה אבל זה עניין אחר.
היו יכולים גם להודיע על זה כבר בסוף העונה ולתת הזדמנות לקהל להיפרד ממנו כמו שצריך
HaifaWave
חבר בבורד
הודעות: 6550
הצטרף: 01 אוגוסט 2022, 19:26
הודה ל־: 134 פעמים
קיבל תודה: 96 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי HaifaWave »

Shocking4U כתב: 21 יוני 2026, 23:10
רק מכבי כתב: 21 יוני 2026, 18:35 שואל בכנות - מה יכול להיות יותר מכבד מזה?

ברור שזו סיטואציה לא נעימה מבחינת השחקן.
אבל, ברגע שהוחלט שאין לו מקום מקצועית, אז עשו איתו פגישה והודיעו לו את זה. והכל בשלב מוקדם של הקיץ.

זה לא שאמרו לו את זה בדקה ה-90 כשהוא לא יכול למצוא קבוצה.
וזה לא שהחליטו אחרי שהחלון סגור שהוא מחוץ לעניינים ואז הוא צריך לשבת ביציע, והוא יכול להגיד "אם הייתם אומרים מראש, לא הייתי נשאר".

לעשות את זה מכובד, זה לא אומר להשאיר אותו במועדון בכל מקרה בגלל שיש לו חוזה. להשאיר בכל מחיר זה לא לכבד.

אני חושב שבאופן יחסי ההתנהלות היא בסדר גמור ואף למעלה מכך. הם גם הוציאו את הודעה די מהר וחתכו את הנושא.
ההודעה של המועדון הייתה צריכה לצאת לפני שזה יצא אצל הכתבים. אני גם עדיין חושב שהיה מקום לתת לו לסיים את החוזה בקבוצה אבל זה עניין אחר.
היו יכולים גם להודיע על זה כבר בסוף העונה ולתת הזדמנות לקהל להיפרד ממנו כמו שצריך
לא כתבת לפני חודשיים שתהליך הבראה צריך להתחיל מזה שנפרדים ממנו?
תהליך הבראה צריך להתחיל בהודעה על כך שהוא לא בתוכניות ורשאי לחפש קבוצה חדשה בקיץ. תודה על הכל אבל זה נגמר.
חייב להודות שאני מבולבל.
סמל אישי של משתמש
Shocking4U
מנהל הבורד
הודעות: 20205
הצטרף: 23 אפריל 2022, 17:22
הודה ל־: 29 פעמים
קיבל תודה: 254 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי Shocking4U »

HaifaWave כתב: 21 יוני 2026, 23:17
Shocking4U כתב: 21 יוני 2026, 23:10
רק מכבי כתב: 21 יוני 2026, 18:35 שואל בכנות - מה יכול להיות יותר מכבד מזה?

ברור שזו סיטואציה לא נעימה מבחינת השחקן.
אבל, ברגע שהוחלט שאין לו מקום מקצועית, אז עשו איתו פגישה והודיעו לו את זה. והכל בשלב מוקדם של הקיץ.

זה לא שאמרו לו את זה בדקה ה-90 כשהוא לא יכול למצוא קבוצה.
וזה לא שהחליטו אחרי שהחלון סגור שהוא מחוץ לעניינים ואז הוא צריך לשבת ביציע, והוא יכול להגיד "אם הייתם אומרים מראש, לא הייתי נשאר".

לעשות את זה מכובד, זה לא אומר להשאיר אותו במועדון בכל מקרה בגלל שיש לו חוזה. להשאיר בכל מחיר זה לא לכבד.

אני חושב שבאופן יחסי ההתנהלות היא בסדר גמור ואף למעלה מכך. הם גם הוציאו את הודעה די מהר וחתכו את הנושא.
ההודעה של המועדון הייתה צריכה לצאת לפני שזה יצא אצל הכתבים. אני גם עדיין חושב שהיה מקום לתת לו לסיים את החוזה בקבוצה אבל זה עניין אחר.
היו יכולים גם להודיע על זה כבר בסוף העונה ולתת הזדמנות לקהל להיפרד ממנו כמו שצריך
לא כתבת לפני חודשיים שתהליך הבראה צריך להתחיל מזה שנפרדים ממנו?
תהליך הבראה צריך להתחיל בהודעה על כך שהוא לא בתוכניות ורשאי לחפש קבוצה חדשה בקיץ. תודה על הכל אבל זה נגמר.
חייב להודות שאני מבולבל.
דבר ראשון דיברתי על איך ההודעה יצאה ודבר שני מאז חשבתי על זה לעומק והגעתי למסקנה שבמידה וחזיזה מקבל את המעמד של שחקן רוטציה שיש טעם בלשמור אותו בסגל של הקבוצה ולתת לו לסיים את החוזה במקום לדחוף אותו החוצה בכוח.
סמל אישי של משתמש
רק מכבי
סמל ירוק
הודעות: 5848
הצטרף: 29 מאי 2023, 14:45
הודה ל־: 121 פעמים
קיבל תודה: 455 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי רק מכבי »

עוד נקודה לגבי חזיזה-רפאלוב-בכר.

ייאמר לזכות ליאור שהוא מנער את בכר חזק. אולי אפילו מציל לו את הקריירה. לא פחות. ואני אסביר:

ברק דרך במקום תקופה ארוכה. לא הביא רעיונות חדשים. ניסה לחזור לאותה שיטות שעבדה לו בעבר. לאותם רעיונות, אותו צוות פחות או יותר, הרבה אמונה באלו שעשו את השושלת. מאוד נשען על העבר ועל שחקני השושלת.

