אלעד אמיר - נושא רשמי

סמל אישי של משתמש
רק מכבי
סמל ירוק
הודעות: 5848
הצטרף: 29 מאי 2023, 14:45
הודה ל־: 121 פעמים
קיבל תודה: 455 פעמים

Re: אלעד אמיר - נושא רשמי

שליחה על ידי רק מכבי »

לצערי עושה רושם שחזר מוקדם מידי.
וגם על הצוות המקצועי שהיה צריך לנהל לו דקות בצורה יותר טובה, ולא לזרוק אותו תוך כמה ימים למשחקים עצימים.
זה היה היה המשחק הרביעי שהוא פותח בהרכב תוך 12 יום.
חוסר אחריות של כל הצוות.

החלמה מהירה ילד.
HaifaWave
חבר בבורד
הודעות: 6550
הצטרף: 01 אוגוסט 2022, 19:26
הודה ל־: 134 פעמים
קיבל תודה: 96 פעמים

Re: אלעד אמיר - נושא רשמי

שליחה על ידי HaifaWave »

אם הייתי שחקן כדורגל פעיל לא הייתי מתקרב למועדון הזה גם אם היו מציעים לי פי 5 שכר
greenguy
מכונת תארים
הודעות: 3308
הצטרף: 03 מאי 2022, 18:25
הודה ל־: 97 פעמים
קיבל תודה: 40 פעמים

Re: אלעד אמיר - נושא רשמי

שליחה על ידי greenguy »

ביש מזל אני מאוד אוהב אותו ואת האופי שלו,אם לא יהיה פריכית יכול לצאת ממנו שחקן גדול. מאז שהוא חזר אנחנו נראים טוב יותר זה לא מקרי
ברק.י
אגדה ירוקה
הודעות: 4231
הצטרף: 06 מאי 2022, 15:24
הודה ל־: 232 פעמים
קיבל תודה: 53 פעמים

Re: אלעד אמיר - נושא רשמי

שליחה על ידי ברק.י »

greenguy כתב: 07 מאי 2026, 08:31 ביש מזל אני מאוד אוהב אותו ואת האופי שלו,אם לא יהיה פריכית יכול לצאת ממנו שחקן גדול. מאז שהוא חזר אנחנו נראים טוב יותר זה לא מקרי
לתפיסתי, אנחנו נראים איתו טוב יותר משתי סיבות:
מקצועית - הוא אחד הבלמים הכי טכניים שהיו פה בעונות האחרונות ובקבוצה שמתקשה להניע כדור יש לו ערך משמעותי מאד
טקטית - ההגנה עומדת נמוך ומסודר יותר איתו, מאשר עם סק שמתפזר ומביא את בכר לדחוף את כולם גבוה.
סמל אישי של משתמש
רק מכבי
סמל ירוק
הודעות: 5848
הצטרף: 29 מאי 2023, 14:45
הודה ל־: 121 פעמים
קיבל תודה: 455 פעמים

Re: אלעד אמיר - נושא רשמי

שליחה על ידי רק מכבי »

greenguy כתב: 07 מאי 2026, 08:31 ביש מזל אני מאוד אוהב אותו ואת האופי שלו,אם לא יהיה פריכית יכול לצאת ממנו שחקן גדול. מאז שהוא חזר אנחנו נראים טוב יותר זה לא מקרי
הוא פתח בהרכב בהפסד למכבי ת"א ובתבוסה להפועל ת"א, ככה שלהגיד שמאז שהוא חזר אנחנו נראית טוב יותר זו קצת גניבת דעת.

גם היום בלעדיו ההגנה הייתה בסדר גמור.

לא צריך להפיל על הילד דברים שהוא לא.

כרגע אני לוקח את שטייפמן לפניו. גם בשל הכשירות. אבל גם מקצועית יש לו יתרונות רבים.

