דף 26 מתוך 26

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 23 יוני 2026, 14:04
על ידי NOSFERATU ZODD
אם באלקר זה המועמד המוביל אני מפחד לדעת מי המועמד הבא אחריו.

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 23 יוני 2026, 14:06
על ידי lemmacantor
NOSFERATU ZODD כתב: 23 יוני 2026, 14:04 אם באלקר זה המועמד המוביל אני מפחד לדעת מי המועמד הבא אחריו.
מוג'תבה חמנאי?

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 23 יוני 2026, 14:12
על ידי tago064
NOSFERATU ZODD כתב: 23 יוני 2026, 14:04 אם באלקר זה המועמד המוביל אני מפחד לדעת מי המועמד הבא אחריו.
בטח אנדרסון ווסט

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 23 יוני 2026, 19:52
על ידי benrey
איזה שעמום

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 23 יוני 2026, 19:56
על ידי HaifaWave
Apoc כתב: 23 יוני 2026, 00:46
ברק.י כתב: 22 יוני 2026, 19:14 לא מת על הרעיון של באלקר, אבל יכול להבין אותו:
- אנחנו במסגרת אחת ומכוונים ל-5 בלמים ש-3 מהם צעירים שצריכים את הדקות כדי להתפתח. בלם מוביל שמקבע היררכיה ברורה מייצר מורכבות בהקשר הזה.
- אני משער לעצמי שיש חיסכון כלכלי בשני מובנים: זה גם שחקן שלא ידרוש חוזה ארוך, כשהמועדון תקוע עם הרבה חוזים; וזה שחקן שלא ידרוש סכום גבוה, מה שיפנה תקציב לעמדות אחרות.

העניין הוא שלאף אחד כבר אין אמון שישקיעו נכון בעמדות אחרות ועולה החשש שבסוף נקבל הגנה בלי שחקן מוביל שיכול להנהיג אותה. מה גם שאפשר היה להביא פרופיל ״נמוך״ שלא כולל היסטוריית פציעות ענפה למועדון שאחת הבעיות המרכזיות בו מבחינה מקצועית בעונה החולפת היא התחום הפיזיולוגי.
אוי ואבוי חישובים כלכליים ודקות לצעירים ושטויות כאלה. ככה עושים פלייאוף תחתון.

אחרי שסק עזב ופדראו יצטרף וכנראה גם עיסאת יימכר, צריך בלם זר אכזר ברמה הכי גבוהה שיש לצד גולדברג/אמיר/שטייפמן בשביל שיהיה פה הגנה נורמלית.
לא פחות ממישהו ברמה של פריים סק או פלאניץ'.
החישובים האלה יעלו להם בשנה הבאה בעוד שחקן שצריך להיפטר ממנו. אין לנו את הלוקסוס לזה. או שיביאו שחקנים עם סיכויי הצלחה גבוהים או שלא יביאו כלום.

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 24 יוני 2026, 09:55
על ידי Shocking4U
לגבי סוגיית המגן השמאלי, הרי שלהוציא את דניאל גולאני שחזר מהשאלה מעירוני טבריה, אין כוונה לצרף מגן שמאלי, אלא להמשיך ולהתרכז בצירוף קשר 10.
???

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 24 יוני 2026, 10:13
על ידי lemmacantor
שיתירו כבר את החוזה עם פדראו ונהואל. גם ככה שחר שורף כסף ולא אכפת לו. גם שיתכוננו לתביעה אפשרית מצד פדראו, כי פשוט הרסנו לו את הקריירה.

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 24 יוני 2026, 10:16
על ידי Apoc
אפשר להקפיא את פדראו אבל הוא עלול להיפצע בהליך ההפשרה אחר כך

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 24 יוני 2026, 11:27
על ידי Kandaurov
אז באלקר בדרך לחתום אה? מעניין מי יהיה המחליף שלו לקראת סוף חלון העברות.

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 24 יוני 2026, 12:09
על ידי HaifaWave
גולדשטיין מפרסם חוזה של שלוש שנים לבלקר. מביאים שחקן עם סימן שאלה גדול שמרחף מעליו לחוזה לשלוש שנים. מה שנקרא, לומדים כאן מטעויות...

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 25 יוני 2026, 12:31
על ידי Shocking4U
התחילו עם ה״בכר מרוצה מהסגל״
מביך

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 25 יוני 2026, 12:43
על ידי DelPiero
Shocking4U כתב: 25 יוני 2026, 12:31 התחילו עם ה״בכר מרוצה מהסגל״
מביך
"המאמן פעיל ודומיננטי באימונים בכרמל"

מזכיר לי את היש לו הליכה של שחקן

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 25 יוני 2026, 13:13
על ידי lemmacantor
פרופגנדה של תקופה שחורה. הכל לפי הספר.

