דף 1 מתוך 3

שלב הבתים - נושא רשמי

נשלח: 12 יוני 2026, 19:04
על ידי רק מכבי
שלב הבתים - או שאתה רק מחכה שהוא ייגמר ויגיע הנוק-אאוט, או שאתה חושב שזה השלב הכי טוב בטורניר.

בית | נבחרות
א'| מקסיקו · דרום אפריקה · קוריאה הדרומית · צ'כיה
ב'| קנדה · בוסניה והרצגובינה · קטאר · שווייץ
ג'| ברזיל · מרוקו · האיטי · סקוטלנד
ד'| ארצות הברית · פרגוואי · אוסטרליה · טורקיה
ה'| גרמניה · קוראסאו · חוף השנהב · אקוודור
ו'| הולנד · יפן · שוודיה · טוניסיה
ז'| בלגיה · מצרים · איראן · ניו זילנד
ח'| ספרד · כף ורדה · ערב הסעודית · אורוגוואי
ט'| צרפת · סנגל · עיראק · נורווגיה
י'| ארגנטינה · אלג'יריה · אוסטריה · ירדן
י"א| פורטוגל · קונגו הדמוקרטית · אוזבקיסטן · קולומביה
י"ב| אנגליה · קרואטיה · גאנה · פנמה

Re: שלה הבתים - נושא רשמי

נשלח: 12 יוני 2026, 19:08
על ידי רק מכבי
בית א' נפתח עם ניצחון של מקסיקו על דרום אפריקה ביכולת בינונית, וניצחון דרמטי של דרום קוריאה על צ'כיה.

בית ב נכנס הערב לעניינים:
קנדה vs בוסניה (22:00)

גם בית ג' והמארחת ארה"ב נכנס למצבת המשחקים.

ארה"ב vs פרגוואי (04:00)

Re: שלה הבתים - נושא רשמי

נשלח: 12 יוני 2026, 20:46
על ידי hezildo
הפעם שלב הבתים ממש משעמם, 32 מתוך 48 נבחרות עולות לשלב הבא, אין מתח ויש הרבה נבחרות קטנות וחלשות.
גם אין בית מוות.

Re: שלה הבתים - נושא רשמי

נשלח: 13 יוני 2026, 01:23
על ידי כובע קש
ההפסקת שתייה הממוצאת הזאת הולכת ללוות אותנו כל הטורניר?

Re: שלה הבתים - נושא רשמי

נשלח: 13 יוני 2026, 08:26
על ידי adoram
כובע קש כתב: 13 יוני 2026, 01:23 ההפסקת שתייה הממוצאת הזאת הולכת ללוות אותנו כל הטורניר?
כן, זה בעיקר בשביל עוד הכנסות מפרסומות.

Re: שלה הבתים - נושא רשמי

נשלח: 13 יוני 2026, 14:08
על ידי lemmacantor
לאמריקאים/קנדים ובטח לפיפ"א לא באמת אכפת מכדורגל.

Re: שלה הבתים - נושא רשמי

נשלח: 14 יוני 2026, 00:03
על ידי lemmacantor
קיסריה צוהלת.

Re: שלה הבתים - נושא רשמי

נשלח: 14 יוני 2026, 00:06
על ידי Apoc
שווצרים עם משחק קלאסי של מכבי חיפה או נבחרת ישראל

Re: שלה הבתים - נושא רשמי

נשלח: 14 יוני 2026, 00:35
על ידי רק מכבי
מסוקרן מאוד לראות את ברזיל ואנצ'לוטי.

אם יש מישהו שיכול לקחת את ברזיל ולעשות איתה משהו זה דון קרלו.

Re: שלה הבתים - נושא רשמי

נשלח: 14 יוני 2026, 01:59
על ידי כובע קש
מחצית נוראית של ברזיל.
אני הימרתי עליהם כאכזבת הטורניר אבל לא ציפיתי מהם ליכולת עד כדי כך חלשה

Re: שלה הבתים - נושא רשמי

נשלח: 14 יוני 2026, 03:03
על ידי Smile
מרוקו נבחרת טובה
הגיעו לחצי במונדיאל הקודם

Re: שלה הבתים - נושא רשמי

נשלח: 14 יוני 2026, 03:06
על ידי רק מכבי
מרוקו נבחרת מצוינת. מאוד מאומנת.

ברזיל במשחק לא טוב. אמנם לא מופקרים בהגנה כמו בעבר, אבל חוסר סדר בהתקפה ובלאגן גדול.

Re: שלה הבתים - נושא רשמי

נשלח: 14 יוני 2026, 06:01
על ידי רק מכבי
אין נבחרות מאוסות כמו סקוטלנד שגם גנבה בפוקס את העלייה על חשבון דנמרק.

האיטי שיחקה הרבה יותר טוב מסקוטלנד שגנבה ניצחון.

פיירו במשחק לא רע. החמיץ מצב קורץ.

Re: שלה הבתים - נושא רשמי

נשלח: 14 יוני 2026, 21:53
על ידי lemmacantor
קורסאו ברמה של ברזיל

Re: שלה הבתים - נושא רשמי

נשלח: 14 יוני 2026, 23:08
על ידי רק מכבי
הולנד אהובתי נכנסת למשחקים במשחק מסקרן מול יפן.
הימור: זה הולך להיות המשחק הכי טוב בטורניר עד כה.