מקווה שינוח עכשיו ויעבוד על חיזוק הברך לקראת העונה הבאה.
Daniel123
חבר בבורד
הודעות: 6283
הצטרף: 07 מאי 2022, 18:03
הודה ל־: 12 פעמים
קיבל תודה: 100 פעמים

Re: אלעד אמיר - נושא רשמי

שליחה על ידי Daniel123 »

רק מכבי כתב: 10 מאי 2026, 05:30
greenguy כתב: 07 מאי 2026, 08:31 ביש מזל אני מאוד אוהב אותו ואת האופי שלו,אם לא יהיה פריכית יכול לצאת ממנו שחקן גדול. מאז שהוא חזר אנחנו נראים טוב יותר זה לא מקרי
הוא פתח בהרכב בהפסד למכבי ת"א ובתבוסה להפועל ת"א, ככה שלהגיד שמאז שהוא חזר אנחנו נראית טוב יותר זו קצת גניבת דעת.

גם היום בלעדיו ההגנה הייתה בסדר גמור.

לא צריך להפיל על הילד דברים שהוא לא.

כרגע אני לוקח את שטייפמן לפניו. גם בשל הכשירות. אבל גם מקצועית יש לו יתרונות רבים.

מקווה שינוח עכשיו ויעבוד על חיזוק הברך לקראת העונה הבאה.
נגד מכבי ת"א פתח, שיחק לצד גולדברג הגמור הזה והוא גם חזר בדיוק מפציעה לוקח זמן להתניע מה לעשות ..
ונגד הפועל ת"א הוא שיחק ליד סק אז לא עשינו בזה כלום.
אז כן חד משמעית שהוא פותח בלי סק, ההגנה נראת אחרת.
גם עם שטייפמן אותו הדבר.
ברק.י
אגדה ירוקה
הודעות: 4231
הצטרף: 06 מאי 2022, 15:24
הודה ל־: 232 פעמים
קיבל תודה: 53 פעמים

Re: אלעד אמיר - נושא רשמי

שליחה על ידי ברק.י »

לצערי, אני חושש שאחרי הפציעה הזו, הוא יעבור שיקום במועדון ובינואר 2027 ייצא להשאלה. מקווה שלא יתפספס כמו שקרה עם לנס.
סמל אישי של משתמש
KevinDurant
חבר בבורד
הודעות: 8348
הצטרף: 25 אפריל 2022, 15:23
הודה ל־: 432 פעמים
קיבל תודה: 260 פעמים

Re: אלעד אמיר - נושא רשמי

שליחה על ידי KevinDurant »

ברק.י כתב: 10 מאי 2026, 20:48 לצערי, אני חושש שאחרי הפציעה הזו, הוא יעבור שיקום במועדון ובינואר 2027 ייצא להשאלה. מקווה שלא יתפספס כמו שקרה עם לנס.
לא הוציאו זמן חזרה משוער אבל לפי הודעת המועדון הוא סובל ממתיחה ולא מקרע בברך. אני מאמין שזמן ההחלמה יהיה מצומצם יותר
ברק.י
אגדה ירוקה
הודעות: 4231
הצטרף: 06 מאי 2022, 15:24
הודה ל־: 232 פעמים
קיבל תודה: 53 פעמים

Re: אלעד אמיר - נושא רשמי

שליחה על ידי ברק.י »

KevinDurant כתב: 11 מאי 2026, 09:38
ברק.י כתב: 10 מאי 2026, 20:48 לצערי, אני חושש שאחרי הפציעה הזו, הוא יעבור שיקום במועדון ובינואר 2027 ייצא להשאלה. מקווה שלא יתפספס כמו שקרה עם לנס.
לא הוציאו זמן חזרה משוער אבל לפי הודעת המועדון הוא סובל ממתיחה ולא מקרע בברך. אני מאמין שזמן ההחלמה יהיה מצומצם יותר
כן? אני קראתי שזה קרע, לא זוכר איפה כבר.
סמל אישי של משתמש
רק מכבי
סמל ירוק
הודעות: 5848
הצטרף: 29 מאי 2023, 14:45
הודה ל־: 121 פעמים
קיבל תודה: 455 פעמים

Re: אלעד אמיר - נושא רשמי

שליחה על ידי רק מכבי »

