דף 4 מתוך 4

Re: מנואל "בני" בנסון - נושא רשמי

נשלח: 07 מאי 2026, 08:34
על ידי ירוק רפואי
עוד קורבן של דרור שמשון
בלי קשר הוא לא מספיק טוב

Re: מנואל "בני" בנסון - נושא רשמי

נשלח: 08 מאי 2026, 11:50
על ידי NOSFERATU ZODD
צריך לחתוך.

Re: מנואל "בני" בנסון - נושא רשמי

נשלח: 08 מאי 2026, 12:34
על ידי Shocking4U
נהואל 2.0 רק אפילו פחות כשיר ויותר פציע

Re: מנואל "בני" בנסון - נושא רשמי

נשלח: 10 מאי 2026, 07:42
על ידי MH13 TILL I DIE
שחקן שהיה ברמות האלה לא סתם בא לישראל

Re: מנואל "בני" בנסון - נושא רשמי

נשלח: 27 יוני 2026, 15:04
על ידי HaifaWave
מתאמן בצד לפי בן דור.

Re: מנואל "בני" בנסון - נושא רשמי

נשלח: 27 יוני 2026, 15:46
על ידי KevinDurant
HaifaWave כתב: היום, 15:04 מתאמן בצד לפי בן דור.
לא מפתיע אותי בכלל.

צריך לזכור שסיימנו את העונה שבסביבות מאי ראינו פציעות של שטייפמן, אמיר, פדראו, עלי (אאלט), דון, סייף, קאני, בנסון, גרימברג (ואני לא מדבר על פיינגזיכט וקורנו)

אני לא אופתע אם תכף נשמע על עוד שחקן שמתאמן בצד וכו