Re: שלה הבתים - נושא רשמי

נשלח: 14 יוני 2026, 23:23
על ידי Shocking4U
פציעה בצד אם אדבוקט ממשיך לשחק 4-3-1-2 יהיה קשה לקנג׳י לקבל דקות

Re: שלה הבתים - נושא רשמי

נשלח: 15 יוני 2026, 01:09
על ידי רק מכבי
רק מכבי כתב: 14 יוני 2026, 23:08 הולנד אהובתי נכנסת למשחקים במשחק מסקרן מול יפן.
הימור: זה הולך להיות המשחק הכי טוב בטורניר עד כה.
ההימור הסתמן כנכון.

משחק מצוין (בעיקר מחצית שנייה). וקומאן כמו קומאן - התנהג בלוזריות והזמין את השוויון.

Re: שלה הבתים - נושא רשמי

נשלח: 15 יוני 2026, 04:10
על ידי רק מכבי
ניצחון חשוב של חוף השנהב בדקה ה-90 על אקוואדור משער של דיאלו המצוין.

מה שבלט במשחק בעיקר זאת הפרשנות של לירן שטראובר. האיש פשוט חסר מושג ברמות קיצוניות. לא מכיר שמות של שחקנים. יורק שטויות מהפה. לא רק שלא תורם אלא מזיק לשידור.
מרגישים שאפילו שרון ניסים שמשדר איתו סובל כל דקה.
הכי גרוע ששמעתי המון זמן.

Re: שלה הבתים - נושא רשמי

נשלח: 15 יוני 2026, 12:25
על ידי adoram
רק מכבי כתב: 15 יוני 2026, 01:09
רק מכבי כתב: 14 יוני 2026, 23:08 הולנד אהובתי נכנסת למשחקים במשחק מסקרן מול יפן.
הימור: זה הולך להיות המשחק הכי טוב בטורניר עד כה.
ההימור הסתמן כנכון.

משחק מצוין (בעיקר מחצית שנייה). וקומאן כמו קומאן - התנהג בלוזריות והזמין את השוויון.
מאמן הולנדי שמכניס בלם שלישי כדי לגרד ניצחון מול יפן.. ובסוף לא מצליח לו.
זה פשוט נוגד את כל ההיסטוריה והדנ"א של הכדורגל ההולנדי.

Re: שלה הבתים - נושא רשמי

נשלח: 15 יוני 2026, 17:59
על ידי lemmacantor
מעניין אם בעונה הקרובה מכבי חיפה תחקה את ההתנהלות של ההתאחדות התוניסאית.

Re: שלה הבתים - נושא רשמי

נשלח: 15 יוני 2026, 20:02
על ידי hezildo
lemmacantor כתב: 15 יוני 2026, 17:59 מעניין אם בעונה הקרובה מכבי חיפה תחקה את ההתנהלות של ההתאחדות התוניסאית.
מה הם עשו?

Re: שלה הבתים - נושא רשמי

נשלח: 15 יוני 2026, 20:02
על ידי hezildo
איזה משעממים ספרד האלה, חבל שהימרתי עליהם כזוכה.

Re: שלה הבתים - נושא רשמי

נשלח: 15 יוני 2026, 20:52
על ידי lemmacantor
hezildo כתב: 15 יוני 2026, 20:02
lemmacantor כתב: 15 יוני 2026, 17:59 מעניין אם בעונה הקרובה מכבי חיפה תחקה את ההתנהלות של ההתאחדות התוניסאית.
מה הם עשו?
פיטרו את המאמן אחרי המחזור הראשןן

Re: שלה הבתים - נושא רשמי

נשלח: 15 יוני 2026, 20:58
על ידי hezildo
lemmacantor כתב: 15 יוני 2026, 20:52
hezildo כתב: 15 יוני 2026, 20:02
lemmacantor כתב: 15 יוני 2026, 17:59 מעניין אם בעונה הקרובה מכבי חיפה תחקה את ההתנהלות של ההתאחדות התוניסאית.
מה הם עשו?
פיטרו את המאמן אחרי המחזור הראשןן
סצוחק

Re: שלב הבתים - נושא רשמי

נשלח: 15 יוני 2026, 20:58
על ידי hezildo
לה רוחב

Re: שלב הבתים - נושא רשמי

נשלח: 15 יוני 2026, 21:09
על ידי כובע קש
היו להם מספיק מצבים כדי לנצח, הבעיה שאין להם חלוץ מספיק טוב ובלי ימאל וויליאמס אין להם יותר מידי מה למכור בהתקפה

Re: שלב הבתים - נושא רשמי

נשלח: 15 יוני 2026, 21:12
על ידי רק מכבי
הם עוד ישתפרו בהמשך הטורניר בהרכב מלא. אבל הם לא נבחרת כזאת טובה כמו שמציירים ומאדירים אותם.
נבחרת ספרדית טיפוסית.

Re: שלב הבתים - נושא רשמי

נשלח: 15 יוני 2026, 22:27
על ידי MH13 TILL I DIE
אם יש סיבה שהם יזכו זה רק הואקום של כל השאר

Re: שלב הבתים - נושא רשמי

נשלח: 16 יוני 2026, 02:36
על ידי Smile
עד כה משחקים די משעממים להוציא משחק או שניים.

Re: שלב הבתים - נושא רשמי

נשלח: 16 יוני 2026, 02:48
על ידי רק מכבי
יש מעבר דורות בהרבה נבחרות פייבוריטיות, וזה מאפשר לנבחרות ''קטנות'' לעשות תוצאות כביכול מפתיעות.
זה בלט במשחקים של בלגיה ואורוגוואי. מניח שנראה את זה עוד בהמשך הטורניר.

Smile כתב: 16 יוני 2026, 02:36 עד כה משחקים די משעממים להוציא משחק או שניים.
זה המחיר של הגדלת הנבחרות.
אגב, באופן שיטתי - המחזור הראשון לרוב פחות טוב מהמשך שלב הבתים. נקווה שגם הפעם.