ברק.י כתב: 11 מאי 2026, 15:33
KevinDurant כתב: 11 מאי 2026, 09:38
ברק.י כתב: 10 מאי 2026, 20:48 לצערי, אני חושש שאחרי הפציעה הזו, הוא יעבור שיקום במועדון ובינואר 2027 ייצא להשאלה. מקווה שלא יתפספס כמו שקרה עם לנס.
לא הוציאו זמן חזרה משוער אבל לפי הודעת המועדון הוא סובל ממתיחה ולא מקרע בברך. אני מאמין שזמן ההחלמה יהיה מצומצם יותר
כן? אני קראתי שזה קרע, לא זוכר איפה כבר.
לא קרע.
מתיחה ברצועה.
סמל אישי של משתמש
Kandaurov
מחוזר באירופה
הודעות: 913
הצטרף: 11 ספטמבר 2024, 08:30
הודה ל־: 76 פעמים
קיבל תודה: 47 פעמים

Re: אלעד אמיר - נושא רשמי

שליחה על ידי Kandaurov »

https://www.mhaifafc.com/news/37493
איזה באסה. רק בריאות!
סמל אישי של משתמש
Shocking4U
מנהל הבורד
הודעות: 20205
הצטרף: 23 אפריל 2022, 17:22
הודה ל־: 29 פעמים
קיבל תודה: 254 פעמים

Re: אלעד אמיר - נושא רשמי

שליחה על ידי Shocking4U »

זה מראה שהם מודים בעצמם שהמערך הרפואי של המועדון כושל ולא מסוגל לטפל בשחקן
סמל אישי של משתמש
hezildo
אגדה ירוקה
הודעות: 4543
הצטרף: 25 אפריל 2022, 20:20
הודה ל־: 457 פעמים
קיבל תודה: 68 פעמים

Re: אלעד אמיר - נושא רשמי

שליחה על ידי hezildo »

אני כתבתי כאן שהוא חזר מוקדם מדי מהפציעה הקשה שלו (קרע ברצועות), הצוות הרפואי שלנו פושע.

נ.ב אני מחכה שאלכס יבוא ויאשים את בכר.
הצלחה היא סכנה
סמל אישי של משתמש
Kandaurov
מחוזר באירופה
הודעות: 913
הצטרף: 11 ספטמבר 2024, 08:30
הודה ל־: 76 פעמים
קיבל תודה: 47 פעמים

Re: אלעד אמיר - נושא רשמי

שליחה על ידי Kandaurov »

מניח שלמאמן גם יש חלק בעניין, אבל קודם כל הצוות הרפואי היה צריך לתת ברקס כי באמת החזירו אותו מהר מדי ואינטנסיבי מדי. חובבנים.
HaifaWave
חבר בבורד
הודעות: 6550
הצטרף: 01 אוגוסט 2022, 19:26
הודה ל־: 134 פעמים
קיבל תודה: 96 פעמים

Re: אלעד אמיר - נושא רשמי

שליחה על ידי HaifaWave »

לא מפתיע.
צריך להיות מטומטם כדי לשחק במועדון הזה.
lemmacantor
סמל ירוק
הודעות: 5717
הצטרף: 25 אפריל 2022, 00:13
הודה ל־: 102 פעמים
קיבל תודה: 227 פעמים

Re: אלעד אמיר - נושא רשמי

שליחה על ידי lemmacantor »

hezildo כתב: 23 יוני 2026, 19:37 אני כתבתי כאן שהוא חזר מוקדם מדי מהפציעה הקשה שלו (קרע ברצועות), הצוות הרפואי שלנו פושע.

נ.ב אני מחכה שאלכס יבוא ויאשים את בכר.
אתה בעצמך הרגע חיזקת את טענותי וזה תמיד קורה בקבוצות של בכר.
לדעתי מחזור 5 הוא כבר מאלתר הרכבים. אם עוד יעבוד כאן.
הנה המהפך, הנה המהפך, הנה הממממהההפפפךךךך!
סמל אישי של משתמש
רק מכבי
סמל ירוק
הודעות: 5848
הצטרף: 29 מאי 2023, 14:45
הודה ל־: 121 פעמים
קיבל תודה: 455 פעמים

Re: אלעד אמיר - נושא רשמי

שליחה על ידי רק מכבי »

הכתובת הייתה על הקיר. נמאס מהחלמאים האלה.
כל פעם אותו סיפור.
איך לא קם מישהו אחד בבוקר ואומר. די. מספיק. עד כאן. ומביא לכאן צוות רפואי זר.