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 25 יוני 2026, 14:22
על ידי Adi81
כאילו כתבו את הספר של תקופות הכישלון ועוברים סעיף אחרי סעיף

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 25 יוני 2026, 14:42
על ידי greenguy
הם כאלה חסרי מושג
הם בונים על פאקינג ירין לוי שיציל את המולדת כאילו מי הוא

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 25 יוני 2026, 16:27
על ידי רק מכבי
מה שיפה אצל גולדשטיין שהוא נשאר עקבי בחירטוטים שלו.
יגאל, זה מביך:

תמונה






תמונה

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 25 יוני 2026, 18:01
על ידי Shocking4U
רז אמיר טוען שהצהבת ילכו על דין דוד.
אני מאמין שהוא ילך לשם אבל ככה או ככה אנחנו צריכים להתחרות עליו ולא פשוט לקבל את זה בהכנעה

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 25 יוני 2026, 18:28
על ידי רק מכבי
Shocking4U כתב: 25 יוני 2026, 18:01 רז אמיר טוען שהצהבת ילכו על דין דוד.
אני מאמין שהוא ילך לשם אבל ככה או ככה אנחנו צריכים להתחרות עליו ולא פשוט לקבל את זה בהכנעה
הוא לא מתכוון לחזור לארץ בקיץ הזה. זה לא רלוונטי.

בלי קשר, הוא עושה 700 אלף יורו ביפן. אף קבוצה בארץ לא תתקרב למספרים האלה.

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 25 יוני 2026, 18:45
על ידי tago064
רק מכבי כתב: 25 יוני 2026, 18:28
Shocking4U כתב: 25 יוני 2026, 18:01 רז אמיר טוען שהצהבת ילכו על דין דוד.
אני מאמין שהוא ילך לשם אבל ככה או ככה אנחנו צריכים להתחרות עליו ולא פשוט לקבל את זה בהכנעה
הוא לא מתכוון לחזור לארץ בקיץ הזה. זה לא רלוונטי.

בלי קשר, הוא עושה 700 אלף יורו ביפן. אף קבוצה בארץ לא תתקרב למספרים האלה.
הצהבת עכשיו חתמו עם דור פרץ על 520 אלף יורו לעונה, אז למה שלא ישלמו לו נניח 600 לעונה? חוץ מזה היה כאן מישהו שטען שהם גם לא משלמים כבר סכומים כאלה והתברר שזה לא נכון. מה שכן נכון, זה שאנחנו כבר לא משלמים לישראלים סכומים כאלה כי אנחנו כבר לא מצליחים להחתים ישראלים בכירים. מי היה האחרון שחתם כאן? דיא סבע? גם אותו רצו לשחרר בגלל הסכום הגבוה שהוא מרוויח. שום דבר לא מקצועי אצלנו

בלי קשר אני לא מחזיק מדין דוד ועם החלק הקדמי שלנו הוא יהיה יותר חלש מאשר היה בעונה שעברה. זה לא מלמד שעושה גול ממצב וחצי

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 25 יוני 2026, 18:53
על ידי KevinDurant
tago064 כתב: 25 יוני 2026, 18:45
רק מכבי כתב: 25 יוני 2026, 18:28
Shocking4U כתב: 25 יוני 2026, 18:01 רז אמיר טוען שהצהבת ילכו על דין דוד.
אני מאמין שהוא ילך לשם אבל ככה או ככה אנחנו צריכים להתחרות עליו ולא פשוט לקבל את זה בהכנעה
הוא לא מתכוון לחזור לארץ בקיץ הזה. זה לא רלוונטי.

בלי קשר, הוא עושה 700 אלף יורו ביפן. אף קבוצה בארץ לא תתקרב למספרים האלה.
הצהבת עכשיו חתמו עם דור פרץ על 520 אלף יורו לעונה, אז למה שלא ישלמו לו נניח 600 לעונה? חוץ מזה היה כאן מישהו שטען שהם גם לא משלמים כבר סכומים כאלה והתברר שזה לא נכון. מה שכן נכון, זה שאנחנו כבר לא משלמים לישראלים סכומים כאלה כי אנחנו כבר לא מצליחים להחתים ישראלים בכירים. מי היה האחרון שחתם כאן? דיא סבע? גם אותו רצו לשחרר בגלל הסכום הגבוה שהוא מרוויח. שום דבר לא מקצועי אצלנו

בלי קשר אני לא מחזיק מדין דוד ועם החלק הקדמי שלנו הוא יהיה יותר חלש מאשר היה בעונה שעברה. זה לא מלמד שעושה גול ממצב וחצי
נראה לך שאחרי כל הסוגה שהייתה שם עם דור פרץ חצי שנה עד שהסכימו לתת לו 500 הם יתנו לדין דוד 600?

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 25 יוני 2026, 21:55
על ידי Smile
KevinDurant כתב: 25 יוני 2026, 18:53
tago064 כתב: 25 יוני 2026, 18:45
רק מכבי כתב: 25 יוני 2026, 18:28

הוא לא מתכוון לחזור לארץ בקיץ הזה. זה לא רלוונטי.