ליאור בא ודי טרף לו את הקלפים. שינה לו את הצוות מסביבו, וגרם לו לבחור עוזר חדש לראשונה אחרי הרבה שנים.

חזיזה היה בין טיפוחיו של בכר. בכר בקדנציה הזו ובקדנציה שלפניה נתן לו הרבה יותר מידי קרדיט. ניסה להמציא לו תפקידים, והכל בשביל שהוא ישחק. כולם ראו ואמרו את זה. ובכר בחר להגן עליו בכל הזדמנות. בתקשורת ועל המגרש.

מזכיר לכולם איך לקראת סוף העונה שעברה ברק טען ש:

תמונה

אז כן, יש לא מעט סיכות לכך שחזיזה לא ימשיך..

בכל מקרה, בכר לא היה עושה את זה לחזיזה. וליאור לוקח כאן את המושכות בעניין.

בשורה התחתונה - אם יש לברק סיכוי לחזור לעצמו בטווח זמן הקרוב זה רק דרך המצאה עצמית מחדש. צוות חדש סביבו ואיתו, קבוצה עם שחקנים אחרים, לשים את השושלת מאחורה. להסתכל בצורה נקייה על הדף ולהתחיל לבנות ולהתקדם. ולשם ליאור דוחף אותו.

האם זה יצליח? אי אפשר לדעת. אבל לעשות שוב אותו דבר ולקוות לתוצאה אחרת זה טרלול. אז בוא נתחיל מלשנות.
במצבנו, גם זה משהו להיאחז בו.
greenguy
מכונת תארים
הודעות: 3308
הצטרף: 03 מאי 2022, 18:25
הודה ל־: 97 פעמים
קיבל תודה: 40 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי greenguy »

מסכן בכר משהו עמוק וקשה קרה לו. הוא גמור. מקווה מאוד שילך לאיזה רב ויעשה טיהור לא יודע כבר מה יעזור לו
סמל אישי של משתמש
DelPiero
אלוף המדינה
הודעות: 2901
הצטרף: 11 מאי 2022, 05:53
מיקום: Berlin
הודה ל־: 148 פעמים
קיבל תודה: 86 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי DelPiero »

רק מכבי כתב: 22 יוני 2026, 03:46 עוד נקודה לגבי חזיזה-רפאלוב-בכר.

ייאמר לזכות ליאור שהוא מנער את בכר חזק. אולי אפילו מציל לו את הקריירה. לא פחות. ואני אסביר:

ברק דרך במקום תקופה ארוכה. לא הביא רעיונות חדשים. ניסה לחזור לאותה שיטות שעבדה לו בעבר. לאותם רעיונות, אותו צוות פחות או יותר, הרבה אמונה באלו שעשו את השושלת. מאוד נשען על העבר ועל שחקני השושלת.

ליאור בא ודי טרף לו את הקלפים. שינה לו את הצוות מסביבו, וגרם לו לבחור עוזר חדש לראשונה אחרי הרבה שנים.

חזיזה היה בין טיפוחיו של בכר. בכר בקדנציה הזו ובקדנציה שלפניה נתן לו הרבה יותר מידי קרדיט. ניסה להמציא לו תפקידים, והכל בשביל שהוא ישחק. כולם ראו ואמרו את זה. ובכר בחר להגן עליו בכל הזדמנות. בתקשורת ועל המגרש.

מזכיר לכולם איך לקראת סוף העונה שעברה ברק טען ש:

תמונה

אז כן, יש לא מעט סיכות לכך שחזיזה לא ימשיך..

בכל מקרה, בכר לא היה עושה את זה לחזיזה. וליאור לוקח כאן את המושכות בעניין.

בשורה התחתונה - אם יש לברק סיכוי לחזור לעצמו בטווח זמן הקרוב זה רק דרך המצאה עצמית מחדש. צוות חדש סביבו ואיתו, קבוצה עם שחקנים אחרים, לשים את השושלת מאחורה. להסתכל בצורה נקייה על הדף ולהתחיל לבנות ולהתקדם. ולשם ליאור דוחף אותו.

האם זה יצליח? אי אפשר לדעת. אבל לעשות שוב אותו דבר ולקוות לתוצאה אחרת זה טרלול. אז בוא נתחיל מלשנות.
במצבנו, גם זה משהו להיאחז בו.
אם מה שאתה אומר נכון אז אני מניח שגם סק חלק משוואה לא ? כי גם לסק לברק הייתה חולשה
:!: יענקלך
ירוק רפואי
שחקן העונה
הודעות: 1271
הצטרף: 23 יוני 2022, 14:58
הודה ל־: 10 פעמים
קיבל תודה: 43 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי ירוק רפואי »

נראה שהעניין עם הבלם השבור מהליגה השלישית באנגליה רציני
גולדשטיין מדווח שהוא היה בארץ כמה ימים עם אישתו
gargy
קודם כל נאמנות
הודעות: 788
הצטרף: 26 אפריל 2022, 00:09
הודה ל־: 1 פעם
קיבל תודה: 14 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי gargy »

זה בלם שכרגע מה שאומרים עליו זה ש״במכבי חיפה לא חוששים מהפציעות שהבלם עבר״.
מעודד בסך הכל.
שלח תגובה