טעות על טעות על טעות.
לא משקמים כמו שצריך מהפציעה - - שחקן חוזר מוקדם ונפצע שוב - - לא מטפלים/מאבחנים נכון את הפציעה החדשה - - אחרי חודשיים נזכרים להבין שצריך לטפל בפציעה בצורה אחרת - - ושוב ההיעדרות ממושכת.

נטע, פדראו, אמיר, מוחמד קורנו.
זה ברמת בית כלא.
רק מכבי כתב: 06 מאי 2026, 21:13
כובע קש כתב: 06 מאי 2026, 21:04
רק מכבי כתב: 06 מאי 2026, 20:51 מועדון של מטורפים. הולכים להרוס לילד את הקריירה.
כל פעם אותו סיפור.
אמיר?
אני לא בא להגן על המועדון אבל הוא נפל לא טוב על הברך, לא יודע כמה זה קשור לצוות הרפואי במקרה הזה
אני אסביר:
החזרה המוקדמת מאוד שלו, הפתיעה אותי לחלוטין.
אז הלכתי ודיברתי עם כמה וכמה אנשי מקצוע בהקשר שלו.
שמעתי מהם (פה אחד) שהחזרה שלו מוקדמות מאוד, ולא ברור איך הוא חוזר כל כך מהר(בייחוד שעה שאין באמת על מה להילחם).

אז כן, כמו שהם החזירו את נטע מוקדם מידי והוא נפצע שוב באותו מקום, כמו שהם החזירו את פדראו מוקדם מידי, וכמו עלי מוחמד שגם אותו לפני 2 עונות החזירו מוקדם מידי, והוא החמיר את הקרסול. וכן הלאה עוד הרבה מקרים, הם שוב עושים את זה.

ברור שיש סיכוי לפציעה חוזרת, אבל ככל שתחזק את המקום, הסיכוי לפציעה קטן. ולכן נכון שהוא נפל, אבל לפחות לפי ההבנה שלי יש הבדל בין נפילה כשהשריר במצב מסוים לבין מצב שבו השריר בדרגת "כשירות" אחרת.

ולכן, גם במקרה הזה. מדובר בחוסר אחריות של הצוות הרפואי.

נ. ב. אתם יודעים שהוא חוזר מפציעה קשה, אפשר היה לנהל לו את הדקות. ולא להעמיס 2 משחקים תוך כמה ימים. גם לזה יש משמעות.

דיסקליימר: לא בדקתי את אמיר. וגם מי שדיברתי איתו בתחום לא בדק אותו. ככה שהכל זה מהבנה על סמך מקרי עבר, ומה קורה בדרך כלל בפציעות הללו, תוך התחשבות בגיל וכו'.
ואני גם לא יודע מה הפציעה שלו כרגע. אבל בשורה התחתונה זה מריח כמו עוד החלטה לא טובה וחסרת אחריות של הצוות המקצועי
lemmacantor
סמל ירוק
הודעות: 5717
הצטרף: 25 אפריל 2022, 00:13
הודה ל־: 102 פעמים
קיבל תודה: 227 פעמים

Re: אלעד אמיר - נושא רשמי

שליחה על ידי lemmacantor »

רק מכבי כתב: 24 יוני 2026, 01:18 הכתובת הייתה על הקיר. נמאס מהחלמאים האלה.
כל פעם אותו סיפור.
איך לא קם מישהו אחד בבוקר ואומר. די. מספיק. עד כאן. ומביא לכאן צוות רפואי זר.

טעות על טעות על טעות.
לא משקמים כמו שצריך מהפציעה - - שחקן חוזר מוקדם ונפצע שוב - - לא מטפלים/מאבחנים נכון את הפציעה החדשה - - אחרי חודשיים נזכרים להבין שצריך לטפל בפציעה בצורה אחרת - - ושוב ההיעדרות ממושכת.

