מנואל "בני" בנסון - נושא רשמי

ירוק רפואי
שחקן העונה
הודעות: 1271
הצטרף: 23 יוני 2022, 14:58
הודה ל־: 10 פעמים
קיבל תודה: 43 פעמים

Re: מנואל "בני" בנסון - נושא רשמי

שליחה על ידי ירוק רפואי »

עוד קורבן של דרור שמשון
בלי קשר הוא לא מספיק טוב
NOSFERATU ZODD
אלוף המדינה
הודעות: 2783
הצטרף: 04 יוני 2022, 13:02
הודה ל־: 3 פעמים
קיבל תודה: 20 פעמים

Re: מנואל "בני" בנסון - נושא רשמי

שליחה על ידי NOSFERATU ZODD »

צריך לחתוך.
סמל אישי של משתמש
Shocking4U
מנהל הבורד
הודעות: 20205
הצטרף: 23 אפריל 2022, 17:22
הודה ל־: 29 פעמים
קיבל תודה: 254 פעמים

Re: מנואל "בני" בנסון - נושא רשמי

שליחה על ידי Shocking4U »

נהואל 2.0 רק אפילו פחות כשיר ויותר פציע
סמל אישי של משתמש
MH13 TILL I DIE
קפטן ירוק
הודעות: 2325
הצטרף: 25 אפריל 2022, 00:37
הודה ל־: 4 פעמים
קיבל תודה: 37 פעמים

Re: מנואל "בני" בנסון - נושא רשמי

שליחה על ידי MH13 TILL I DIE »

שחקן שהיה ברמות האלה לא סתם בא לישראל
#רק_מכבי
Make JUNGLE great again! סמנופף
גם אם נשלוט איתך בליגה, גם אם נזכה איתך בצ'מפיונס...
יענק'לך!
HaifaWave
חבר בבורד
הודעות: 6550
הצטרף: 01 אוגוסט 2022, 19:26
הודה ל־: 134 פעמים
קיבל תודה: 96 פעמים

Re: מנואל "בני" בנסון - נושא רשמי

שליחה על ידי HaifaWave »

מתאמן בצד לפי בן דור.
סמל אישי של משתמש
KevinDurant
חבר בבורד
הודעות: 8348
הצטרף: 25 אפריל 2022, 15:23
הודה ל־: 432 פעמים
קיבל תודה: 260 פעמים

Re: מנואל "בני" בנסון - נושא רשמי

שליחה על ידי KevinDurant »

HaifaWave כתב: היום, 15:04 מתאמן בצד לפי בן דור.
לא מפתיע אותי בכלל.

צריך לזכור שסיימנו את העונה שבסביבות מאי ראינו פציעות של שטייפמן, אמיר, פדראו, עלי (אאלט), דון, סייף, קאני, בנסון, גרימברג (ואני לא מדבר על פיינגזיכט וקורנו)

אני לא אופתע אם תכף נשמע על עוד שחקן שמתאמן בצד וכו
שלח תגובה