עוד נקודה לגבי חזיזה-רפאלוב-בכר.
ייאמר לזכות ליאור שהוא מנער את בכר חזק. אולי אפילו מציל לו את הקריירה. לא פחות. ואני אסביר:
ברק דרך במקום תקופה ארוכה. לא הביא רעיונות חדשים. ניסה לחזור לאותה שיטות שעבדה לו בעבר. לאותם רעיונות, אותו צוות פחות או יותר, הרבה אמונה באלו שעשו את השושלת. מאוד נשען על העבר ועל שחקני השושלת.
ליאור בא ודי טרף לו את הקלפים. שינה לו את הצוות מסביבו, וגרם לו לבחור עוזר חדש לראשונה אחרי הרבה שנים.
חזיזה היה בין טיפוחיו של בכר. בכר בקדנציה הזו ובקדנציה שלפניה נתן לו הרבה יותר מידי קרדיט. ניסה להמציא לו תפקידים, והכל בשביל שהוא ישחק. כולם ראו ואמרו את זה. ובכר בחר להגן עליו בכל הזדמנות. בתקשורת ועל המגרש.
מזכיר לכולם איך לקראת סוף העונה שעברה ברק טען ש:
אז כן, יש לא מעט סיכות לכך שחזיזה לא ימשיך..
בכל מקרה, בכר לא היה עושה את זה לחזיזה. וליאור לוקח כאן את המושכות בעניין.
בשורה התחתונה - אם יש לברק סיכוי לחזור לעצמו בטווח זמן הקרוב זה רק דרך המצאה עצמית מחדש. צוות חדש סביבו ואיתו, קבוצה עם שחקנים אחרים, לשים את השושלת מאחורה. להסתכל בצורה נקייה על הדף ולהתחיל לבנות ולהתקדם. ולשם ליאור דוחף אותו.
האם זה יצליח? אי אפשר לדעת. אבל לעשות שוב אותו דבר ולקוות לתוצאה אחרת זה טרלול. אז בוא נתחיל מלשנות.
במצבנו, גם זה משהו להיאחז בו.