נטע, פדראו, אמיר, מוחמד קורנו.
זה ברמת בית כלא.
רק מכבי כתב: 06 מאי 2026, 21:13
כובע קש כתב: 06 מאי 2026, 21:04

אמיר?
אני לא בא להגן על המועדון אבל הוא נפל לא טוב על הברך, לא יודע כמה זה קשור לצוות הרפואי במקרה הזה
אני אסביר:
החזרה המוקדמת מאוד שלו, הפתיעה אותי לחלוטין.
אז הלכתי ודיברתי עם כמה וכמה אנשי מקצוע בהקשר שלו.
שמעתי מהם (פה אחד) שהחזרה שלו מוקדמות מאוד, ולא ברור איך הוא חוזר כל כך מהר(בייחוד שעה שאין באמת על מה להילחם).

אז כן, כמו שהם החזירו את נטע מוקדם מידי והוא נפצע שוב באותו מקום, כמו שהם החזירו את פדראו מוקדם מידי, וכמו עלי מוחמד שגם אותו לפני 2 עונות החזירו מוקדם מידי, והוא החמיר את הקרסול. וכן הלאה עוד הרבה מקרים, הם שוב עושים את זה.

ברור שיש סיכוי לפציעה חוזרת, אבל ככל שתחזק את המקום, הסיכוי לפציעה קטן. ולכן נכון שהוא נפל, אבל לפחות לפי ההבנה שלי יש הבדל בין נפילה כשהשריר במצב מסוים לבין מצב שבו השריר בדרגת "כשירות" אחרת.

ולכן, גם במקרה הזה. מדובר בחוסר אחריות של הצוות הרפואי.

נ. ב. אתם יודעים שהוא חוזר מפציעה קשה, אפשר היה לנהל לו את הדקות. ולא להעמיס 2 משחקים תוך כמה ימים. גם לזה יש משמעות.

דיסקליימר: לא בדקתי את אמיר. וגם מי שדיברתי איתו בתחום לא בדק אותו. ככה שהכל זה מהבנה על סמך מקרי עבר, ומה קורה בדרך כלל בפציעות הללו, תוך התחשבות בגיל וכו'.
ואני גם לא יודע מה הפציעה שלו כרגע. אבל בשורה התחתונה זה מריח כמו עוד החלטה לא טובה וחסרת אחריות של הצוות המקצועי
כי מכבי חיפה לא עסק. אם הייתה כזה, העניין מזמן היה מטופל.
הנה המהפך, הנה המהפך, הנה הממממהההפפפךךךך!
סמל אישי של משתמש
Kandaurov
מחוזר באירופה
הודעות: 913
הצטרף: 11 ספטמבר 2024, 08:30
הודה ל־: 76 פעמים
קיבל תודה: 47 פעמים

Re: אלעד אמיר - נושא רשמי

שליחה על ידי Kandaurov »

עושה רושם שיחמיץ את העונה הנוכחית או את רוב העונה.
סמל אישי של משתמש
רק מכבי
סמל ירוק
הודעות: 5848
הצטרף: 29 מאי 2023, 14:45
הודה ל־: 121 פעמים
קיבל תודה: 455 פעמים

Re: אלעד אמיר - נושא רשמי

שליחה על ידי רק מכבי »

lemmacantor
סמל ירוק
הודעות: 5717
הצטרף: 25 אפריל 2022, 00:13
הודה ל־: 102 פעמים
קיבל תודה: 227 פעמים

Re: אלעד אמיר - נושא רשמי

שליחה על ידי lemmacantor »

lemmacantor כתב: 24 יוני 2026, 09:19
רק מכבי כתב: 24 יוני 2026, 01:18 הכתובת הייתה על הקיר. נמאס מהחלמאים האלה.
כל פעם אותו סיפור.
איך לא קם מישהו אחד בבוקר ואומר. די. מספיק. עד כאן. ומביא לכאן צוות רפואי זר.

טעות על טעות על טעות.
לא משקמים כמו שצריך מהפציעה - - שחקן חוזר מוקדם ונפצע שוב - - לא מטפלים/מאבחנים נכון את הפציעה החדשה - - אחרי חודשיים נזכרים להבין שצריך לטפל בפציעה בצורה אחרת - - ושוב ההיעדרות ממושכת.