בלי קשר, הוא עושה 700 אלף יורו ביפן. אף קבוצה בארץ לא תתקרב למספרים האלה.
הצהבת עכשיו חתמו עם דור פרץ על 520 אלף יורו לעונה, אז למה שלא ישלמו לו נניח 600 לעונה? חוץ מזה היה כאן מישהו שטען שהם גם לא משלמים כבר סכומים כאלה והתברר שזה לא נכון. מה שכן נכון, זה שאנחנו כבר לא משלמים לישראלים סכומים כאלה כי אנחנו כבר לא מצליחים להחתים ישראלים בכירים. מי היה האחרון שחתם כאן? דיא סבע? גם אותו רצו לשחרר בגלל הסכום הגבוה שהוא מרוויח. שום דבר לא מקצועי אצלנו

בלי קשר אני לא מחזיק מדין דוד ועם החלק הקדמי שלנו הוא יהיה יותר חלש מאשר היה בעונה שעברה. זה לא מלמד שעושה גול ממצב וחצי
נראה לך שאחרי כל הסוגה שהייתה שם עם דור פרץ חצי שנה עד שהסכימו לתת לו 500 הם יתנו לדין דוד 600?
זה היה סתם משחקי מו"מ
אחרי שהבינו שיש לו הצעות רציניות וכנראה גם לא מצאו איזה מחליף ברמה הציעו לו חוזה כמו שהוא רצה.

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 25 יוני 2026, 22:31
על ידי Shocking4U
גם אם יציעו לו 450 אלף לעונה בחוזה ל-3 שנים עם אופציה זה יהיה משמעותית יותר ממה שהוא הרוויח פה

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 25 יוני 2026, 23:27
על ידי greenguy
מקווה מאוד שדין לא רוצה לחזור
אני לעומת מה שחושבים פה חושב שהוא חלוץ ישראלי מצויין

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 26 יוני 2026, 14:46
על ידי KevinDurant
לא ראיתי אותו מספיק אבל נניח שחקן כמו סאנה גומס שלא רצה להישאר בהפועל חיפה, בחוזה לעונה עם אופציה בסביבות ה200 אלף יורו, לא חותם פה?

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 26 יוני 2026, 15:42
על ידי tago064
KevinDurant כתב: אתמול, 14:46 לא ראיתי אותו מספיק אבל נניח שחקן כמו סאנה גומס שלא רצה להישאר בהפועל חיפה, בחוזה לעונה עם אופציה בסביבות ה200 אלף יורו, לא חותם פה?
לפי מה שאני מבין הוא בכלל לא רצה להישאר בארץ. חוץ מזה, מה ראית ממנו בשנה האחרונה חוץ מלנעוץ את הפקקים בחזה של בטאי באחד האדומים הכי מכוערים שראיתי בשנים האחרונות?

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 26 יוני 2026, 16:06
על ידי KevinDurant
tago064 כתב: אתמול, 15:42
KevinDurant כתב: אתמול, 14:46 לא ראיתי אותו מספיק אבל נניח שחקן כמו סאנה גומס שלא רצה להישאר בהפועל חיפה, בחוזה לעונה עם אופציה בסביבות ה200 אלף יורו, לא חותם פה?
לפי מה שאני מבין הוא בכלל לא רצה להישאר בארץ. חוץ מזה, מה ראית ממנו בשנה האחרונה חוץ מלנעוץ את הפקקים בחזה של בטאי באחד האדומים הכי מכוערים שראיתי בשנים האחרונות?
לא אמרתי ראיתי ממנו משהו. אבל אם לא רוצים להביא מגן שמאלי "בכיר" כי הם חושבים שקורנו ופיינגזיכט יחזרו לקראת עונה הבאה, כזה מסובך למצוא מגן שמאלי נורמלי בחוזה לעונה עם אופציה או בהשאלה עם אופציה כדי שלא נישאר חשופים?

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 26 יוני 2026, 18:29
על ידי tago064
KevinDurant כתב: אתמול, 16:06
tago064 כתב: אתמול, 15:42
KevinDurant כתב: אתמול, 14:46 לא ראיתי אותו מספיק אבל נניח שחקן כמו סאנה גומס שלא רצה להישאר בהפועל חיפה, בחוזה לעונה עם אופציה בסביבות ה200 אלף יורו, לא חותם פה?
לפי מה שאני מבין הוא בכלל לא רצה להישאר בארץ. חוץ מזה, מה ראית ממנו בשנה האחרונה חוץ מלנעוץ את הפקקים בחזה של בטאי באחד האדומים הכי מכוערים שראיתי בשנים האחרונות?
לא אמרתי ראיתי ממנו משהו. אבל אם לא רוצים להביא מגן שמאלי "בכיר" כי הם חושבים שקורנו ופיינגזיכט יחזרו לקראת עונה הבאה, כזה מסובך למצוא מגן שמאלי נורמלי בחוזה לעונה עם אופציה או בהשאלה עם אופציה כדי שלא נישאר חשופים?
הם לא רוצים, מבחינתם גולאני וסייף זה מספיק עד שקורנו יחזור, אני לא חושב שזה נכון, אבל אפשרי אם בכנף שמאל יהיה שחקן ברמה ולא חורה. יש לנו בעיות יותר חמורות ב-10 ובכנפיים מאשר בעמדת המגן השמאלי, זו דעתי לפחות

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 26 יוני 2026, 19:01
על ידי DelPiero
מה יהיה