נטע, פדראו, אמיר, מוחמד קורנו.
זה ברמת בית כלא.
רק מכבי כתב: 06 מאי 2026, 21:13

אני אסביר:
החזרה המוקדמת מאוד שלו, הפתיעה אותי לחלוטין.
אז הלכתי ודיברתי עם כמה וכמה אנשי מקצוע בהקשר שלו.
שמעתי מהם (פה אחד) שהחזרה שלו מוקדמות מאוד, ולא ברור איך הוא חוזר כל כך מהר(בייחוד שעה שאין באמת על מה להילחם).

אז כן, כמו שהם החזירו את נטע מוקדם מידי והוא נפצע שוב באותו מקום, כמו שהם החזירו את פדראו מוקדם מידי, וכמו עלי מוחמד שגם אותו לפני 2 עונות החזירו מוקדם מידי, והוא החמיר את הקרסול. וכן הלאה עוד הרבה מקרים, הם שוב עושים את זה.

ברור שיש סיכוי לפציעה חוזרת, אבל ככל שתחזק את המקום, הסיכוי לפציעה קטן. ולכן נכון שהוא נפל, אבל לפחות לפי ההבנה שלי יש הבדל בין נפילה כשהשריר במצב מסוים לבין מצב שבו השריר בדרגת "כשירות" אחרת.

ולכן, גם במקרה הזה. מדובר בחוסר אחריות של הצוות הרפואי.

נ. ב. אתם יודעים שהוא חוזר מפציעה קשה, אפשר היה לנהל לו את הדקות. ולא להעמיס 2 משחקים תוך כמה ימים. גם לזה יש משמעות.

דיסקליימר: לא בדקתי את אמיר. וגם מי שדיברתי איתו בתחום לא בדק אותו. ככה שהכל זה מהבנה על סמך מקרי עבר, ומה קורה בדרך כלל בפציעות הללו, תוך התחשבות בגיל וכו'.
ואני גם לא יודע מה הפציעה שלו כרגע. אבל בשורה התחתונה זה מריח כמו עוד החלטה לא טובה וחסרת אחריות של הצוות המקצועי

כי מכבי חיפה לא עסק. אם הייתה כזה, העניין מזמן היה מטופל.
הנה המהפך, הנה המהפך, הנה הממממהההפפפךךךך!
סמל אישי של משתמש
hezildo
אגדה ירוקה
הודעות: 4543
הצטרף: 25 אפריל 2022, 20:20
הודה ל־: 457 פעמים
קיבל תודה: 68 פעמים

Re: אלעד אמיר - נושא רשמי

שליחה על ידי hezildo »

lemmacantor כתב: 24 יוני 2026, 01:15
hezildo כתב: 23 יוני 2026, 19:37 אני כתבתי כאן שהוא חזר מוקדם מדי מהפציעה הקשה שלו (קרע ברצועות), הצוות הרפואי שלנו פושע.

נ.ב אני מחכה שאלכס יבוא ויאשים את בכר.
אתה בעצמך הרגע חיזקת את טענותי וזה תמיד קורה בקבוצות של בכר.
לדעתי מחזור 5 הוא כבר מאלתר הרכבים. אם עוד יעבוד כאן.
לא, זה לא תמיד קורה בקבוצות של בכר, אתה ממציא דברים שיתאימו לאג'נדה שלך. כבר הוכחתי שטעית לגבי כמות הפציעות
בעונת 23 בפגרה של ליגת האלופות, אבל אתה ממשיך לקשקש.

המאמן לא אשם שהצוות הרפואי אומר לו שהשחקן כשיר ויכול לשחק.בכר גם לא העמיס עליו יותר מדי מאז שהוא חזר מהפציעה הראשונה,
הפציעה השנייה קרתה כי הוא חזר מוקדם מדי מהראשונה, לא בגלל עומס.

עריכה: במחזור 5 ובלי אירופה אין שום עומס. אם יהיו פצועים במצב כזה זו הוכחה חד-משמעית שהבעיה היא לא בכר.
נערך לאחרונה על ידי hezildo ב 24 יוני 2026, 21:36, נערך פעם 1 בסך הכל.
הצלחה היא סכנה
greenguy
מכונת תארים
הודעות: 3308
הצטרף: 03 מאי 2022, 18:25
הודה ל־: 97 פעמים
קיבל תודה: 40 פעמים

Re: אלעד אמיר - נושא רשמי

שליחה על ידי greenguy »

עוד שחקן מוכשר שסיים קריירה בגללנו
מסכן
lemmacantor
סמל ירוק
הודעות: 5717
הצטרף: 25 אפריל 2022, 00:13
הודה ל־: 102 פעמים
קיבל תודה: 227 פעמים

Re: אלעד אמיר - נושא רשמי

שליחה על ידי lemmacantor »

hezildo כתב: 24 יוני 2026, 19:25
lemmacantor כתב: 24 יוני 2026, 01:15
hezildo כתב: 23 יוני 2026, 19:37 אני כתבתי כאן שהוא חזר מוקדם מדי מהפציעה הקשה שלו (קרע ברצועות), הצוות הרפואי שלנו פושע.

נ.ב אני מחכה שאלכס יבוא ויאשים את בכר.
אתה בעצמך הרגע חיזקת את טענותי וזה תמיד קורה בקבוצות של בכר.
לדעתי מחזור 5 הוא כבר מאלתר הרכבים. אם עוד יעבוד כאן.
לא, זה לא תמיד קורה בקבוצות של בכר, אתה ממציא דברים שיתאימו לאג'נדה שלך. כבר הוכחתי שטעית לגבי כמות הפציעות
בעונת 23 בפגרה של ליגת האלופות, אבל אתה ממשיך לקשקש.

המאמן לא אשם שהצוות הרפואי אומר לו שהשחקן כשיר ויכול לשחק.בכר גם לא העמיס עליו יותר מדי מאז שהוא חזר מהפציעה הראשונה,
הפציעה השנייה קרתה כי הוא חזר מוקדם מדי מהראשונה, לא בגלל עומס.

עריכה: במחזור 5 ובלי אירופה אין שום עומס. אם יהיו פצועים במצב כזה זו הוכחה חד-משמעית שהבעיה היא לא בכר.
זה כן.חזקה מוקדמת מדי. זה מאוד נפוץ אצלו.
הנה המהפך, הנה המהפך, הנה הממממהההפפפךךךך!
סמל אישי של משתמש
רק מכבי
סמל ירוק
הודעות: 5848
הצטרף: 29 מאי 2023, 14:45
הודה ל־: 121 פעמים
קיבל תודה: 455 פעמים

Re: אלעד אמיר - נושא רשמי

שליחה על ידי רק מכבי »

גם בעונה של דגו היו פציעות קשות.
וגם אצל פלורס בזמן קצר היו מספר פציעות.

זה הרבה יותר רחב מברק בכר. אל תמות על הגבעה הזאת אלכס.
סמל אישי של משתמש
hezildo
אגדה ירוקה
הודעות: 4543
הצטרף: 25 אפריל 2022, 20:20
הודה ל־: 457 פעמים
קיבל תודה: 68 פעמים

Re: אלעד אמיר - נושא רשמי

שליחה על ידי hezildo »

lemmacantor כתב: 24 יוני 2026, 21:37
hezildo כתב: 24 יוני 2026, 19:25
lemmacantor כתב: 24 יוני 2026, 01:15

אתה בעצמך הרגע חיזקת את טענותי וזה תמיד קורה בקבוצות של בכר.
לדעתי מחזור 5 הוא כבר מאלתר הרכבים. אם עוד יעבוד כאן.
לא, זה לא תמיד קורה בקבוצות של בכר, אתה ממציא דברים שיתאימו לאג'נדה שלך. כבר הוכחתי שטעית לגבי כמות הפציעות
בעונת 23 בפגרה של ליגת האלופות, אבל אתה ממשיך לקשקש.

המאמן לא אשם שהצוות הרפואי אומר לו שהשחקן כשיר ויכול לשחק.בכר גם לא העמיס עליו יותר מדי מאז שהוא חזר מהפציעה הראשונה,
הפציעה השנייה קרתה כי הוא חזר מוקדם מדי מהראשונה, לא בגלל עומס.

עריכה: במחזור 5 ובלי אירופה אין שום עומס. אם יהיו פצועים במצב כזה זו הוכחה חד-משמעית שהבעיה היא לא בכר.
זה כן.חזקה מוקדמת מדי. זה מאוד נפוץ אצלו.
שוב אתה ממציא דברים.
מאמן לא קובע מתי שחקן יחזור מפציעה, זו החלטה רפואית בלבד.

אם זה כל כך נפוץ אצל בכר, תן לי 3 דוגמאות למקרים כאלה אצלו בקבוצות אחרות.
הצלחה היא סכנה
ברק.י
אגדה ירוקה
הודעות: 4231
הצטרף: 06 מאי 2022, 15:24
הודה ל־: 232 פעמים
קיבל תודה: 53 פעמים

Re: אלעד אמיר - נושא רשמי

שליחה על ידי ברק.י »

ליבי איתו. מקווה מאד שיחזור כמו שצריך ויצליח להשתלב פה.

חושב על לנס שסומן כאחד הכשרונות הגדולים של השנתון שלו, קיבל דקות בבוגרת ואז נפצע ומצא את עצמו נתקע בליגה הלאומית. מעריך שללא הפציעות הוא היה מקבל את המשבצת של עיסאת. באותו אופן, הפציעות של אמיר ידרשו ממנו להתחרות עכשיו מול באלקר ושטייפמן ויכול מאד להיות שזה יביא אותו להשאלה בינואר.
סמל אישי של משתמש
רק מכבי
סמל ירוק
הודעות: 5848
הצטרף: 29 מאי 2023, 14:45
הודה ל־: 121 פעמים
קיבל תודה: 455 פעמים

Re: אלעד אמיר - נושא רשמי

שליחה על ידי רק מכבי »

ברק.י כתב: 25 יוני 2026, 10:15 ליבי איתו. מקווה מאד שיחזור כמו שצריך ויצליח להשתלב פה.

חושב על לנס שסומן כאחד הכשרונות הגדולים של השנתון שלו, קיבל דקות בבוגרת ואז נפצע ומצא את עצמו נתקע בליגה הלאומית. מעריך שללא הפציעות הוא היה מקבל את המשבצת של עיסאת. באותו אופן, הפציעות של אמיר ידרשו ממנו להתחרות עכשיו מול באלקר ושטייפמן ויכול מאד להיות שזה יביא אותו להשאלה בינואר.
אתה נותן פה תרחיש מאוד מאוד אופטימי שהוא יהיה כשיר.

יש סיכוי גדול שהוא יצטרך ניתוח והוא לא יהיה רלוונטי לרוב העונה הבאה.
ברק.י
אגדה ירוקה
הודעות: 4231
הצטרף: 06 מאי 2022, 15:24
הודה ל־: 232 פעמים
קיבל תודה: 53 פעמים

Re: אלעד אמיר - נושא רשמי

שליחה על ידי ברק.י »

רק מכבי כתב: 25 יוני 2026, 10:22
ברק.י כתב: 25 יוני 2026, 10:15 ליבי איתו. מקווה מאד שיחזור כמו שצריך ויצליח להשתלב פה.

חושב על לנס שסומן כאחד הכשרונות הגדולים של השנתון שלו, קיבל דקות בבוגרת ואז נפצע ומצא את עצמו נתקע בליגה הלאומית. מעריך שללא הפציעות הוא היה מקבל את המשבצת של עיסאת. באותו אופן, הפציעות של אמיר ידרשו ממנו להתחרות עכשיו מול באלקר ושטייפמן ויכול מאד להיות שזה יביא אותו להשאלה בינואר.
אתה נותן פה תרחיש מאוד מאוד אופטימי שהוא יהיה כשיר.

יש סיכוי גדול שהוא יצטרך ניתוח והוא לא יהיה רלוונטי לרוב העונה הבאה.
על אחת כמה וכמה אם יפסיד את רוב העונה.
שלח תגובה